3º Curso

Tarefas para alumnado de 3º Ed. primaria

Actividades recomendadas polo profesorado para realizar mentres dure o Estado de alarma. Se precisas poñerte en contacto co profesorado podes facelo a través do seguinte correo ceipmsueiro@gmail.com

En principio, estas tarefas serán actualizadas semanalmente os luns.

TAREFAS GLOBALIZADAS

OUTRAS ÁREAS

AULA DE APOIO

O alumnado da aula de apoio pode descargar as súas tarefas no seguinte curso da aula virtual entrando como convidado.

EXERCICIOS INTERACTIVOS NA AULA VIRTUAL

Como complemento a estas actividades poderás practicar cos exercicios interactivos da aula virtual do cole

Para acceder aos recursos deberás entrar como convidado.

Auga Máxica

O alumnado de 3º de Ed. Pprimaria traballou o poema Auga Máxica de Carlos Fontes do poemario Versos con flor.

Os nosos versos: Día mundial da poesía

O 12 de marzo os alumnos e alumnas de 3º e 4º de Primaria estivemos disfrutando dun entretido e didáctico obradoiro de poesía, coa colaboración da Concellería de Educación de Ourense.

Os obxectivos que buscamos acadar co noso alumnado foron os seguintes:

• Recoñecer a importancia da nosa lingua, a calidade dos/as nosos poetas.
  • Descubrir a riqueza da entonación, articulación e pronunciación das palabras.
  • Fomentar o gusto pola lectura de poesía en tempo de lecer.

Primeiramente repasamos o que é unha poesía e a súa estructura, non nos esquecemos de nomear a poetisa máis ilustre para nós: Rosalía de Castro.

Logo coñecemos a Xela Arias, poetisa á que adicamos este ano o día das Letras Galegas.

Ordeamos versos de Xela Arias para formar poesías, logo escollemos catro palabras coas que fixemos as nosas poesías, as que voaron ao transformaren un simple papel nun avión de soños.

Rematamos a actividade facendo unha chapa de Xela.

María Martinón

FROM THE PAST TO  THE PRESENT THROUGH OURENSE

No Día Internacional das Mulleres quixemos pór en valor o traballo desenvolvido, e non sempre coñecido, de MARÍA MARTINÓN TORRES.

Unha muller nova, de éxito profesional internacional e ourensá, sérvenos para homenaxear a todas as mulleres que, coma ela, e día a día, traballan con paixón, sexa cal sexa o campo no que se moven.

Dos máis peques de E.I. ata os compañeiros/as de 6º E.P., todos puxemos o noso gran de area para renderlle esta sinxela, pero sentida homenaxe, a María Martinón Torres.

Un mural no que, tal e como indica o título,  partindo do pasado chegamos ao presente pasando por Ourense.

Foi tamén a aportación da área de inglés ao calendario do cole, sendo a folla do mes de febreiro.

Coñecimos un pouco do lugar onde traballa no CENIEH, visitando a súa web https://www.cenieh.es/en , tamén explicándolle ao Ministro de Ciencia e Investigación o traballo que desenvolven no mesmo, https://www.youtube.com/watch?v=-LGBHZID9zY&t=47s , así como o programa Arqueomanía de RTVE,  adicado a Atapuerca, titulado “Atapuerca en la trinchera”https://www.rtve.es/alacarta/videos/arqueomania/atapuerca-trinchera/5761227/

GRAZAS POLO TEU TRABALLO E A PAIXÓN QUE POS NEL!

ALPHABETICAL

Así xogamos ao coñecido xogo da televisión PASAPALABRA, aínda que en English, o seu nome é ALPHABETICAL.

A mestra en prácticas, Raquel Mosquera desenvolveu esta actividade na clase de 3º de E.P. co fin de repasar e afianzar o “alphabet” e o vocabulario das unidades previas.

Creou o rosco e as fichas coas que cumprimentar o “Alphabetical”

THANK YOU SO MUCH, teacher Raquel!

Despedida do profesorado de prácticas

Hoxe tocou despedir ás tres mestras de prácticas que nos acompañaron no traballo escolar ao longo destes meses tan peculiares por mor da pandemia. Foron moitas as bágoas que se derramaron nas aulas e no corredor do colexio… motivo polo cal se teñen que sentir orgullosas e satisfeitas xa que é o mellor indicativo de que deixan pegada no noso alumnado, e mesmo no profesorado.

Desde aquí queremos agradecerlles o seu bo facer e a súa excelente disposición ao traballo cos nenos e nenas, e felicitámolas por todo o traballo desenvolvido neste período de tempo.

Esperamos e desexamos que todo lles vaia ben e que nun futuro próximo volvan ao centro como novas compañeiras do noso claustro.

Obradoiro de máscaras de Entroido

O día 20 de xaneiro realizamos no cole un obradoiro de creación de máscaras do Entroido, coa colaboración da Concellería de educación de Ourense, como alternativa ao tradicional obradoiro de creación de comadres e compadres que este ano non se celebrará por mor do Covid.

A actividade tivo unha duración de 90 minutos, dividido en dúas partes: unha teórica e outra práctica. Por unha banda, visualizamos un mapa da provincia de Ourense, identificando as vilas que celebran esta festa dunha maneira máis relevante, acompañado dunha explicación dos seus traxes e costumes. Posteriormente, pasamos a decorar catro máscaras de cartolina típicas do Entroido ourensán:  Boteiro de Viana do Bolo,  Cigarrón de Verín,  Peliqueiro de Laza e Pantalla de Xinzo de Limia.

O obxectivo principal desta actividade foi o de contribuír á conservación das nosas tradicións dunha maneira lúdica e pedagóxica traballando distintas áreas de coñecemento como son a plástica e a pintura, a lingua galega e as ciencias sociais.

A tábia do 3

O alumnado de 3º de Ed. Primaria refixo a letra da canción de Feliz Navidad para memorizar a táboa do 3.

O tempo atmosférico

O alumnado de treceiro de Ed. Primaria nos explica o tempo atmosférico a través dos lapbook que realizaron nas clases de ciencias.

Esperamos que vos gusten:

Memorizando a táboa do dous

O alumnado de 3º de Ed. Primaria adaptou o tema de Rosalía "Malamente" para memorizar a táboa do dous con maior facilidade.