Samaín

Recursos para celebrar o Samaín

Neste libro iremos reflictindo todos aqueles recursos educativos que nos son de utilidade para a celebración da festa do Samaín.

Festa do Samaín 2018

O 31 de outubro, para celebrar o día do Samaín, disfrazámonos con modelos terroríficos tratando de espantar a Jack o da lanterna e a todo aquel que se acercase ao cole.

Durante o tempo destinado ao recreo, disfrutamos dunha merenda con exquisitas viandas, elaboradas polo persoal do centro, as que daba medo comer.

Para rematar, todas as persoas que quixeron, fixeron unha incursión no túnel do medo situado na biblioteca, onde o alumnado de sexto se transformou en persoeiros do máis alá para aterrorizar a todo aquel que tivo a valentía adentrarse no túnel que nos levaba ao mundo das ánimas.

Pasáaamolo terrorificamente ben!!!

Exposición calacús 2018

Un ano máis, o alumnado do CEIP Manuel Sueiro, coa axuda das súas familias, realizou unha exposición de calacús, na entrada do colexio, coa presentación de fantásticas calabazas decoradas terrorificamente para a ocasión.

Exposición de calacús

Ao longo das semana do Samaín o EDL do centro, en colaboración co equipo de biblioteca, organizou unha unha exposición de cabazas que elaboraron os nenos e nenas do colexio, coa axuda das súas familias.

Os traballos presentados amosaron unha calidade espectacular. Cada ano melloraramos en cantidade e calidade.

Parabéns para todos os participantes!!

PREMIADOS

Exposición de calacús 2016

O xoves 27 de outubro celebramos no centro a festa do Samaín, coa entrega de diplomas a todos os participantes na exposición de calacús que tivo lugar, nos corredores do colexio, ao longo de toda a semana.

Hai que destacar o espectacular nivel dos traballos presentados e a elevada porcentaxe de participación da comunidade educativa nesta tradicional festa do noso centro.

Na galería de imaxes podedes observar as verdadeiras obras de arte que nos achegastes...

...moitos parabéns a todas e todos!!

Imaxe con realidade aumentada (Pasos a seguir)

Exposición de calacús

Estimadas familias,

con motivo da Festa do Samaín & Halloween que celebraremos, o xoves 27 de outubro, no CEIP Manuel Sueiro, animámosvos a que colaboredes cos vosos fillos e fillas na decoración dun calacú (Cabaza) para participar na exposición que se realizará ao longo da próxima semana no colexio.

Grazas pola vosa colaboración.

Atentamente,
O EDL do centro.

Galería de imaxes do curso pasado

Samaín & Halloween 2014

O xoves, 30 de outubro, celebramos o Samaín e o Halloween no noso centro coa realización das seguintes actividades que foron organizadas polo Equipo de bibioteca e o Equipo de Dinamización Lingüística:

• Exposición de cabazas. Durante a semana do Samaín, o alumnado expuxo os seus traballos de escultura sobre as cabazas na entrada do centro para que foran contempladas por toda a comunidade educativa. Podedes observar a espectacular calidade dos traballos na seguinte galería de imaxes.

• Exposición dunha selección de libros con lecturas de medo idóneas para ler nestas datas en compañía das nosas familias.
  • Ambientación das aulas e os corredores con alusións á festa do Samaín & Halloween.

• A malvada bruxa Catuxa representou tres contacontos na "Cova da Catuxa" para todo o alumnado do centro que se animou a entrar nela. AS lecturas feitas pola Catuxa foron as seguintes: Precísase pantasma de Conan Doyle, Room on the Broom Julia Donaldson e A bruxa Brunilda de Valerie Thomas.

A bruxa Brunilda

La bruja Brunilda

Relatos de fantasmas

Vídeos terroríficos

Vídeos para ver no Samaín:

Unidades didácticas Samaín

Materiais educativos que nos servirán para traballar nas aulas cos cativos.

Outras actividades educativas:

Música e cancións para Samaín

Ideas musicais que nos poden ser de utilidade: