O noso centro foi nominado aos premios +Deporte de La Región

O noso Colexio Nominado aos Premios "Máis Deporte" de “La Región”

É con moita ilusión e orgullo que anunciamos a candidatura do noso colexio, xunto cos centros educativos CPI Virxe da Saleta de Cea e CEIPP de Ribadavia, aos ansiados Premios "Máis Deporte" na categoría Xogade-Xunta de Galicia.

Este recoñecemento pon de relevo o compromiso das nosas institucións educativas coa promoción dun estilo de vida activo e saudable entre o alumnado. A candidatura reflicte o esforzo continuo do noso profesorado, persoal administrativo e, por suposto, do alumnado que participa activamente nas actividades deportivas.

Os Premios "+ Deporte" de La Región na categoría de Xogade Xunta de Galicia buscan destacar e premiar o traballo daqueles centros educativos que promoven o deporte como ferramenta integral na formación do seu alumnado. Este recoñecemento non só celebra os logros deportivos, senón tamén os valores de traballo en equipo, disciplina e superación persoal que se inculcan a través da práctica deportiva. O centro gañador darase a coñecer na Gala Máis Deporte que se celebrará o próximo 13 de decembro no Auditorio de Ourense ás 19: 00 horas.

A competencia é forte, pero estamos seguros de que a dedicación e o esforzo da nosa comunidade educativa nos posicionou como dignos aspirantes a este prestixioso premio.

Temos a honra de compartir esta candidatura con escolas igualmente destacadas e comprometidas coa promoción do deporte entre entre os nenos e nenas.

Mentres avanzamos nesta emocionante etapa do certame, queremos expresar o noso agradecemento a todas as persoas que contribuíron a facer posible esta candidatura.

Estamos ansiosos por seguir promovendo un ambiente escolar saudable e activo, e agardamos o resultado dos Premios Xogade Xunta de Galicia "+ Deporte".

Grazas polo teu apoio continuo e por formar parte desta emocionante viaxe deportiva connosco!