Venres de Entroido

O Venres de Entroido no noso colexio foi unha xornada chea de ledicia, creatividade e diversión para todos os nosos nenos e nenas. Dende primeira hora, o ambiente encheuse de cor coa chegada do alumnado, todos eles vestidos con disfraces incribles e cheos de imaxinación!

A media mañá, unha deliciosa merenda saudable, onde non faltaron as froitas frescas e os doces típicos de Entroido que fixeron as delicias dos máis pequenos e maiores por igual. Foi un momento perfecto para recargar enerxías antes das emocionantes actividades que nos agardaban.

O polideportivo converteuse no epicentro da diversión cun circuíto de xogos especialmente deseñado para a ocasión. Todo o alumnado participou en habilidade e coordinación á proba a súa destreza e traballo en equipo. Ademais, como en anos anteriores, realizamos o baile coreografado do Entroido, onde todos puideron amosar os seus mellores pasos e gozar da música nun ambiente festivo e animado.

Pero a diversión non se detivo aí. Para rematar a xornada, organizáronse catro obradoiros de elaboración de máscaras, un para cada ciclo do colexio. Aquí, o alumnado deixou voar a súa imaxinación e creatividade, creando coloridas máscaras que reflectían a súa personalidade e estilo único.

En resumo, o Venres de Entroido foi un día memorable no noso colexio, onde a comunidade educativa uniuse para celebralo en grande. Agradecemos a todo o alumnado, profesorado e persoal do colexio por facer deste día unha experiencia inesquecible.

Xa estamos ansiosos polo próximo Entroido!