Skip to Content

PVAD-Xogade

Proxecto de Vida Activa e Deportiva

Carreira solidaria do CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro

Carreira Solidaria no Sueiro: Un Éxito de Participación e Solidariedade!

O pasado 9 de maio, as instalacións de atletismo da Universidade de Ourense foron testemuñas dun evento especial e cheo de entusiasmo: a segunda edición da Carreira Solidaria do Sueiro. Esta actividade, que o ano pasado recibiu unha cálida acollida, volveu este ano con aínda máis forza e propósito.

Nesta ocasión, a carreira non só foi un momento para promover a actividade física e o traballo en equipo, senón tamén para apoiar causas solidarias de importancia global. Xunto con Save the Children, este ano unímonos a UNICEF e o seu programa "Cada Pinga Conta", que busca concienciar sobre os dereitos fundamentais da infancia.

O evento contou cunha participación extraordinaria: todo o alumnado do centro sumouse con entusiasmo, xunto con moitos familiares que se uniron para mostrar o seu apoio. Foi un momento emocionante ver a nenos, nenas, pais e nais correndo xuntos por unha causa significativa.

Durante a carreira, respirábase un ambiente de alegría e solidariedade. Os participantes non só gozaron do deporte, senón que tamén compartiron valores de empatía e compromiso social. Cada paso dado representou un acto de xenerosidade e conciencia cara aos dereitos da infancia en todo o mundo.

Desde o Colexio, queremos agradecer a todas as persoas participantes, colaboradores/as e patrocinadores/as que fixeron posible este evento. Grazas ao seu apoio e compromiso, estamos contribuíndo activamente a crear un mundo máis xusto e equitativo para todos os nenos e nenas.

Esperamos con entusiasmo volver a organizar máis actividades solidarias que fortalezan os nosos lazos como comunidade e nos inspiren a seguir traballando por un mundo mellor!


VÍDEOS DAS DIFERENTES CARREIRAS


OBRADOIRO. PRIMEIROS AUXILIOS.

primeiroa

O venres 3 de maio o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria realizou o obradoiro de primeiros auxilios impartido por Mª de la Nieves González Rodríguez.

Esta actividade constou dunha parte teórica e outra práctica, na que todo o alumnado participou activamente na simulación de diferentes situacións de risco traballando os seguintes temas: primeiros auxilios nun accidente; actuacións no caso dun accidente; técnicas de RCP...

Seguimos realizando estes obradoiros con certa frecuencia para reforzar as aprendizaxes recibidas e afianzar a nosa actuación en caso de ser preciso nunha situación de risco real.

primeiros_fotos

MIRA QUE BOCA

 boca

O venres 19 de abril de 2024 o alumnado de 4º e 5º de Educación Primaria realizou o obradoiro Mira que boca no que aprendemos os hábitos de saúde e alimentación axeitados como son o comer verduras, carne, peixe e reducir o consumo de lambetadas e bebidas con azucre.
Os técnicos de SERGAS do Centro de Saúde Valle Inclán ensináronnos como debemos limpar os nosos dentes e a nosa lingua; traballo que realizou Asunción Pérez.


Cando queirades podedes regresar porque o pasamos xenial...

boca_colage

XOGOS POPULARES

xogospopulares

O xoves 4 de abril de 2023, o alumnado de 5º e 6º de Ed. Primaria participou nun obradoiro de xogos populares que desenvolveu “Lito”, da fundación Xaquín Lorenzo, no noso centro dende ás 12:00 ata ás 14:00 horas. Os xogos que realizaron o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria  foron xogos de chave e a rá así como xogos de mesa.

Coma sempre, pasámolo xenial!! Xa estamos agardando a que regrese para unha nova sesión de xogos.

xogospopulares_fotos

PLAN VIXIA. CONSUMO DE DROGAS.

plan_vixia

O alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria do CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro realizou o martes 19 de marzo a terceira das sesións do Plan Vixía organizado pola concellería de Sanidade de Ourense sendo unha iniciativa que promove a prevención e a promoción da saúde entre a mocidade. 

A terceira das sesións centráronse no consumo de sustancias relacionadas coas drogas, tanto legais como ilegais e a problemática para a saúde sobre todo na dependencia das mesmas.

plan_vixia

Xogamos co Acrosport

acrosport

De novo, e seguindo as programacións didácticas de cada curso, dende a área de educación física nos niveis de 3º e 4º de educación primaria, comezamos a práctica de ACROSPORT.

A ximnasia acrobática tamén coñecida como acrosport trátase dunha modalidade deportiva incluída na Federación Internacional de Deportes Acrobáticos (fundada en 1999) e forma parte da Federación Internacional de Ximnasia dende 1999.

O exercicio debe conter elementos acrobáticos e ximnásticos de flexibilidade, equilibrio, saltos e xiros, así coma movementos en cooperación entre os compoñentes do grupo realizando figuras e pirámides corporais. En todo momento debe existir armonía e coordinación nas accións realizadas polo grupo. Todos estes elementos son idóneos para ser traballados dende a área de educación física.

