Producións de materiais na biblioteca no curso 2022/2023

Todo o traballo realizado ao longo do curso está reflectido na nosa aula virtual nun curso que creamos para o Seminario.

Material en papel:

Ligazóns a traballos elaborados na rede:

DRUPAL:

• Elaboramos máis de 300 novas para dinamizar a web do centro

Libros actualizados:

Presentacións:

Genially:

Kahoot:

Vídeos:

Galería de imaxes:

SOUNDCLOUD:

H5P:

MOODLE. Cursos.

Concurso de fotografía

Con motivo da celebración do Día Mundial do Medio Ambiente, queremos facer unha EXPOSICIÓN con fotografías referidas á Nai Natureza.

Ademais da exposición, convocamos un CONCURSO de fotografía coas seguintes BASES:

• PARTICIPANTES: calquera persoa pertencente á comunidade escolar do centro.
  • TEMA: A temática principal será a Nai Terra: animais e plantas.
  • TRABALLOS: Cada participante poderá presentar un máximo de 2 traballos.
  • Os participantes son totalmente responsables de ser os únicos autores, de que non existan dereitos de terceiros, así como de calquera reclamación de dereitos de imaxe sobre as obras presentadas ao concurso.
  • PRESENTACIÓN: Os traballos deberán incluír: o título da obra e o nome do ¿ser¿ fotografado coas seguintes acepcións: nome científico, nome en galego, castelán e inglés, deberán enviarse en formato JPEG.
  • PRAZO: ata o 28 de maio 2023.
  • ENTREGA: por correo electrónico ao seguinte enderezo: ceipmsueiro1@gmail.com

Na seguinte presentación iranse reflictindo os traballos presentados ao concurso:

VER A TAMAÑO COMPLETO

Día das e dos docentes

O día 5 de outubro celebramos no noso cole o Día das e dos docentes cunha serie de actividades que pretendían acadar o obxectivo de recoñecer a función esencial que as mestras e mestres desempeñan ao impartir educación en todos os niveis educativos.

O alumnado realizou ilustracións de mestres e mestras que lles deixaron pegada na súa estadía no CEIP Manuel Sueiro e que, posteriormente, os seus compañeiros e compañeiras tiveron que adiviñar, en función das pistas que se ofrecían nos respectivos traballos.

Celebración do día en ED. Infantil

Mestras e mestres con pegada en 1º de Ed. Primaria

Celebración do día do docente en 2º de Ed. Primaria

Traballos realizados polo alumnado de 3º de Ed. Primaria

Traballos realizados en 4º de EP

Celebración na aula de 5º de Ed. Primaria

Día do punto

Na semana do 15 de setembro celebramos o día do punto coa finalidade de pór en valor a creatividade do noso alumnado.

O resultado dos traballos realizados podémolos observar na seguinte galería de imaxes.

Reinterpretando a obra de artistas ourensáns

Na semana na que se celebra o “día dos museos”, a arte chega ao noso colexio.

Os alumnos e alumnas pescudaron información e estudaron a diferentes artistas de Ourense para poder versionar as súas obras. A maioría da información sacámola ligazón: Pintores galegos.

Estamos feitos uns xenios, e como non!!! , PASÁMOLO XENIAL!!!

Producións da biblioteca no curso 2021/2022

Ligazóns a traballos elaborados na rede:

Drupal.

MOODLE.

Cursos creados:

Outros cursos actualizados en moodle neste Seminario:

Blogs do cole

Google presentacións: realizamos varias presentacións para traballar co alumnado na aula.

Presentacións en Genially

Google maps:

Kahoot!:

Galería de imaxes

Soundcloud:

Actualizamos os repositorios de recursos educativos:

O Segredo dos Franciscanos

O 15 de marzo, o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria, chegou a  praza do Trigo, situada enfronte da Catedral de Ourense, para realizar a actividade que leva por título “O segredo dos franciscanos”.

A actividade comenzou cunha visita inesperada, na que Xoana a lavandeira, contounos que estaba a punto de casar con Manolo, o carniceiro, o cal tiña a súa tenda na rúa Dos Fornos, pero precisaba arranxar co franciscano para casar. Ao pouco apareceu o franciscano Frei Xan o Farrapeiro o arquiveiro do convento dos Franciscanos.

Frei Xan e Xoana conducíronnos a través das diferentes lugares da cidade na que tiveron influencia os franciscanos como son a Praza do Correxidor e a actual Praza da Estrela para rematar chegando ao actual arquivo histórico antigo convento franciscano.

A ultima das actividades consistiu nunha busca do tesouro na que os capiteis e as columnas do claustro de San Francisco foron o eixo central.

Mulleres importantes nas nosas vidas

Ao longo da semana do Día da Muller realizamos no cole diversas actividades educativas que buscaban pór de manifesto a loita das mulleres pola igualdade e o recoñecemento e exercicio efectivo dos seus dereitos na busca dunha igualdade real.

O equipo de biblioteca realizou unha exposición de fondos que abordaban dalgún xeito esta temática. Asemade, organizouse a elaboración dun gran cartaz no que a comunidade educativa fixo unha homenaxe ás mulleres máis importantes na súa vida, aportando carteis cos seus nomes e imaxes desas mulleres. O resultado podédelo ver na galería de imaxes, na presentación de máis abaixo e na imaxe do cartaz.

O alumnado, tamén reflexionou sobre as mulleres máis importantes da súa vida e a maioría coincidiu e que foi a na súa nai. As nenas e nenos de 2º de E.P, para facerlle un pequeno agasallo, fixeron un banderín debuxando o retrato delas e escribíndolle algo que lle saíra do corazón. Na hora de ler, escolleron o conto ¡Vivan as uñas de cores! Unha historia real que serviu de inspiración ás escritoras e unha bandeira literaria para falar de igualdade.

Preme aquí para ver a pantalla completa

Final de curso

O 22 de xuño realizamos varias festas de fin de curso nas aulas para despedir este ano tan especial para todas e todos nós.

Foi unha xornada chea de emocións e sentimentos encontrados, xa que por un lado remataba o curso coa ledicia que iso supón e por outro despedímonos dos nosos amigos e amigas e de varias mestras ás que botaremos moito de menos xa que deixaron unha profunda pegada no centro e nos nosos corazóns.