Samaín & halloween

Recursos para celebrar o Samaín

Neste libro iremos reflictindo todos aqueles recursos educativos que nos son de utilidade para a celebración da festa do Samaín.

Exposición de calacús

Ao longo das semana do Samaín o EDL do centro, en colaboración co equipo de biblioteca, organizou unha unha exposición de cabazas que elaboraron os nenos e nenas do colexio, coa axuda das súas familias.

Os traballos presentados amosaron unha calidade espectacular. Cada ano melloraramos en cantidade e calidade.

Parabéns para todos os participantes!!

PREMIADOS

Exposición de calacús 2016

O xoves 27 de outubro celebramos no centro a festa do Samaín, coa entrega de diplomas a todos os participantes na exposición de calacús que tivo lugar, nos corredores do colexio, ao longo de toda a semana.

Hai que destacar o espectacular nivel dos traballos presentados e a elevada porcentaxe de participación da comunidade educativa nesta tradicional festa do noso centro.

Na galería de imaxes podedes observar as verdadeiras obras de arte que nos achegastes...

...moitos parabéns a todas e todos!!

Imaxe con realidade aumentada (Pasos a seguir)

Samaín & Halloween 2015

Ao longo da semana do 31 de outubro realizamos no centro unha exposición de calacús na que participou gran parte do alumnado, moitos deles axudados polas súas familias.

É de destacar a calidade dos traballos presentados nesta actividade de marcado carácter familiar que cada día ten máis seguidores na nosa comunidade, recuperando, deste xeito, actividades e costumes dos nosos antepasados.

GALERÍA DE IMAXES

Samaín & Halloween 2014

O xoves, 30 de outubro, celebramos o Samaín e o Halloween no noso centro coa realización das seguintes actividades que foron organizadas polo Equipo de bibioteca e o Equipo de Dinamización Lingüística:

• Exposición de cabazas. Durante a semana do Samaín, o alumnado expuxo os seus traballos de escultura sobre as cabazas na entrada do centro para que foran contempladas por toda a comunidade educativa. Podedes observar a espectacular calidade dos traballos na seguinte galería de imaxes.

• Exposición dunha selección de libros con lecturas de medo idóneas para ler nestas datas en compañía das nosas familias.
  • Ambientación das aulas e os corredores con alusións á festa do Samaín & Halloween.

• A malvada bruxa Catuxa representou tres contacontos na "Cova da Catuxa" para todo o alumnado do centro que se animou a entrar nela. AS lecturas feitas pola Catuxa foron as seguintes: Precísase pantasma de Conan Doyle, Room on the Broom Julia Donaldson e A bruxa Brunilda de Valerie Thomas.

A bruxa Brunilda

La bruja Brunilda