Rita e os ladróns de tumbas

O Club de Lectura de 4º de EP do CEIP Manuel Sueiro realizou no mes de novembro un concurso de animación á Lectura inspirado no libro "Rita e os ladróns de tumbas" de Mikel Valverde.

Nunha innovadora iniciativa de animación á lectura entre o alumnado, o Club de Lectura do CEIP Manuel Sueiro convocou un apaixonante concurso de lectura baseado no libro "Rita e os ladróns de sepulturas", no que participou todo o alumnado de 4º de EP, co fin espertar a creatividade e a paixón polos libros.

O libro cativou aos nenos e ás nenas participantes do club de lectura, e agora buscan estender o seu entusiasmo a toda a comunidade escolar. A obra, escrita Mikel Valverde, transporta aos lectores a unha emocionante aventura chea de misterios, amizade e valentía.

Durante a realización do concurso, animouse aos lectores a expresar a súa comprensión e valoración do libro.
Para o desenvolvemento do concurso, realizamos catro equipos dentro da aula que traballaron de xeito cooperativo para ser quen de responder ás preguntas que o bombo da lotería lles ía adxudicando de forma aleatoria.

O concurso ofreceu ao equipo gañador interesantes premios, entre os que figuraba un exemplar do próximo libro a traballar no club dde lectura, para fomentar a participación e recoñecer o seu esforzo.

Estamos entusiasmados de ver como o alumnado interpretou e representou a historia de 'Rita e os ladróns de tumbas'. Queremos que este concurso non só fomente a lectura, senón que tamén estimule a creatividade e a expresión artística do noso alumnado.