Premio Clara Campoamor a dúas mulleres da nosa comunidade educativa

The Tetas' Van, Premio Clara Campoamor á Igualdade de Oportunidades!

Orgullo no noso cole!

Dúas nais da nosa comunidade educativa, Lucía (vocalista) e Lorena (batería), forman parte do grupo musical feminista The Tetas' Van, que foi galardoado co Premio Clara Campoamor á Igualdade de Oportunidades polo Concello de Ourense.

O premio, que recoñece a labor de persoas ou entidades que traballan pola igualdade de xénero, foi entregado o pasado 11 de marzo no auditorio do Liceo de Ourense pola concelleira de Igualdade, Noa Rouco.

The Tetas' Van destaca pola súa música reivindicativa e o seu compromiso coa loita pola igualdade de xénero. A través das súas cancións, letras e performances, o grupo busca visibilizar as desigualdades que sofren as mulleres e promover un cambio social cara unha sociedade máis xusta e igualitaria.

No noso colexio, celebramos con gran ledicia este recoñecemento a The Tetas' Van. Lucía e Lorena son un exemplo inspirador para os nosos alumnos e alumnas, e o seu traballo co grupo musical é unha valiosa contribución á construción dunha sociedade máis igualitaria.

Parabéns a The Tetas' Van por este merecido premio!

Esperamos que esta noticia inspire aos nosos alumnos e alumnas a loitar pola igualdade!