Pase de grandes lectores

Entrega do Pase de grandes lectores

O 25 de outubro, con motivo da celebración do Día das Bibliotecas Escolares, o noso centro educativo levou a cabo diversas actividades para fomentar o amor pola lectura entre o alumnado.

Un dos momentos máis destacados foi a entrega do Pase de lectura. Este pase ten como obxectivo que os estudantes plasmen as súas impresións sobre os libros que van lendo durante o curso. Desta maneira, anímase á reflexión crítica e promóvese o intercambio de opinións entre compañeiros.

Do mesmo xeito, aproveitamos a ocasión para entregar os carnés de biblioteca ao alumnado novo que se incorporou este ano ao centro. Deste xeito, poderán acceder á ampla colección de libros que ofrece a nosa biblioteca e gozar dunha infinidade de historias e coñecementos.

Carné da bibloteca

Pase de lectura da bibloteca