Eu tamén fun pequena

Éxito no concurso de animación á lectura "Eu tamén fun pequena" como peche do trimestre.

Nun peche vibrante antes das vacacións de Semana Santa, os nenos e nenas de 2º de EP mergulláronse nun desafío literario único: o concurso de animación á lectura sobre o libro "Eu tamén fun pequena" de Concha Blanco. Este evento, organizado como peche do trimestre, resultou ser un emocionante despregamento de coñecemento e entusiasmo pola lectura.

Antes de comezar o concurso, levouse a cabo un sorteo para conformar os tres equipos de concursantes, creando así un ambiente de igualdade e emoción. O alumnado enfrontouse a preguntas que abarcaban todos os aspectos do libro, mostrando o dominio que adquiriran durante as sesións da Hora de Ler ao longo do segundo trimestre.

O que realmente destacou neste concurso foi a estratexia de outorgar un valor dobre a certas preguntas, o que mantivo a emoción ata o final e resultou en resultados extremadamente axustados. Os equipos competiron con intensidade, demostrando non só o seu coñecemento do libro, senón tamén a súa habilidade para pensar de forma rápida e estratéxica.

Finalmente, chegou o momento de recoñecer o esforzo e a dedicación de todos os participantes. Outorgáronse diplomas ao equipo gañador en recoñecemento ao seu logro, pero todos os concursantes foron recompensados con agasallos como mostra de aprecio polo seu traballo laborioso e constante na exploración dos contidos do libro.

Con este exitoso concurso, o colexio reafirma o seu compromiso coa promoción da lectura e o fomento do amor polos libros entre o seu alumnado, demostrando que a literatura pode ser non só educativa, senón tamén emocionante e divertida.

RECURSOS PARA TRABALLAR O LIBRO NA AULA

Guía de lectura.pdf862.95 KB