O curso escolar 2022/2023 o alumnado de 2º curso utilizaron dúas mochilas viaxeiras que foron intercambiadas cada venres durante todo o curso. O traballo de alumnado queda reflectido nos debuxos que se acompañan nos libros configurados para elo.
As mochilas viaxeiras permiten ao alumnado un préstamo por un período dunha semana, para compartir coas familias o contido da mesma. O contido do material foi escollido polo titora de 2ºcurso, supervisado pola biblioteca e sendo as veces os nenos os que escollían os libros , pero semre procurando que teña un libro en galego, un libro en castel.
Acompañan a estes materiais “O diario da mochila” no que, tanto os nenos/as como as súas familias, aportan a súa opinión, debuxos, achegas, …, sobre o contido da mochila.
Algún exemplo do material que acompaña a mochila do alumando de 2º curso de Educación Primaria foi o seguinte.
1º MOCHILA
Lingua Galega.
Lingua castelá.
2ª MOCHILA
Lingua Galega.
Lingua castelá.
O principal problema co que nos atopamos é a falta de estímulos positivos que reforcen o gusto pola lectura como acto lúdico, divertido e enriquecedor.
Temos que ensinar ao alumno a entender que nela podemos atopar catro funcións:
Como conclusión debemos seguir fomentado o gusto pola lectura do noso alumnado.
O curso escolar 2022/2023, a hora de ler, realizouse todos os días en horario de 12:00 a 12:30 horas, tendo como obxectivo prioritario contribuír ao fomento do gusto pola lectura.
A configuración da hora de ler estivo deseñada pola titora Dna. Marta Hernán López centrándose nos seguintes obxectivos:
Obxectivos:
Temporalización.
Na hora de ler, que se realizou todos os días utilizáronse libros da biblioteca de centro e outros que aportaron os alumnos , (o libro preferido), e a titora para traballar algúns temas que se estaban a traballar noutras materias.
Programáronse lecturas guidas na aula e desenvolvéronse actividades de comprensión lectora, pero as máis motivadoras para os alumnos foron as obras dramátizadas coas que traballamos a entonación e o ritmo.
No último trimestre mercouse un libro: “El pequeño principito”, e os nenos e nenas foron iniciados no clube de lectura.
Os nenos/as de Educación infantil, levarán unha mochila para casa os venres “Libros que van e veñen” cun conto e un caderno para facer un debuxo sobre dito conto.
Esta mochila devolverana os martes ou mércores da seguinte semana e estará en corentena ata o venres que se cambiarán os contos de cada mochila. Revisar semanalmente os cadernos cos debuxos feitos na casa, contarán o que debuxaron e o que mais lles gustou do conto.
Na Educación Infantil, a hora de ler realizouse de xeito flexible durante todo o curso 2022/2023, de tal forma que os nenos/as gozaran da lectura de contos en distintos momentos do día non só na hora de ler e tamén a diversas visitas a nosa biblioteca.
A configuración da hora de ler na aula de 4º Educación Infantil foi realizada pola titora pola titora Mª Pilar Carballo Martínez cos seguintes obxectivos:
Obxectivos:
Actividades:
1º TRIMESTRE:
2º TRIMESTRE:
3º TRIMESTRE:
A configuración da hora de ler na aula de 4º Educación Infantil foi realizada pola titora pola titora Nair Calvo Ríos cos seguintes obxectivos:
Obxectivos:
Actividades:
1º TRIMESTRE:
2º TRIMESTRE:
Na Educación Infantil, a hora de ler realizouse de xeito flexible durante todo o curso 2022/2023, de tal forma que os nenos/as gozaran da lectura de contos en distintos momentos do día non só na hora de ler e tamén a diversas visitas a nosa biblioteca.
A configuración da hora de ler na aula de 4º Educación Infantil foi realizada pola titora Beatriz Cid Fernández cos seguintes obxectivos:
Obxectivos:
Actividades:
Bibliografía empregada durante o curso escolar:
1º TRIMESTRE:
2º TRIMESTRE:
3º TRIMESTRE:
Todo o alumnado do centro participou na realización das láminas dun kamishibai sobre a vida e obra de Rosalía de Castro que representou o alumnado de 6º de Ed. Priamria na sala de usos múltiples para todo o centro.
Previamente á representación, o alumnado de 6º de Ed. Primaria diseñou e montou o propio tetrillo para representar os kamishibais.