Celebración da semana da ciencia en Galego

Éxito rotundo na celebración do Día da Ciencia en Galego no noso Centro Educativo.

O pasado martes 28 de novembro de 2023 o noso centro educativo sumouse á celebración do Día da Ciencia cunha xornada chea de aprendizaxe e diversión en lingua galega. Este evento, que busca promover a difusión do coñecemento científico, contou coa destacada participación do profesor de química e valioso membro da nosa comunidade educativa, David Bruzos.

Alumnado de todas as idades tiveron o privilexio de gozar de tres fascinantes obradoiros impartidos polo experimentado profesor Bruzos. O obxectivo principal da iniciativa era incidir na difusión do coñecemento científico na nosa lingua galega, fomentando así o interese pola ciencia dun xeito próximo e accesible.

Durante o día, o alumnado mergullouse nun mundo de cores e luces, explorando de xeito lúdico as bases de diversos fenómenos físicos e químicos. A creatividade e a curiosidade uníronse nun ambiente de aprendizaxe único, onde os nenos e nenas científicas participaron activamente en experimentos que non só estimularon a súa mente, senón que tamén lles proporcionaron unha experiencia práctica e memorable.

O profesor David Bruzos, co seu enfoque dinámico e participativo, conseguiu captar a atención do alumnado, aclarando dúbidas e potenciando o espírito investigador en cada un deles. Os obradoiros foron deseñados para adaptarse aos diferentes niveis educativos, garantindo que todas as persoas participantes puidesen gozar e aprender segundo os seus coñecementos e habilidades.

A comunidade educativa mostrouse entusiasmada e satisfeita con esta iniciativa, destacando a importancia de contar con actos que reforcen o vínculo entre a aprendizaxe e a lingua galega. O Día da Ciencia en Galego converteuse así nun fito memorable no noso centro educativo, subliñando o noso compromiso coa excelencia académica e a promoción do coñecemento científico na nosa lingua materna.

Agradecemos a todas as persoas participantes, especialmente ao profesor David Bruzos, por contribuír ao éxito desta celebración do Día da Ciencia no noso centro educativo. Estamos ilusionados por seguir potenciando o amor pola ciencia e a aprendizaxe en lingua galega en futuras iniciativas educativas.

Ata a próxima celebración científica!