Reinterpretando a obra de artistas ourensáns

Na semana na que se celebra o “día dos museos”, a arte chega ao noso colexio.

Os alumnos e alumnas pescudaron información e estudaron a diferentes artistas de Ourense para poder versionar as súas obras. A maioría da información sacámola ligazón: Pintores galegos.

Estamos feitos uns xenios, e como non!!! , PASÁMOLO XENIAL!!!

Producións da biblioteca no curso 2021/2022

Todo o traballo realizado ao longo do curso está reflectido na nosa aula virtual nun curso que creamos para o Seminario.

Ligazóns a traballos elaborados na rede:

Drupal.

MOODLE.

Cursos creados:

Outros cursos actualizados en moodle neste Seminario:

Blogs do cole

Google presentacións: realizamos varias presentacións para traballar co alumnado na aula.

Presentacións en Genially

Google maps:

Kahoot!:

Galería de imaxes

Soundcloud:

Actualizamos os repositorios de recursos educativos:

O Segredo dos Franciscanos

O 15 de marzo, o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria, chegou a  praza do Trigo, situada enfronte da Catedral de Ourense, para realizar a actividade que leva por título “O segredo dos franciscanos”.

A actividade comenzou cunha visita inesperada, na que Xoana a lavandeira, contounos que estaba a punto de casar con Manolo, o carniceiro, o cal tiña a súa tenda na rúa Dos Fornos, pero precisaba arranxar co franciscano para casar. Ao pouco apareceu o franciscano Frei Xan o Farrapeiro o arquiveiro do convento dos Franciscanos.

Frei Xan e Xoana conducíronnos a través das diferentes lugares da cidade na que tiveron influencia os franciscanos como son a Praza do Correxidor e a actual Praza da Estrela para rematar chegando ao actual arquivo histórico antigo convento franciscano.

A ultima das actividades consistiu nunha busca do tesouro na que os capiteis e as columnas do claustro de San Francisco foron o eixo central.

Mulleres importantes nas nosas vidas

Ao longo da semana do Día da Muller realizamos no cole diversas actividades educativas que buscaban pór de manifesto a loita das mulleres pola igualdade e o recoñecemento e exercicio efectivo dos seus dereitos na busca dunha igualdade real.

O equipo de biblioteca realizou unha exposición de fondos que abordaban dalgún xeito esta temática. Asemade, organizouse a elaboración dun gran cartaz no que a comunidade educativa fixo unha homenaxe ás mulleres máis importantes na súa vida, aportando carteis cos seus nomes e imaxes desas mulleres. O resultado podédelo ver na galería de imaxes, na presentación de máis abaixo e na imaxe do cartaz.

O alumnado, tamén reflexionou sobre as mulleres máis importantes da súa vida e a maioría coincidiu e que foi a na súa nai. As nenas e nenos de 2º de E.P, para facerlle un pequeno agasallo, fixeron un banderín debuxando o retrato delas e escribíndolle algo que lle saíra do corazón. Na hora de ler, escolleron o conto ¡Vivan as uñas de cores! Unha historia real que serviu de inspiración ás escritoras e unha bandeira literaria para falar de igualdade.

Preme aquí para ver a pantalla completa

Final de curso

O 22 de xuño realizamos varias festas de fin de curso nas aulas para despedir este ano tan especial para todas e todos nós.

Foi unha xornada chea de emocións e sentimentos encontrados, xa que por un lado remataba o curso coa ledicia que iso supón e por outro despedímonos dos nosos amigos e amigas e de varias mestras ás que botaremos moito de menos xa que deixaron unha profunda pegada no centro e nos nosos corazóns.

Producións materiais desde a biblioteca no curso 2020/2021

Ligazóns a traballos elaborados na rede:

Drupal.

MOODLE.

Cursos creados:

Outros cursos actualizados en moodle neste Seminario:

Blogs do cole

Presentacións en Genially

Google maps:

LIM

Exelearning:

Galería de imaxes

Actualizamos os repositorios de recursos educativos:

Palabras

Semana da auga

Na primeira semana da Primavera celebramos a semana da Árbore e da Auga. Dende o luns 22 ao venres 26 de marzo realizamos diversas actividades centradas no libro que nos achegou a Deputación titulado “No país das augas”.

Unha vez realizada a lectura da historia de forma colectiva durante esta semana pedímoslles ao alumnado que realizase un debuxo sobre o libro.

Amosamos algúns dos seus traballos.