O alumnado espera impaciente todos os anos por esta actividade e disfrútano moito.

Ademais os resultados son moi vistosos como poderedes observar nas seguintes imaxes.

acrosport_fotos

EDUCACIÓN DEPORTIVA PARA Á VIDA

educacion_vida

O mércores 28 de febreiro o alumnado de 5º e 6 de Educación Primaria do CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro realizou o obradoiro Educación deportiva para á vida levada a cabo pola asociación sen ánimo de lucro Suelta los Frenos  que conseguiu achegar ao noso alumnado a psicoloxía (Ángel) e ao ámbito deportivo (Guillermo), tanto profesional como amateur.

Este obradoiro comprométese co fomento da saúde integral e emprega a actividade física e o deporte como medio para o conseguir obxectivos que persegue o CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro cos nosos alumnos e as nosas alumnas, centrados na visión Integral do ser humano no que os aspectos físicos, emocionais, mentais e de comportamento se relacionan e inflúen continuamente, nos que o deporte e a actividade física son unha ferramenta de aprendizaxe para a vida e o crecemento persoal.

O obradoiro Educación deportiva para á vida centrouse na realización de dúas sesións. A primeira sesión, impartida por Guillermo, centradas en actividades de carácter físico nos que o traballo en equipo era un dos elementos centrais. A segunda das sesión levouna a cabo Ángel, psicólogo, que incluíu dinámicas relacionadas coa identificación de fortalezas persoais e o seu recoñecemento a nivel persoal. Intereses e gustos relacionados co estas fortalezas.

A actividade nos fixo pensar na importancia do traballo en equipo e na realización de actividades deportivas. 

 

educacion_vida

CLUB HÓCKEY CIDADE DE OURENSE

 

cidade_ourense

A escola do Club de Hóckey Cidade de Ourense segue coa súa preparación no CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro todos os martes e xoves en horario de 16:00 a 17:30 horas.

Dende a 16 anos o Club de Hóckey Cidade de Ourense segue a formar ao alumando do CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro con entusiasmo contaxioso, o adestrador Imam Rahmat Muhammad Yaseen comparte a súa paixón por este deporte dinámico e desafiante, ofrecendo o seu bo facer sobre as regras, técnicas e valores que caracterizan ao hóckey.

Agradecemos ao Club de Hóckey Cidade de Ourense o traballo que realiza co alumnado do CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro e esperamos seguir colaborando en vindeiros anos para fomentar o deporte e o benestar entre o noso alumnado. 

 

foytos_cidade

 

ENERXIA PARA CRECER

O CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro participa no programa Energía para crecer de fundación Eroski centrada na alimentación, reciclaxe e alimentación cunha grande cantidade de recursos educativos. 

enexia

https://energiaparacrecer.escueladealimentacion.es/gl/users/ceipmanuelsueiro19514  

 

PATIOS INCLUSIVOS.

No curso escolar 2023/2024 o Comité de Participación Infantil do CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro propuxo como aspecto de mellora realizar cambios nas horas de lecer do noso alumnado establecendo espazos inclusivos pensados para ser accesibles e acolledores para todo o alumnado, independentemente das súas capacidades ou necesidades especiais. Nun espazo coma este o obxectivo é que todo o alumnado poida participar e gozar das actividades en igualdade de condicións, para elo habilitamos as seguintes zonas cos seguintes xogos. 


1º) Zona de xogos na pavillón de Educación


patios_pavillon

Os xogos que se realizaron ao longo do cuso escolar estiveron dirixidos polo profesorado responsables dos patios de xogo buscando que o alumnado se relacionase e colaborasen entre eles. 

patios_pavillon

Os xogos que configuramos para o alumnado están centrados no traballo en equipo e na inclusión podendo xogar todos e todas usando os pictogramas como elemento de explicación. Estos son os xogos. 

ACTIVIDADE 1: AS XOANIÑAS

patios_1MATERIAIS NECESARIOS
Caixa coas pezas de madeira que forman as xoaniñas  (Cada xoaniña está formada por dúas partes simétricas).

DESENVOLVEMENTO
1.    Repartimos a todos os nenos e nenas que están no patio as pezas que forman a xoaniña.
2.    Teñen que buscar por todo o patio a outra mitade igual que forma a xoaniña.
3.    Os menos/as deben ir a mostrar aos mestres a xoaniña completa.

Actividade 2. AS CARAS.

act_2

MATERIAIS NECESARIOS
Caixa coas tarxetas que forman as caras.

DESENVOLVEMENTO
1.    Repartimos a todos os nenos e nenas que están no patio as tarxetas que forman una cara.
2.    Teñen que buscar por todo o patio a outra mitade igual que forma a cara.
3.    Os nenos/as deben ir a mostrar aos mestres a cara completa.

