Skip to Content

Ed. infantil

Orlas do curso 2021/2022

Orlas do alumnado que rematou etapa educativa no curso 2021/2022:


EDUCACIÓN INFANTIL


 


SEXTO DE EDUCACIÓN PRIMARIA


Festa de Fin de Curso nas aulas

O último día de clase fixemos festas de despedida en todas as aulas do cole. Se premedes nas imaxes de máis abaixo podedes ver o ven que o pasamos ese día.


Educación Infantil



Terceiro de Ed. Primaira


 


 SEXTO CURSO DE EDUCACIÓN PRIMARIA



PREMIDOS NO CONCURSO DE LOGO PARA A BIBLIOTECA


Viaxe a Lodoselo

Os nenos e nenas de Educación Infantil, o 16 de xuño, fixeron unha viaxe ata a granxa escola do pobo de Lodoselo.

En Lodoselo comprobamos en persoa a gran labor social que están a desenvolver desde o centro de desenvolvemento rural do Viso.

Nesta xornada rural, de contacto coa natureza, puidemos dar de comer ás ovellas; tocar e coller as galiñas e os coellos; comprobar como poñen ovos as galiñas; plantar árbores autóctonas e ver, e realizar, como é o proceso de realización do pan nun forno tradicional de pedra.

Asemade, fixemos unhas rutas turísticas polas rúas do pobo montados nun carro que ía tirado por un cabalo.

Pasámolo moi ben, na que para moitos de nós era a primeira excursión no cole!!

Coñece a túa cidade

O 8 de xuñoOs nenos e nenas de Ed. Infantil visitaron coa axuda de Martiño os lugares máis importantes da nosa cidade.

Martiño recibiunos nas Burgas e desde alí guiounos nun percorrido pola Praza Maior, a Catedral e a Praza de San Martiño contaándonos historias moi divertidas.

Como nos portamos moi ben, rematamos a excursión no Parque da Alameda.

Que ben o pasamos!!

Libros que van e veñen no curso 2021/2022

Os nenos e nenas de educación infantil, ao longo do curso 2021/2022 seguiron levando os contiños da biblioteca á casa, para gozar da lectura coa familia, seguindo a iniciativa encadrada dentro do programa "Hora de Ler" para o fomento da lectura: "Libros que van e veñen", co que buscamos a implicación das familias nas actividades da biblioteca, e no empeño por conseguir que as nenas e os nenos do CEIP Manuel Sueiro desenvolvan hábitos de lectura.

Nas seguintes imaxes quedan reflectidas algunhas das actividades que realizaron nas casas coas súas familias:

Libros que van e veñen en 4º de Ed. Infantil

Libros que van e veñen en 5º de Ed. Infantil

Libros que van e veñen en 6º de Ed. Infantil

Hora de ler en Ed. Infantil no curso 2021/2022

Neste curso 2021-2022  desfrutamos da lectura dun montón de contos con valores que traballamos con conciencia individual e de grupo, sobre todo as emocións e os sentimentos, en sesións de 20 minutos despois  do recreo e dunha pequena relaxación. En moitas ocasións a lectura do conto necesitaba dúas ou tres sesións, contando coas actividades que as acompañaban.

  • MONSTRUO DE COLORES de Ana Llenas , ED. Flamboyant.
  • El MONSTRUO DE COLORES VA AL COLE de Ana LLENAS
  • MONSTRUO ROSA. De Olga de Dios
  • RANA DE TRES OJOS De Olga de Dios
  • PÁJARO AMARILLO De Olga de Dios
  • UNA RICA MERIENDA ED. ANAYA. De Rocío Antón y Lola Núñez. De la colección, Y...ÉRASE OTRA VEZ.
  • EL HADA AGUA Y JABÓN, ESTA ES OTRA HISTORIA De Rocío Antón y Lola Núñez. ED. S.M.
  • AYUDEMOS A CENICIENTA, ESTA ES OTRA HISTORIA De Rocío Antón y Lola Núñez. ED. S.M.
  • A COLMEA. Petra Bartikova. BAÍA EDICIÓNS.
  • EL CICLO DE LA MIEL. ED. EVEREST Cristina Quental Marina Magalhaes.
  • A QUE SABE UN BESO De Olga de Dios.
  • ¿TE ABURRES MINIMONI? De Olga de Dios.
  • UNA EIRUGA MOI LARPEIRA. Erick carle . ed KÓKINOS.
  • 1,2,3 A CONTAR CACAS. GÉRALDINE COLLET. ÉRIC GASTÉ. Ed. CUBILETE.
  • Wangari y los árboles de la Paz. JEANETTE WINTER. EDICIONES EKARÉ.
  • Chivos Chivones. Texto de Bata. Kalandraka
  • A ovella que chocou un ovo. Gemma Merino. Picarona.
  • El conejo blanco. Bata. Kalandraka.
  • Chocolata. Marisa Núñez y Helga Bansch. OQO editora.
  • Hasta que podamos abrazarnos. Eoin McLaughlin y Polly Dunbar. Algar.
  • El lapicero mágico. Luis Amavisca. Nubeocho.
  • El Abejoso. Nadia Shireen. Ed. Cubilete.
  • Pingüino azul. Petr Horácek. Juventud.

