Día de Rosalía

Día de Rosalía de Castro 2021

Este ano, a celebración do Día de Rosalía, no noso cole, foi un pouco distinta á de anos anteriores por mor do Covid. Por iso, o alumnado estivo estudando, ao longo desta semana, sobre a vida e obra da nosa galega ilustre.

Uns foron detectives, outros buscaron tesouros escondidos e outros intentaron ser millonarios con Rosalía, dende logo todos aprenderon moitísimo da escritora. Para demostrar os seus coñecementos, o último día da semana, celebramos un concurso no que houbo premios.

NORABOA A TODOS!!!

O alumnado de Ed. Infantil traballou o poema de "Adiós ríos, adiós fontes" e decorou unha máscara de Rosalía co poema:

Día de Rosalía

Para conmemorar o aniversario de Rosalía, ao longo da semana, traballamos na aula cos materiais que o EDL do centro ten recopilados na web.

Como actividade central, recitamos o poema "Fun un domingo" entre toda a comunidade educativa e realizamos un vídeo con música de fondo "O son do ar" de Luar na Lubre.

Día de Rosalía de Castro 2018

Ao longo da semana do cumpleanos de Rosalía traballamos nas aulas a súa vida e obra seguindo as propostas marcadas pola asociación de escritoras e escritores galegos.

Parte do resultado do noso traballo podédelo ver no seguinte libro que recolle o poema de "Adiós ríos, adiós fontes..." traballado polo alumnado de 2º e 3º de Primaria.

O alumnado de 3º de Ed. Primaria encargado da estación de meteoroloxía traballou o poema "Chove miudiño".

24 de febreiro, Día de Rosalía

Galería de imaxes

O pasado 24 de febreiro conmemoramos o aniversario de Rosalía coa realización de diversas actividades:

• O alumando de Ed. Infantil traballou a figura de Rosalía ao longo de toda a semana coa elaboración dun gran mural alusivo á escritora.
  • En Ed. Primaria traballouse co material compilado na web do cole e a unidade didáctica elaborda polo Equipo de Dinamización Lingüística.
  • A maioría do alumnado participou na proposta da AELG que este ano consistiu na elaboración dunha postal na que figuraba impreso o poema "Canta paxariño alegre".
  • O alumnado de 1º, 3º e 4º memorizou e recitou o poema.

GALERÍA DE IMAXES