Solicitude praza no servizo de comedor para o curso 2023/2024

A Consellería de Educación establece 4 modalidades para o servizo de comedor:

• Alumnado con gratuidade total.
  • Alumnado que abonará 1 € diario.
  • Alumnado que abonará 2,5 € diarios.
  • Alumnado que abonará 4,5 € diarios.

Os solicitantes de praza no comedor deberán cumprimentar o seguinte documento e presentalo asinado na Secretaría do centro.

Nos seguintes documentos podedes ver a regulamentación que está en vixencia.

As persoas admitidas, deberán presentar os impresos de solicitude de praza,

antes do 8 de setembro.

Ponlle as pilas ao teu bocata

O alumnado de 2º, 3º, 4º, 5º e 6º curso de Ed. Primaria participou o xoves 22 de setembro nun obradoiro de cociña nas instalacións da Concellería de Sanidade do barrio das Lagoas, dentro do programa "Ponlle as pilas ao teu bocata" cofinanciado polo Fondo europeo de pesca e ANFACO-CECOPESCA.

Os chef de cociña Aitor Tilla e Ana Tillas, dun xeito ameno e lúdico, ensináronnos unha pila de beneficios que teñen os produtos do mar, xa que un bocata de conservas do mar leva toda a enerxía que necesitamos para alcanzar todas as nosas metas. As conservas do mar son ricas en proteinas moi importantes para crecer e levan vitamina B12 que é fundamental.

Fixéronnos unha chea de agasallos: dúas camisetas, unha gorra e un libriño de receitas de bocatas para que poñamos en práctica nas nosas casas o aprendido.

Como remate da actividade, fixemos unha degustación de bocatas elaborados con diferentes produtos do mar: bonito, mexilóns, xardiñas e chocos.

...pasámolo xenial

Galería de imaxes

Axudas do Concello para o comedor e Educación Infantil

Clicar nos enlaces para ver a información:

• Resumen da documentación libros comedores 2014-15
  • BOP libros comedor

DE INTERESE PARA OS USUARIOS DE COMEDOR

DOCUMENTOS RECIENTES REFERIDOS Á XESTIÓN DE COMEDORES ESCOLARES:

- PROXECTO NOVO DECRETO DE COMEDORES ESCOLARES

-INSTRUCIÓN 2/2013 SOBRE FUNCIONAMENTO DE COMEDORES ESCOLARES 2013/2014

-MODIFICACIÓN DA INSTRUCIÓN ANTERIOR

-ANEXO VI - MODELO DE AUTODECLARACIÓN

-ACREDITACIÓN DE RESIDENCIA

ÁREA DE INFLUENCIA DO NOSO CENTRO

Rúa río Loña. Marxe esquerda da río Miño dende rúa río Loña até Ponte Nova. Baixada ao río, rúa das Lagoas, rúa Alfonso Daniel Rodríguez Castelao até cruzamento con rúa Barros Sibelo, rúa Barros Sibelo, avenida de Buenos Aires dende o túnel, avenida de Ponferrada até rúa Chasco.

Comparte co CPI José García García o barrio da Rabaza.

Todas as rúas interiores dentro deste límite.