VI concurso de Poesía do Círculo poético ourensásn

A finais de abril, dúas alumnas do noso centro resultaron finalistas no VI concurso de poesía Círculo poético ourensán convocado para todo o alumnado da provincia de Ourense. Nesta edición o lema escollido foi “Sentimentos na escola”.

Os 20 mellores poemas serán publicados na Antoloxía: “Sentementos na escola” que será entregada aos gañadores na próxima edición do concurso.

Moitos parabéns para Sandra e Nicole de 5º de Ed. Primaria!!

Premiados polo Colexio de economistas

Dous alumnos do noso centro resultaron premiados polo Colexio de economistas de Ourense no IV Concurso de postais de Nadal no que participaron nenos e nenas que cursan estudios en Ed. Infantil e 1º, 2º, 3º e 4º de Ed. Primaria da provincia de Ourense.

O último día de clase, fíxoselle entrega do diploma e dun agasallo achegado polo Colexio de economistas.

Moitos Parabéns para Lorenzo e Anxo de Ed. Infantil.

Premiados no Concurso da Constitución

Cinco alumnos e alumnas de Ed. Infantil, do noso centro, resultaron premiados no concurso da Constitución deste ano. O día 6 de decembro, recolleron o seu galardón na Festa da Constitución que se celebrou no Auditorio provincial, ante as autoridades de Ourense.

Parabéns para todos os premiados!!!

Entrega de premios

Proxecto Meteoarte

O proxecto desenvolvido ao longo do curso pasado, polo alumnado de 6ºde Ed. Primaria, dentro do programa de Meteoescolas, e titulado "Meteoarte", foi valorado polo xurado composto por membros da Consellería de Educación e de MeteoGalicia cunha calificación de "Programa de Excelencia".

Todos as actividades realizadas están reflectidas no blog "Meteosueiro" que manteñen os membros do equipo de metereoloxía.

Os nosos parabéns para todos e todas os compoñentes do Equipo de metereoloxía:

Baile tradicional

O alumnado que participou na actividade extraescolar de baile tradicional que se ofertou de forma gratuíta no centro, foi invitado á exhibición que a agrupación folclórica ourensá, Queixumes do Pinos, realizou como festa de fin de curso.

O noso centro foi agasallado cun disco recopilatorio,  un exemplar da revista "A Bugalla" e un diploma de participación.

Premio mellor xornalista Prensa Escuela

A alumna, do noso cole, Lara Vidal Seara, de 6º de Ed. Infantil, acadou o Primeiro Premio, de Galiza, ao Mellor Xornalista Infantil (Nivel 1).

Desde Prensa-Escuela, invitaron á gañadora a asistir á festa fin de curso de Voz Natura, que o xornal "La Voz de Galicia" celebra o 3 de xuño, no parque de Acea de Ama (Culleredo-A Coruña) e que é o marco elixido para entregar os galardóns do programa.

A gañadora recibirá un premio que consiste nunha fin de semana no Parque Warner, en Madrid, con todos os gastos pagados para 4 persoas.

Asemade, tamén resultou premiada a mestra Ana Mª Carballo, que recibirá como premio unha cámara de fotos dixital.

Moitos parabéns, para as dúas!!

XXII encontros de teatro escolar de Bande

O alumnado de 4º de Ed. Primaria participou, o día 16 de maio, nos prestixiosos encontros de teatro infantil que organiza o Concello de Bande coa colaboración dos centros educativos da vila.

Este ano, o noso alumnado, representou a obra "Comerei dous" adaptada de xeito maxistral polo seu titor. A posta en escena da mesma fixo disfrutar a todo o público presente, resultando ser un gran éxito.

Desde o noso cole, queremos felicitar á comunidade educativa do CEIP de Bande e ao Concello por esta iniciativa cultural que xa é, desde hai tempo e por méritos propios, un referente na semana das Letras Galegas.

VI Concurso de poesía do Círculo poético Ourensán

O 29 de abril falláronse os premios da VI edición do Círculo poético ourensán que este ano tiñan que versar sobre "Sentimentos na escola".

Un alumno do noso centro, Diego J. García González, resultou finalista, polo que o seu traballo formará parte da antoloxía que será publicada para a próxima edición do concurso. Esta, estará formada polos 20 mellores poemas de Ed. Primaria e os 20 mellores de ESO.

O evento tivo lugar no Salón de Actos da Biblioteca Pública de Ourense, quedándose pequeno para acoller ao numéroso público presente no acto que estivo presidido pola directiva do Círculo poético.

Asemade, tamén se entregou o poemario "Inspiracións" cos poemas finalistas da "V edición do concurso" do ano pasado, no cal hai dous poemas creados polos alumnos do noso centro Diego García González e María López Randolfe.

Artigo na revista ourensá "Verbas"

A revista ourensá "Verbas", recentemente saída á rúa, publica, no seu primeiro número, un artigo sobre a realidade aumentada no noso centro.

Premendo na imaxe teredes acceso ao artigo.

Premio á excelencia do Proxecto meteoescolas

O traballo realizado ao longo do curso 2015/2016 en torno á nosa estación meteorolóxica foi premiado cun Diploma á excelencia polos reponsables da súa valoración na Consellería de Educación.

Parabéns para todo o equipo de meteorólogos do Sueiro!!!

O traballo que realiza o equipo de meteoroloxía do colexio pódese seguir no seu blog.