Hora de ler en 6º de Ed. Infantil


Na Educación Infantil, a hora de ler realizouse de xeito flexible durante todo o curso 2022/2023, de tal forma que os nenos/as gozaran da lectura de contos en distintos momentos do día non só na hora de ler e tamén a diversas visitas a nosa biblioteca.

A configuración da hora de ler na aula de 4º Educación Infantil foi realizada pola titora pola titora Mª Pilar Carballo Martínez cos seguintes obxectivos:

Obxectivos:

  • Desenrolar a creatividade
  • Estimular o interese pola  lectura.
  • Favorecer a atención e o desenrolo da linguaxe.
  • Distinguir a biblioteca escolar da de aula
  • Localizar a biblioteca no espazo escolar e familiarizarse con ela.
  • Coñecer as normas de comportamento.
  • Recoñecer libros, revistas…

Actividades:

  • Ler o conto deixando que os nenos e nenas vexan as ilustracións.
  • Ensinar a folla portada e tratar que adiviñen o título.
  • Imaxinar como e o protagonista e as outras personaxes do conto.
  • Contar o conto coas súas propias palabras.
  • Describir as personaxes.
  • Inventar historias diferentes con esas personaxes.
  • Facer un guiñol con algún dos contos que mais lle gustaron.
  • Visitamos a biblioteca unha vez a semana entrando en orde e silencio ,dirixirnos o
  • noso recuncho.
  • Manter silencio e a distancia .  visitarémola cando non estén mais nenos e
  •  nenas.
  • Contamos un conto .
  • Buscamos contos relacionados con este.
  • Colocamos coa axuda da profesora no seu andei correspondente.
  • Facemos debuxos : A nosa biblioteca, relacionados co conto…etc.

1º TRIMESTRE:

  • “Daniela Pirata”
  • “Daniela y las chicas Pirata”
  • “Elmer y las emociones”
  • “El hilo invisible”

2º TRIMESTRE:

  • “Monstruo rosa”
  • “Monstruo azul”
  • “Paxaro amarillo”
  • “Te quiero casi siempre”
  • ¿De qué color es un beso?

3º TRIMESTRE:

  • “Tomás o bromista”
  • “Guapa”
  • “Guay”
  • “Las jirafas no pueden bailar”
  • “Tengo un volcán”