Concurso de postais de Nadal

Anunciando a Postal gañadora do Concurso EDL

Nun ambiente cheo de espírito navideño, o EDL do noso centro educativo organizou un concurso de postais de Nadal, invitando ao alumnado a expresar a súa creatividade e a celebrar as vacacións dun xeito único. O resultado foi unha impresionante mostra de talento artístico e festivo.

O certame, que buscaba non só fomentar a creatividade senón tamén promover o sentido de comunidade, contou cunha gran participación do alumnado. Desde os máis pequenos ata os maiores, cada postal foi unha expresión única dos desexos e a alegría característicos da estación.

Despois da votación realizada por toda a comunidade educativa, a postal gañadora, creada polo alumnado de 6º de Ed. Infantil, foi elixida para enviar as felicitacións de Nadal en nome de todo o colexio. Entre as outras destacou a creatividade, o detalle e a emotiva mensaxe da obra.

O EDL expresou o seu agradecemento a todos os participantes por aportar a súa arte e entusiasmo, facendo deste concurso un éxito e agasallou a todos os nenos e nenas participantes.

Que este Nadal e o ano que vén nos aporten máis oportunidades para celebrar, aprender e crecer xuntos como comunidade.

Boas festas a todos e todas!