Samaín & halloween

Recursos para celebrar o Samaín

Neste libro iremos reflictindo todos aqueles recursos educativos que nos son de utilidade para a celebración da festa do Samaín.

Celebración da Festa do Samaín

O último día do mes de outubro voltamos a celebrar a Festa do Samaín no noso cole coa realización das seguintes actividades:

• Exposición de fondos da biblioteca para o Samaín.

• Baile do Samaín

(Vídeo do baile en elaboración.)

• Obradoiro de cociña terrorífica

• Galería de imaxes do alumnado disfrazado.

• Xantar terrorífico preparado polo alumnado do centro.

• Desfile polo Túnel do medo que se montou na biblioteca e nos corredores do cole.

Preme para ver o vídeo do túnel

• Exposición de cabazas.

Exposición do Samaín 2023

Na última semana de outubro realizamos a xa tradicional exposición de cabazas decoradas para celebrar o Samaín que o alumnado do centro preparou nas súas casas coa axuda da súa familia.

Na seguinte galería podedes gozar coa enorme creatividade e imaxinación dos seus traballlos.

Festa do Samaín 2022

• Exposición de fondos da biblioteca para o Samaín.

• Representación de varias obras de teatro polo alumnado de 6º de Ed. Primaria: "Mortiña", "Brunilda" e "Violeta".

• Galería de imaxes do alumnado disfrazado.

• Xantar terrorífico preparado polo alumnado de 6º de Ed. Primaria.

• Desfile e bailes terroríficos na aula de psicomotricidade.

• Exposición de cabazas.

A celebración na prensa local

ENTREGA DE PREMIOS

Traballos premiados polo alumnado

Exposición do Samaín 2022

Exposición de fondos para o Samaín

O Samaín xa está aquí!!

Como todos os anos a nosa biblioteca énchese de libros terroríficos para que gocedes desta festa.

Temos unha pequena exposición a vosa disposición así que non dubidedes en coller aquel libro que vos pareza máis terroríficooooooo!!

Celebración do Samaín 2021

Ao longo da última semana de outubro celebramos no cole a festa do Samaín coa realización das seguintes actividades:

Premendo nas seguintes imaxes teredes acceso á reportaxe fotográfica sobre a celebración.

O fantasma burlón

Traballos realizados polo alumado

Vídeo do desfile de Samaín

Galería de imaxes da celebración

Celebración do Samaín no comedor do cole

Fomos portada no Xornal Escolar de La Región

Publicación en Telemiño do teatriño de monicreques do alumnado de terceiro de E.Primaria.

Exposición do Samaín 2021

TRABALLOS MÁIS VOTADOS POLO ALUMNADO E PROFESORADO

Lecturas terroríficas na biblioteca

A biblioteca xa está preparada para celebrar o Día das bibliotecas escolares amosando unha exposición de lecturas de medo, posto que estamos ás portas do Samaín e Halloween.

Animámosvos a que difrutedes destas lecturas nas vosas casas en compañía das vosas familias.

Samaín 2020

O 30 de outubro celebramos no centro a Festa do Samaín dun xeito distinto ao de anos anteriores. A posta en escena das actividades realizadas logrou que o alumnado voltase a disfrutar de momentos de felicidade no tempo de lecer, demostrando, así, que é posible compaxinar actividades colaborativas e participativas co protocolo COVID.

A xornada comezou coa representación dun contacontos polos dos nenos e nenas de sexto curso titulado "Violeta quere ser vampiro", para todo o alumnado do centro. Para que esta actividade resultase segura, fixéronse tres pases ao longo da mañán, na sala de psicomotricidade.

Despois do teatro, realizamos unha merenda terrorífica a base de doces coa forma dos protagonistas desta festa: pantasmas, morcegos, casas do terror...

Aproveitamos o recreo para realizar un desfile de moda fantasmagórica amenizada por unha parella moi especial de speakers. Como colofón ao desfile, toda a comunidade educativa participou en varias coreografías de cancións propias desta celebración.

Pasámolo xenial!!