4º Curso

Cuarto de Educación Primaria

Actividades recomendadas polo profesorado para realizar mentres dure o Estado de alarma. Se precisas poñerte en contacto co profesorado podes facelo a través do seguinte correo ceipmsueiro@gmail.com

En principio, estas tarefas serán actualizadas semanalmente os luns.

PLÁSTICA

AULA DE APOIO

O alumnado da aula de apoio pode descargar as súas tarefas no seguinte curso da aula virtual entrando como convidado.

AULA VIRTUAL

Como complemento a estas actividades poderás practicar cos exercicios interactivos da aula virtual do cole

Para acceder aos recursos deberás entrar como convidado.

Camiño da lingua

O alumnado de 3° e 4° de primaria disfrutou dun divertido e didáctico obradoiro no que traballaron aspectos culturais, xeográficos, gastronómicos... da nosa comunidade autónoma, Galicia.

Contabamos cun mural que tiña un percorrido semellando o Camiño de Santiago. Os alumnos e alumnas tiveron que resolver diferentes retos para poder chegar á capital galega.

O magosto, refráns, Entroido, Letras Galegas, muralla de Lugo, o propio Camiño de Santiago, gastronomía... foron algúns dos temas tratados nesta lúdica actividade.

O bingo xiringa

O PDI que traballou conxuntamente o centro leva o nome de “Laboratorio Sueiro, campaña de vacinación: contra a COVID... emoción”. A partires desta idea xeral, no 4º curso de E.P. traballamos ao longo do curso as emocións que sentimos dependendo do momento e espazo no que nos atopemos. Fixemos uso dos xogos de rol para poñernos no lugar doutras persoas, dos animais... e recollemos todas esas emocións no que chamamos “O bingo xiringa”.

Obxectivos:

• Mostrar as nosas emocións.
  • Saber poñerse no lugar dos demais.
  • Fomentar o respecto e a valoración das persoas.

Actividades:

• Elaboramosdun emocionómetro para controlar as emocións.
  • Debate: que sentes cando estás no colexio? E na casa? E durante o confinamento que nos tocou vivir este ano?
  • Xogo de rol: poñerse no lugar doutras persoas, empatía (enfermos, médicos,...).
  • Visionamos curtas e posterior debate sobre as emocións que transmiten.
  • Odiovirus: creación dun virus que ocasiona violencia e odio. Buscar os compoñentes que axudan a combatelo. Creación da vacina amistidina para derrotar ao odiovirus.
  • Deseño do noso “bingo xiringa” e dos emojis das emocións. Todas as emocións irán nun soporte con forma de gota (debido a que caerán pola xiringa) e identificadas cun emoji diferente. Tamén deseñaremos os boletos do bingo coas diferentes emocións.

Caderno de campo na aulade natureza de Oira

O alumnado de 3º e 4º de Ed. Primaria participou o 19 e 20 de maio na acticidade que organiza a Concellería de Ed. Caderno de Campo, na aula de natureza de Oira, a partir da observación do contorno. Elixiron unha especie vexetal da contorna, o carballo, que eles mesmos debuxaron nun caderno de fichas entregado previamente.

As persoas monitoras facilitáronlle unhas  unhas normas básicas de comportamento e traballo no campo, acompañado de dúas montaxes audiovisuais para fixar a atención do noso alumnado. Unha deles sobre a vida de Ediht Holden, naturista británica, seguido doutra onde se pode ver a nosa natureza, feita por o mestre ourensán Carlos Alvar Cerviño. Na segunda parte da sesión desprazámonos ao campo forestal que está preto da Aula para identificar e medir a especie de árbore o planta elixida.

A nosa visita nos medios de comunicación:

Palabras

Xogando ao Pictionary coas emocións

Seguimos traballando as emocións xogando ao "Pictionary das emocións"

Pescando Horas

En 4° de Educación Primaria levamos uns días traballando coas horas e agora que xa as coñecemos en profundidade estivémolas "pescando" na aula.

Para elo, cada un de nós utilizou unha rede e foi pescando un dos diferentes tipos de animais acuáticos colocados na pizarra. Na parte posterior deles ocultábase unha hora que tivemos que representar logo no noso amigo reloxo Din-Don.

Con esta actividade aprendemos a diferenciar e representar as horas dunha maneira diferente.

Xela Arias

Pescudando sobre Xela Arias

O alumnado de 4º de Ed. Primaria pescudou ao longo do mes de maio sobre a vida e obra de Xela Arias.

Traballaron a súa poesía e realizaron un obradoiro poético centráronse na faceta feminista da autora. Crearon, memorizaron e recitaron un poema reivindicativo da igualdade entre homes e mulleres.

Letras Galegas 2021

Nas seguintes ligazóns tendes o acceso a algunhas das actividades realizadas na celebración das Letras Galegas 2021 dedicada a Xela Arias.: