Competición de Campo a través

Éxito deportivo do CEIP Manuel Sueiro na competición de Campo a Través de Monterrei.

Nunha xornada chea de ilusión e espírito deportivo, o alumnado do CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro destacou na competición de campo a través que tivo lugar nas instalacións deportivas de Monterrei o 14 e 15 de novembro.

Cun tempo ideal para a práctica deportiva, os nenos e nenas deportistas do Manuel Sueiro demostraron as súas habilidades atléticas e compromiso co deporte, deixando unha pegada indeleble na competición que congregou a varios colexios da comarca.

O alumnado, dende os máis pequenos ata os maiores, participaron en diversas categorías adaptadas ás súas idades, correndo con determinación e amosando un nivel de resistencia impresionante. Pais, profesores e compañeiros reuníronse nas bancadas para animar e apoiar aos corredores, creando un ambiente vibrante e positivo.

Estamos moi orgullosos da dedicación e do esforzo que o noso alumnado amosou nesta competición. Non só é unha festa do deporte, senón que tamén é o reflexo do traballo duro, o traballo en equipo e a determinación que fomentamos na nosa comunidade escolar.

Entre os corredores e corredoras do Manuel Sueiro, destacamos o seu compromiso e o podio alcanzado na categoría de Alevín masculino. A comunidade educativa felicita a cada participante, facendo fincapé na importancia dos valores deportivos e do compromiso coa actividade física no desenvolvemento integral do alumnado.

A competición de campo a través non só foi unha oportunidade para mostrar habilidades deportivas, senón tamén para fortalecer os vínculos entre os estudantes e promover un estilo de vida saudable. Ademais, o profesorado destaca a importancia de participar en eventos deportivos para fomentar a deportividade, a disciplina e o compañeirismo.

Con este éxito deportivo, o CEIP Manuel Sueiro reafirma o seu compromiso coa educación integral do seu alumnado, destacando a importancia da actividade física e o deporte como ferramentas fundamentais no seu crecemento e desenvolvemento.

RESULTADOS BF e BM. 14-11-2023.pdf181.75 KB
RESULTADOS AF e AM 14-11-2023.pdf207.21 KB