Actividade 3. OS ANIMAIS.

act_3

MATERIAIS NECESARIOS
Caixa coas tarxetas que forman os animais.
Bolsillo taboeiro colgante.

DESENVOLVEMENTO
1.    Repartimos a todos os nenos e nenas que están no patio as tarxetas que forman un animal.
2.    Teñen que buscar por todo o patio as outras partes que coincidan para formar un animal.
3.    Os nenos/as deben ir a mostrar aos mestres o animal completo e colocalo nos bolsillos taboeiros que están pendurados dunha das paredes do patio.

Actividade 4. Fatasílabas de animais.

act_4

MATERIAIS NECESARIOS
Caixa coas tarxetas que forman os animais e os seus nomes.
Bolsillo taboeiro colgante.

DESENVOLVEMENTO
1.    Repartimos a todos os nenos e nenas que están no patio as tarxetas que forman un animal e o seu nome.
2.    Teñen que buscar por todo o patio as outras partes que coincidan para formar un animal.
3.    Os nenos/as deben ir a mostrar aos mestres o animal completo e colocalo nos bolsillos taboeiros que están pendurados dunha das paredes do patio.

Actividade 5. AS SÍLABAS.

act_5

MATERIAIS NECESARIOS
Tarxetas co debuxo e ocos para colocar as sílabas.
Pezas coas sílabas soltas.
Bolsillo taboeiro colgante.

DESENVOLVEMENTO
1.    Repartimos a todos os nenos e nenas que están no patio as tarxetas tanto do debuxo coma das sílabas soltas.
2.    Teñen que buscar por todo o patio as outras partes que coincidan para formar una palabra.
3.    Os nenos/as deben ir a mostrar aos mestres a palabra completa e colocala nos bolsillos taboeiros que están pendurados dunha das paredes do patio.

Actividade 6. OS MOUNSTROS.

act_6

MATERIAIS NECESARIOS
Caixa coas tarxetas cos monstruos.
Definición relacionada con cada monstruo.
Bolsillo taboeiro colgante.

DESENVOLVEMENTO
1.   
Repartimos a uns as tarxetas cun monstruo e a outros a definición.
2.    Teñen que buscar por todo o patio o monstruo que coincida coa definición.
3.    Os nenos/as deben ir a mostrar aos mestres o monstruo completo e colocalo nos bolsillos taboeiros que están pendurados dunha das paredes do patio.

Actividade 7. OOBXECTO-DEFINICIÓN.

act_7

MATERIAIS NECESARIOS
Caixa coas tarxetas cos obxectos.
Definición relacionada con cada obxecto.
Bolsillo taboeiro colgante.

DESENVOLVEMENTO
1.    Repartimos a uns as tarxetas cun obxecto e a outros a definición.
2.    Teñen que buscar por todo o patio o monstruo que coincida coa definición.
3.    Os nenos/as deben ir a mostrar aos mestres o obxecto completo e colocalo nos bolsillos taboeiros que están pendurados dunha das paredes do patio.

ACTIVIDADE 8: LETRA-FOTO

patios_8

MATERIAIS NECESARIOS
Caixa coas tarxetas cos obxectos e coas letras.
Bolsillo taboeiro colgante.

DESENVOLVEMENTO
1.    Repartimos a uns as tarxetas cun obxecto e a outros as tarxetas coas letras inicial.
2.    Teñen que buscar por todo o patio as tarxetas que coincidan.
3.    Os nenos/as deben ir xuntos a mostrar aos mestres o obxecto coa súa inicial e colocalo nos bolsillos taboeiros que están pendurados dunha das paredes do patio.

ACTIVIDADE 9: OS CONTRARIOS

patios_9

MATERIAIS NECESARIOS
Caixa coas tarxetas cos conceptos e os seus contrarios.
Bolsillo taboeiro colgante.

DESENVOLVEMENTO
1.    Repartimos a uns as tarxetas cos conceptos e a os outros os seus contrarios.
2.    Teñen que buscar por todo o patio as tarxetas que correspondan os opostos.
3.    Os nenos/as deben ir xuntos a mostrar aos mestres o concepto co seu contrario e colocalos nos bolsillos taboeiros que están pendurados dunha das paredes do patio.

ACTIVIDADE 10: CARTAS ANTÓNIMOS

patios_10

MATERIAIS NECESARIOS
Caixa coas cartas cos conceptos antónimos.
Bolsillo taboeiro colgante.

DESENVOLVEMENTO
1.    Repartimos as cartas cos conceptos e os seus antónimos.
2.    Teñen que buscar por todo o patio as cartas e os seus opostos.
3.    Os nenos/as deben ir xuntos a mostrar aos mestres as cartas e colocalas nos bolsillos taboeiros que están pendurados dunha das paredes do patio.


 

2º) Biblioteca escolar.


Xogos de mesa

biblioteca_xogos

Días de lectura.

Distribuir contido


by Dr. Radut