O magosto

Recursos para celebrar o magosto

Neste libro recollemos aquelas actividades e recursos que nos poden ser de utilidade para a celebración do magosto no noso cole.

Xogos de magosto

Como en anos anteriores, o alumnado do Ciclo Superior de animación sociocultural e turismo do CIFP Portovelo realizou unha sesión de xogos populares no noso centro.

A data elixida foi a da celebración da festa do magosto, por iso, os xogos escollidos xiraron sobre ese centro de interese. Os participantes foron distribuídos en catro grupos segundo a súa idade. Ao longo de dúas horas, os monitores realizaron múltiples xogos, adaptados ás súas características, o que redundou en que o tempo se lles pasara voando.

Como remate da actividade, os futuros animadores socioculturais foron avaliados polos cativos cos que traballaron. O resultado, da mesma, foi altamente positiva, xa que á inmensa maioría dos participantes lles concedeu a máxima valoración posible.

Parabéns para todas e todos os compañeiros do CIFP Portovelo!

A castaña que rebentou de risa

Ao longo do mes de novembro a nosa castañeira fixo garda na entrada da biblioteca para repartir o conto de "A castaña que rebentou de risa" a todo o alumnado do cole. Un conto en formato minilibro para colorear co que descubrimos o porque a castaña ten dúas cores.

Magosto 2017

O 14 de novembro celebramos, no patio do colexio, a festa do magosto como colofón a todas as actividades realizadas en torno aos froitos de outono, especialmente ás castañas.

Este ano, contamos coa presenza dos nosos veciños do CIFP Portovelo que cursan o Ciclo Superior de animación sociocultural e turística. Eles foron os encargados de animar o tempo de lecer ata que todas as viandas estiveron listas e preparadas para degustar.

O menú estivo composto por pulgas preñadas, empanada, bica e castañas asadas por un castañeiro de recoñecida sona na nosa comunidade educativa.

Ao remate do xantar, e seguindo a tradición, aproveitamos para cinsarnos a cara e as mans coa borralla da fogueira.

Pasámolo xenial!!

Exposición magosto 2017

Durante o mes de novembro realizamos, nos corredores do colexio, unha exposición temática sobre froitos do outono con traballos manuais  elaborados polo alumnado do centro coa axuda das súas familias.

Na galería de imaxes podedes observar a extraordinaria calidade dos traballos presentados.

Exposición con castañas 2016

Ao longo do mes de novembro poderedes visitar na entrada do cole a exposición de traballos manuais realizados polo alumnado coa axuda das súas familias... cada ano o alumnado e as súas familias se esforzan máis por achegar verdadeiras obras de arte á exposición.

Moitos parabéns a todos e todas!!!

Galería de imaxes da exposición

Magosto 2016

O xoves 10 de novembro celebramos, no patio exterior do colexio, a festa do magosto a pesar de que a choiva estivo ameazando toda a mañá, aínda que non foi quen de impedirnos prender o lume para asar as protagonistas do día: as castañas. Estas, estiveron acompañadas, no menú, duns riquísimos chourizos preñados e dunha exquisita bica que nos trouxeron os membros da directiva da ANPA do colexio.

Para rematar, movemos o esquelete ao son da música que o alumnado solicitaba ao noso DJ particular.

Galería de imaxes do magosto

Celebración do magosto 2015

Celebración do magosto

Ao longo das dúas primeiras semanas do mes de novembro realizamos en clase diversas actividades relacionadas co magosto.

O martes, 10 de novembro, celebramos a festa do magosto coa realización do asado de castañas nunha gran fogueira realizada polo profe Alfonso. Unha vez comidas as castañas pintámonos as caras e mans coa cinsa do lume.

Para rematar, todo o alumnado participou nun circuíto de xogos con castañas.

Pasámolo xenial!!

Galería de imaxes

Exposición de traballos con castañas 2015

Ao longo do mes de novembro realizamos na entrada do colexio unha exposición con manualidades feitas con castañas na que participaron todos os membros da comunidade educativa que o desexaron.

Os traballos presentados este curso foron dunha gran calidade. Na seguinte galería de imaxes podedes observalos.

GALERÍA DE IMAXES

GAÑADORES DO CONCURSO

Traballo de María
Ed. Infantil 1º, 2º e 3º de E. Primaria 4º, 5º e 6º de E. Primaria

O 20 de novembro tivo lugar a entrega de agasallos aos mellores traballos de cada grupo. Neste concurso, todos e todas os/as participantes recibiron un fantástico agasallo destinado a fomentar a súa creatividade plástica. Asemade os gañadores de cada categoría recibiron sendos cadernos cos que comezar a plasmar dita creatividade.

Todo o alumnado do centro participou como xurado na elección dos mellores traballos. Os resultados da votación pódense ver nas seguintes ligazóns:

Concursos de outono 2014

Ao longo do mes de novembro os equipos de Actividades complementarias/extraescolares, EDL e Biblioteca convocaron conxuntamente dous concursos/exposicións relacionados co outono: "A castana disfrazada" e "Centros de outono".

É de salientar a ampla participación nos mesmos de todo o alumnado do centro, así como da implicación das súas familias.  Desde o centro queremos dar os nosos parabéns a todos eles pola calidade de todos os traballos presentados.

O último día do mes de novembro fixemos entrega dos Diplomas de recoñecemento a todos e todas los participantes.

Na seguintes galerías de imaxes podedes ver as imaxes dos traballos e da entraga de diplomas:

A castaña disfrazada

Galería de imaxes da castaña disfrazada

Centros de outono

Galería de imaxes de centros de outono

Entrega de premios