Presentación do Club Xuventude Ourense FS

Éxito total na Actividade "Coñece o teu Club": Emocionante presentación do Xuventude Ourense FS na nosa escola.

O 23 de novembro o alumnado do noso colexio tivo o privilexio de mergullarse no fascinante mundo do deporte, grazas á actividade "Coñece o teu Club". O responsable do Xuventude Ourense FS, club local de fútbol sala, visitou as nosas instalacións para presentar as marabillas deste deporte dun xeito vibrante e entretido.

A presentación, celebrada na aula de psicomotricidade do colexio, comezou cunha breve presentación sobre a historia do club e o seu impacto na comunidade local. O alumnado tivo a oportunidade de coñecer a historia do Xuventude Ourense FS, os seus logros máis salientables e a importancia do fútbol sala como deporte na comarca.

O prato forte da xornada foi, sen dúbida, a interacción directa co alumnado. Tras a presentación inicial abriuse un espazo para que o alumnado puidese facer preguntas ao dirixente do club. A participación foi abrumadora, con multitude de preguntas que reflectían o interese e a curiosidade dos mozos polo mundo do fútbol sala e a vida dentro dun club.

Entre as preguntas formuladas polo alumnado, destacaron as preocupacións pola rutina diaria dos xogadores, os momentos máis emocionantes da historia do club e as oportunidades de implicarse no deporte a nivel local. As respostas do director do club proporcionaron información valiosa e motivadora, que inspiraron a moitos estudantes a considerar unirse a un equipo de fútbol sala ou participar activamente en actividades deportivas.

Ao remate da presentación, o alumnado amosou o seu agradecemento e entusiasmo, destacando o enriquecedora que resultou a experiencia. A actividade "Coñece o teu Club" conseguiu non só achegar aos mozos ao mundo do fútbol sala, senón tamén fomentar o deportividade e o sentido de comunidade no noso colexio.

Agradecemos ao Club Xuventude Ourense FS a súa dedicación e entusiasmo por compartir a súa paixón polo fútbol sala cos nosos alumnos. Confiamos en que esta actividade deixou unha impresión duradeira nos nosos estudantes, inspirándoos a explorar novas oportunidades no apaixonante mundo do deporte.

Agardamos futuras colaboracións e eventos que reforcen os lazos entre a nosa escola e a vibrante comunidade deportiva local!