O magosto

Recursos para celebrar o magosto

Neste libro recollemos aquelas actividades e recursos que nos poden ser de utilidade para a celebración do magosto no noso cole.

A castaña que rebentou de risa

O alumnado de 6º de primaria representou na sala de psicomotricidade o coñecido conto "A castaña que rebentou de risa" que figura recollida na nosa web e cunha adaptación teatral realizada polas mestras e alumnado da aula de apoio.

Debido ás medidas implantadas polo protocolo COVID tiveron que realizar tres pases da función: un para educación infantil, outra para primeiro e segundo e unha terceira para o resto do alumnado.

Photocall do magosto

Preme na imaxe para ver a galería do potocall do magosto

Celebración do magosto 2020

O martes 10 de novembro celebramos no noso cole a festa do magosto dun xeito distinto ao de anos anteriores debido ás esixencias que nos impón o protocolo COVID.

O alumnado de 6º volveu a agasallarnos cun contacontos sobre a historia de "A castaña que rebentou de risa" da que tivo que realizar tres pases para dar cumprimento as medidas de seguridade na sala de usos múltiples.

Unha vez rematada a representación do contacontos realizamos un photocall sobre o magosto no que participou todo o alumnado do centro.

Posteriorme, saímos ao patio a degustar unha merenda magosteira na que o protagonismo foi asumido polos boliños preñados de chourizo. Nesta ocasión as castañas foron as grandes ausentes ao faltarnos o fogueiro maior do cole.

Unha vez rematada a degustación das viandas, o alumnado de 3º, 4º e 5º de Ed. Primaria recitounos varias coplas da antoloxía poética que realizaron ao longo da semana, nas súas clases, nun obradoiro de escritura.

Como colofón á celebración desta festa, realizamos catro coreografías musicais: dúas de ritmo e dúas de baile, iso si, gardando as distancias de seguridade establecidas.

COPLAS DO MAGOSTO

COPLAS DO MAGOSTO DE 4º Ed. PRIMARIA

We Will Rock You

PANTEIRA ROSA

MAGOSTO 13 LÚAS

CHUCHUWA

Coplas do magosto

O alumnado de 3º, 4º e 5º de Ed. Primaria traballou a lírica nos primeiros días de novembro coa realización de varias coplas sobre temas que consideraron de interese en relación á celebración do magosto.

AS COPLAS DE TERCEIRO

AS COPLAS DE 4º DE ED. PRIMARIA

AS COPLAS DE 5º DE ED. PRIMARIA

Carlos Ruvalcaba e Belén Aramis Ceja no Sueiro

Ver a pantalla completa

Magosto 2020

Merenda de outono

O 20 de novembro, coincidindo co Día internacional da infancia, no noso centro realizamos unha merenda de convivencia con froitos de outono realizados polo alumnado e as súas familias.

Hai que mencionar o gran nivel de participación de toda a comunidade educativa que logrou que esta actividade fose todo un éxito… foi tal a aportación de viandas que teremos que continuar nos próximos días coa súa degustación.

Unha vez máis agradecemos a colaboración e implicación das familias nas actividades que desde o centro se están a desenvolver.

Bo proveito!!

Exposición magosto 2019

Durante o mes de novembro pódese visitar a exposición que realizamos na entrada do colexio cos traballos feitos polo alumnado e as súas familias con produtos do outono.

Traballos premiados polo alumnado

Celebración do magosto 2019

O 8 de novembro celebramos no polideportivo do centro a festa do magosto.

Este ano, a mestra de educación física organizaou sete estacións de xogos populares polos que fomos pasando todos os cursos do cole.

Unha vez que rematamos os xogos, disfrutamos do menú de outono que nos serviron e prepararon os nosos profres: bolos preñados, empanada, lacón asado, bica e as protagonistas da festa, as castañas, asadas con moita paciencia polo profe Alfonso.

Para rematar, coma sempre, pintámonos todos e todas cos tizóns dos restos da fogueira.

Pasámolo xenial!!

Celebración do magosto 2018

O 8 de novembro celebramos a festa do magosto na pista polideportiva do noso centro, pois as condicións metereorolóxicas nos marcaron, como obrigatorios, os recantos a empregar.

Este ano, contamos coa presenza do alumnado do CIFP Portovelo como colaboradores especiais para animar a xornada con xogos ambientados no magosto. Pasárono xenial, tanto os nosos veciños como alumnado do noso centro.

Unha vez rematados os xogos, recuperamos forzas a base dun menú con produtos típicos desta festa: chourizos asados e preñados, empanada, lacón, bica de Trives e castañas.

Para finalizar a celebración movemos o esqueleto ao ritmo da música que lle iamos pedindo ao noso DJ.

Na seguinte galería de imaxes podedes ver o ben que o pasamos.