Os obxectivos que pretendemos conseguir son os seguintes:

  • Aproximación a lectura de diversos contos coa temática dos nosos proxectos, e potenciando o traballo dos valores, dentro da aula, e na súa vida.
  • Motivar e estimular os nenos pola lectura  .
  • Desenvolvemento da creatividade, atención e linguaxe.

Para conseguilo realizamos diferentes actividades, entre as que destacamos:

  • Comezamos lendo o conto e ensinando as ilustracións .
  • Inventaron títulos relacionados co conto.
  • Imaxinaron ós protagonistas e outras personaxes do conto.
  • Fixeron  debuxos relacionados co conto.
  • Algúns contos sobre, todo os relacionados con educación emocional inventábanlle un título e entre todos escollían un .
  • Memorizaron  algunhas poesía , adiviñas  , e coplas  para recitalas na clase cada neno e nena aos demais compañeiros e compañeiras.
  • Elixiron  o seu conto favorito .
  • Pintaron e decoraron debuxos con materiais de reciclaxe, e reutilizando materiais do colexio que xa non servían.
  • Fixeron unha árbore en forma de símbolo da Paz e decorárono con pombas, recortadas por eles.
  • Fixemos pequenos proxectos documentais.

Día da familia

O Día Internacional das Familias celébrase o 15 de maio de cada ano para concienciar sobre o papel fundamental das familias na educación dos nenos desde a primeira infancia, e as oportunidades de aprendizaxe permanente que existen para os nenos e nenas.

O alumnado de Educación infantil, ao longo da semana, estivo decorando con moita ilusión unhas bolsas de tea para levar de agasallo ás súas familias.

Reinterpretando a obra de artistas ourensáns

 

Na semana na que se celebra o “día dos museos”, a arte chega ao noso colexio.

Os alumnos e alumnas pescudaron información e estudaron a diferentes artistas de Ourense para poder versionar as súas obras. A maioría da información sacámola ligazón: Pintores galegos.

Estamos feitos uns xenios, e como non!!! , PASÁMOLO XENIAL!!!

Hora de ler 5º de Ed. Infantil

Ao longo do curso 2021/2022, os nenos e nenas de 5º Educación Infantil, os luns e os martes tiveron 20 minutos da hora de ler moi especiais.

Os Obxectivos marcados foron:

  • Inculcar aos alumnos un interese pola lectura dende idades moi tempranas.
  • Facer da lectura un elemento de goce persoal para o alumno.
  • Ofrecer aos alumnos actividades iniciais na lectura e baixo un prisma lúdico.
  • Ampliar o vocabulario a través do conto.
  • Desenvolver a creatividade e a imaxinación nos nenos e nenas.

Traballamos co libro “Cuentos para contar e interpretar” da editorial GRAFALCO e podemos ler diferentes tipos de conto:

  • Cuentos de siempre
  • Cuentos de animales
  • Cuentos para asustar
  • Cuentos de misterios e enigmas
  • Leyendas famosas
  • Cuentos para reir

Para axudar a que os nenos mostrasen máis interese, estivesen máis motivados e prestasen máis atención ao tempo de ler, usarmos un monicreque á que eles  puxeron nome o primeiro día: “Luna”. Luna foi a encargada de contar os contos aos nenos e nenas. Ademais fixeron moitas actividades relacionadas cos contos lidos: dramatizaron algún conto, colorearon debuxos dalgún conto, viron algunha película e algúns deles fixeron o seu propio conto usando o monicreque para contalo.

Foi un tempo moi bo onde os nenas e nenos puideron desenvolver a súa creatividade, aprendendo se darse conta e facilitando a comunicación verbal e non verbal entre eles, ademais de axudarles a manter a súa atención en unha mesma actividade por un tempo determinado.

Distribuir contido


by Dr. Radut