Skip to Content

Ed. infantil

Tarefas para alumnado de Ed. Infantil

 

Nas seguintes ligazóns achégovos unha serie de tarefas que podedes traballar cos vosos fillas e fillos, mentres dure o estado de alerta, ao voso ritmo para que non lles supoña ningunha traba nin trauma.

Se precisas poñerte en contacto co profesorado podes facelo a través do seguinte correo ceipmsueiro@gmail.com

 


TRABALLAMOS NA CASA



OUTRAS ÁREAS


 


AULA DE APOIO


O alumnado da aula de apoio pode descargar as súas tarefas no seguinte curso da aula virtual entrando como convidado.

 

 


Actividades interactivas recomendadas polo profesorado para realizar mentres dure o Estado de alarma.


LECTOESCRITURA


 
1 Iniciación a la lectoescritura. 2 Las vocales. 3 Letras. 4 Islas y estrellas.
5 El zoo de las letras.
6 Fonemas y sinfones (LENTA)
7 Siguiendo el rastro. 8 Las vocales.
 

CONTOS


 
1 Cuentos y leyendas. 2 Xandre, el elefante sin... 3 Cuentos, juegos... 4 El viaje de Kirima.
   
5 El juego de los cuentos.
6 Más de 600 cuentos.
   
 

NUMERACIÓN


1 Cuenta hasta 5. 2 Aprendemos los números. 3 Del 0 al 9. 4 ¿Me ayudas a contar?
5 El número.
6 Números de colores.
7 Trabajamos con regletas. 8 El juego

LATERALIDADE


   
1 Lateralidad. 2 La clase de gimnasia.    

INGLÉS


1 Aprende inglés cantando. 2 Mi familia, mi escuela... 3 Inglés para niños pequeños. 4 La familia.
5 Los colores.
6 The shop of colours.
7 Abecedario. 8 Los

MÚSICA


1 Juego con los sonidos. 2 Los instrumentos musicales. 3 Sonidos mágicos. 4 Dictado de notas.
   
5 Actividades musicales.
6 Somos artistas.    

PLÁSTICA


1 Colores. 2 Trabajo con los colores. 3 Colorear en línea. 4 Memo paisajes.
   
5 Grafismos. 6 Koala.    

XOGOS


1 Juega y aprende... 2012. 2 Mis juguetes. 3 Juguemos con los juguetes. 4 Juega y aprende... 2011.
5 Juegos infantiles.
6 Trabajamos los laberintos. 7 Vacaciones de verano 17 8 V

EXERCICIOS INTERACTIVOS NA AULA VIRTUAL


Como complemento a estas actividades poderás practicar cos exercicios interactivos da aula virtual do cole

Para acceder aos recursos deberás entrar como convidado.

Vídeo resumo do curso 2019/2020

Vídeo resumo das actividades realizadas ao longo do curso 2019/2020.

Esperamos que vos guste!!

Orlas do curso 2019/2020

Orlas do alumnado que rematou etapa educativa no curso 2019/2020:

Alumnado de 6º de Ed. Infantil

Alumnado de 6º de Ed. Primaria

Rosa caramelo

Ao longo deste curso o alumnado de Ed. Infantil traballou a coeducación e a igualdade de xénero a través do conto "Rosa caramelo" no cal a elefanta Margarita reivindica a igualdade de xénero para os nenos e nenas.

Partimos da lectura adaptada do libro para as distintas idades do grupo de clase, pois na mesma aula están escolarizados nenos e nenas de cuarto, quinto e sexto de Educación  Infantil. Das actividades realizadas, destacamos as seguintes:

  • Coñeceron as súas personaxes , describíronas e os maiores axudaron aos  máis pequenos, tanto para contar o conto, como para describir as distintas personaxes.
  • Debuxaron as personaxes principais, os de cuarto de educación infantil pintáronos e a medida que avanzou o curso, tamén as debuxaron.
  • Os nenos e nenas de sexto de infantil fixeron un puzzle sobre o conto e axudaron aos máis pequenos a unir as pezas.
  • Mesturaron con pintura de dedos para conseguir o rosa e o gris, que son as cores das personaxes do conto.
  • Rotular o lema do noso conto “Todos somos diferentes pero non desiguais”
  • Facer un debuxo para acompañar o lema e poñelo no mural do Colexio.
  • Utilizamos tamén libros da colección  “ZOO” para coñecer un pouco a da vida e hábitat doutros animais salvaxes.
  • Proxectamos na aula imaxes de animais salvaxes, o medio onde vivían , e coñecemos algunhas das súas características.
  • Debuxáronos e pintáronos.

