ACORDO COA FUNDACIÓN SECRETARIADO XITANO

FSG

O CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro renova o acordo de colaboración coa Fundación Secretariado xitano dentro do programa Promociona.

O obxectivo xeral céntrase en conseguir maiores índices de éxito escolar na Educación Secundaria Obrigatoria (E.S.O), e promover a continuidade nos estudos postobrigatorios para reducir o abandono escolar temperán, tendo como obxectivos específicos os seguintes:

- Facilitar a transición entre as etapas educativas obrigatorias, a permanencia no sistema educativo e o ascenso a estudos posteriores.

- Xerar e potenciar as condicións necesarias para favorecer o éxito da comunidade educativa: alumnado, familias, centros educativos, axentes sociais e comunidade.

Agardamos que se cumpran os obxectivos e que a relación inicia fai 7 anos continúe por bo camiño.

Acordo.

FSG_CEIPMSueiro_2023_2024.pdf241.18 KB