Hora de ler en Ed. Infantil

Na Educación Infantil, a hora de ler realizouse de xeito flexible durante todo o curso 2022/2023, de tal forma que os nenos/as gozaran da lectura de contos en distintos momentos do día non só na hora de ler e tamén a diversas visitas a nosa biblioteca.

A configuración da hora de ler na aula de 4º Educación Infantil foi realizada pola titora Beatriz Cid Fernández cos seguintes obxectivos:

Obxectivos:

  • Desenrolar a creatividade
  • Estimular o interese pola  lectura.
  • Favorecer a atención e o desenrolo da linguaxe.
  • Distinguir a biblioteca escolar da de aula
  • Localizar a biblioteca no espazo escolar e familiarizarse con ela.
  • Coñecer as normas de comportamento.
  • Recoñecer libros, revistas…

Actividades:

  • Ler o conto deixando que os nenos e nenas vexan as ilustracións.
  • Ensinar a folla portada e tratar que adiviñen o título.
  • Imaxinar como e o protagonista e as outras personaxes do conto.
  • Contar o conto coas súas propias palabras.
  • Describir as personaxes.
  • Inventar historias diferentes con esas personaxes.
  • Facer un guiñol con algún dos contos que mais lle gustaron.
  • Facemos debuxos : A nosa biblioteca, relacionados co conto…etc.

Bibliografía empregada durante o curso escolar:

1º TRIMESTRE:

  • “A eiruga larpeira” de Eric Carle.
  • “Chuvisca” Kalandraka.
  • “O cazo de Lorenzo”
  • “Elmer y las emociones”
  • “Outra vez Elmer” D. McKee.

2º TRIMESTRE:

  • “Cinco”. Kalandraka
  • “Lúa” de Kalandraka.
  • “Yo me lavo”. Ed.juventud.
  • “La preocupación de Lucía” de Tom Percival;
  • “El monstruo de colores” de Ana Llenas.

3º TRIMESTRE:

  • Os bolechas
  • “La mejor sopa del mundo ” de Sunsanna Isern.
  • “A que sabe a Lúa” de Michael Grejniek.
  • “Xa vooou” de Susana peix y Romina Martí.
  • ” Orellas de borboreta” de Luisa Aguilar.