 

Hora de ler en Ed. Infantil

Ao longo do curso 2019/2020 e ata a declaración do estado de alarma realizamos a Hora de ler co alumnado de Ed. Infantil todos os días da semana en sesións de 20 minutos. Con esta actividade perseguimos alcanzar os seguintes obxectivos:

  • Estimular o interese pola lectura.
  • Favorecer o desenrolo da creatividades, atención e linguaxe.

Para consiguilo, realizamos distintas actividades lectoras, entre as que destacamos:

  • Comezamos lendo o conto o mesmo tempo que verán e tocarán as ilustracións con moito coidado.
  • Inventar outro títulos relacionados co conto.
  • Imaxinar como é o protagonista e outras personaxes do conto.
  • Debuxos relacionados cos contos.
  • Describir as personaxes do conto.
  • Contar o conto coas súas propias palabras
  • Inventar  historias diferentes con esas personaxes
  • Memorizar o conto “O casamento do piollo e a pulga”.
  • Representalo na aula.
  • Elaborar o vestiario implicándoos a eles, picando, recortando, pintando….
  • Representalo o día do Festival de Nadal do Colexio.

 

Libros que van e veñen 2019/2020

O alumnado de Ed. Infantil continuou levando para as súas casas as bolsas do programa "Libros que van e veñen" todos os venres do curso ata a chegada do estado de alarma.

Como en cursos anteriores, estas permanecen no seu domicilio unha semana, facéndose a renovación dos libros os venres de cada semana. Cada unha delas inclúe un libro en galego ou castelán escollidos polo alumnado e un caderno para que, coa axuda dos seus familiares, debuxen e/ou escriban o que lles "digan" os libros.

Agradecemos ás familias dos máis caivos a súa imlicación nesta actividade destinada a que acompañen aos seus fillos e fillas no proceso lector e lles sirvan de modelo e guía nos momentos de lecer.

No seguinte documento podemos ver algúns exemplos dos seus traballos na casa:

 

 

Monsters, Gruffalo?

Os máis peques da escola aprenderon as partes do corpo e foron quen de asocialas as cores correspondentes, grazas a Nelly e o Gruffalo.

Lemos en voz alta o conto “Nelly paints a monster”,escoitamos de que cor era cada parte do body e puxémonos mans a obra. A expresión vainos moi ben, porque como vedes nas fotos, as nosas mans foron o noso instrumento de traballo.

Preparamos o noso recuncho dos monsters, pero pola situación que todos/as estamos a vivir, quedounos por facer a foto dos artists coas súas obras.

E que dicirvos do Gruffalo? A súa historia deunos para facer drawings, puzzles  and puppets.

Non fomos quen de rematar todo o traballo, pero aínda así queremos amosar parte do realizado polos máis peques.

Construíndo "Un libro de cores" entre todas e todos.

RETO PARA A SEMANA DO DÍA DO LIBRO

Leo proponvos un reto para a semana do libro. Entre todas as persoas da nosa comunidade educativa, nenos, nenas, pais, nais, avós, avoas... imos a facer un libro virtual de cores no que poñades de manifesto como vos sentides estes días tan distintos e especiais.

Para elo, propoñémosvos que vexades, en primeiro lugar, este vídeoconto de catro minutos de duración  e que leva por título "El monstruo de colores" da autora Anna Llenas.

Unha vez visionado o videolibro, mirade as propostas que vos fai Leo na seguinte presentación:

CONCRETANDO O RETO:

  • Visionar o videoconto.
  • Facer un debuxo, vídeo, cómic, cartaz, historia... no que reflictades o voso estado de ánimo nestes días.
  • Achegádeo ao correo do cole ceipmsueiro@gmail.com para facer un vídeolibro cos vosos traballos.

Con todos os traballos recibidos, editaremos un video-libro para a vosa biblioteca.

PREME PARA VER O LIBRO DE CORES

 

Xogo: De que libro falamos

Animámosvos a participar, en compañia das vosas familias, na seguinte pescuda que realizaremos ao longo de toda a semana do día do libro, cada día un reto...

Xa podedes comezar o do luns!!!

Agradecemento ao alumnado

Vídeo do alumnado ao seu profesorado:

Agradecemento do profesorado as familias do CEIP Manuel Sueiro polo fermoso vídeo colaborativo que elaborastes para nós.

 Premede nas imaxes para ver os agradecementos

Distribuir contido


by Dr. Radut