Animación á lectura

Producións materiais desde a biblioteca no curso 2019/2020

Todo o traballo realizado ao longo do curso está reflectido na nosa aula virtual nun curso que creamos para o Seminario.

Ligazóns a traballos elaborados na rede:

Drupal.

Moodle.

Cursos creados:

Outros cursos actualizados en moodle neste Seminario:

Blogs do cole

Google drive/docs.

Google presentacións: realizamos varias presentacións para traballar co alumnado na aula.

Presentacións en Genially

Google maps:

Exelearning:

Actualizamos os repositorios de recursos educativos:

Libros que van e veñen 2019/2020

O alumnado de Ed. Infantil continuou levando para as súas casas as bolsas do programa "Libros que van e veñen" todos os venres do curso ata a chegada do estado de alarma.

Como en cursos anteriores, estas permanecen no seu domicilio unha semana, facéndose a renovación dos libros os venres de cada semana. Cada unha delas inclúe un libro en galego ou castelán escollidos polo alumnado e un caderno para que, coa axuda dos seus familiares, debuxen e/ou escriban o que lles "digan" os libros.

Agradecemos ás familias dos máis caivos a súa imlicación nesta actividade destinada a que acompañen aos seus fillos e fillas no proceso lector e lles sirvan de modelo e guía nos momentos de lecer.

No seguinte documento podemos ver algúns exemplos dos seus traballos na casa:

Mochilas viaxeiras

No curso 2019/2020 estiveron en funcionamento 7 mochilas viaxeiras, e dicir, unha por cada classe do cole.

Como en anos anteriores, as mochilas viaxeiras permiten ao alumnado un préstamo por un período dunha semana, para compartir coas familias o contido da mesma. O  contido do material foi escollido pola persoa titora, supervisado pola biblioteca e procurando que teña a maior variedade de textos e formatos, tanto en galego como castelán, para que o alumando poida elixir.

Todas as mochilas inclúen “O diario da mochila” no que, tanto os nenos/as como as súas familias, aportan a súa opinión, novas creacións, debuxos, suxerencias, …, sobre o contido da mochila o dos libros lidos.

Achegamos unha mostra do traballo realizado polo alumnado nas súas casas.

Para a maioría das familias resulta ser unha actividade moi divertida que axuda a entrelazar lazos entre pais e fillos e enriquécenos a todos. Foi unha mágoa que a partir de mediados do mes de marzo non puideron funcionar.

O marabilloso libro das preguntas

Lorenzo de 1º de Ed. Primaria quere compartir cos lectores da nosa biblioteca este fabuloso libro de preguntas do que el é autor.

Convidámoste a que o abras e nos contes cantas preguntas acertas antes de mirar a resposta... ADIANTE!!

Un libro de cores

Recursos educativos

MÁIS RECURSOS EDUCATIVOS SOBRE CARVALHO CALERO

Reivindicando un libro, un escritor/a e unha libraría

As circustancias especiais destas datas obrigou á celebración un pouco peculiar do Día do libro. Desde a Asesoría de bibliotecas organizouse unha actividade reivindicativa dun libro, dun autor/a e dunha libraría de proximidade. Aí vai unha das propostas do noso centro.

Se premedes na imaxe teredes acceso a todas las achegas das diferentes bibliotecas do PLAMBE.

O Libro de cores xa está en marcha

O Libro de cores xa está en marcha...anímate a participar...

Estás a tempo!!

Podes achegar as túas creacións mentres dure o estado de alarma