MOSTRA DE CURTAS EN NOIA

O pasado 7 de novembro os alumnos de Bacharelato tiveron a oportunidade de asistir á XVIII Mostra de Curtas en Noia no Teatro Coliseo Noela. Este evento abarcaba a proxección de máis dunha treintena de curtas, tanto de ficción como de animación, chegadas dende diferentes puntos da xeografía española e de países coma Francia, Arxentina, Reino Unido ou Ecuador. O alumnado saiu encantado e de seguro que repetirán.

Palavra Perduda 2017

<div data-configid="25511319/51122923" style="width:525px; height:371px;" class="issuuembed"></div>

Intercambio climático Canarias-Galicia-Segovia 2016-2017

Un ano máis o IES Praia Barraña formou parte xunto co IES Virxe do Mar de Noia, o IES Poeta Añón de Outes, o IES Rosalía de Castro de Santiago e o CIP do Dices de Rois do grupo de cinco institutos galegos que, dentro do proxecto Climántica, realizan o intercambio climático co colexio Decroly de La Laguna (Tenerife). O intercambio desenvolveuse nunha primeira fase, entre os días 30 de marzo e 6 de abril en La Laguna (Tenerife) e encóntrase agora na súa segunda fase que transcorre en Galicia e conclúe o 24 de abril. Nesta fase incorporouse tamén o IES Mariano Quintanilla de Segovia que coordinará entre o 25 de abril e o 1 de Maio a terceira e última etapa deste intercambio triautonómico.

A Canarias viaxaron tres alumnas de 4º de ESO que investigaron o impacto do cambio climático sobre a píllara das dunas (Charadrius alexandrinus). Comezaron o intercambio presentando os resultados da súa investigación escolar no auditorio da UNED de la Laguna. Neste enlace podedes atopar o vídeo que resume o seu traballo.

Os seguintes días dedicáronos a realizar distintos itinerarios didácticos pola Illa de Tenerife.  Estas visitas permitíronlles coñecer a cidade Patrimonio da Humanidade de La Laguna, o Parque Nacional do Teide, o acantilado dos Xigantes, o Parque Rural de Anaga e o Parque Tecnolóxico e das Enerxías Renovables situado no sur da illa. Tamén practicaron sendeirismo, remo e buceo; realizaron avistamento de cetáceos e participaron nun taller de astronomía.

Neste actividade, as familias teñen un papel fundamental, xa que acollen nas súas casas aos alumnos e alumnas de intercambio. Moitas grazas.

Podedes ver as fotos da fase canaria do intercambio premendo neste enlace.

Exposición dos Alumnos do Bacharelato de Artes

O alumnado do Bacharelato de Artes do IES Praia Barraña ten o pracer de convidarvos á inauguración da súa exposición que terá lugar no Centro Social de Boiro o día 25 de abril ás 19:00.

A temática da exposición ven a coincidir co Proxecto da Biblioteca de Centro, Ética e Dereitos dos Animais.

A exposición permanecerá no Centro Social durante un mes.

Concurso Clipmetrajes Manos Unidas

Os  alumnos  do  1ª curso  da ESO  grupo  B  estiveron  traballar  na  aula  de  titoría o tema  do  consumo  responsable  e  os  alimentos  kilométricos. Despois  dun  traballo  de  investigación, comezamos  a  preparar  o  noso  video. Segundo  as  bases  da  ONG Manos Unidas ,  o  videoclip  non  pode  ser  mais  longo  que  un  minuto  e  debe  expresar  a  nosa  idea  de  " Devoramos  o  mundo" .

Aqui  vos  deixo  on  enlace  e  todos aqueles  que queraides ,  votádeo .

Pury Vez

Admisión Alumnado Curso 2017/18

O prazo de presentación de solicitudes de admisión será do día 1 ao 20 de marzo, ambos os dous inclusive, e poderán facelo por internet https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ (entregando no centro unha copia do impreso), ou ben de xeito presencial na secretaría do centro.

Toda a información atopase no seguinte enlace:

Información xeral e prazas vacantes

Documentación a entregar:

a) Impreso admisión ED550B

b) DNI d@ alumn@.

c) Se é o caso, convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio.

d) Co obxecto de contribuír a unha maior e mellor organización por parte do centro, os/as solicitantes deberán indicar as materias que desexan cursar no nivel para o que solicitan praza. Na táboa seguinte recollense os impresos ordeados por cursos:

ESO BAC

Viaxe a Londres 2017

O Departamento de Inglés do IES Praia Barraña organizou unha viaxe escolar de cinco días a Londres para o alumnado de 3º de ESO, desde o 10 ata o 14 de febreiro. Este é o séptimo ano consecutivo que o centro se ocupa de realizar esta actividade con destino á capital británica.

A viaxe tivo unha finalidade didáctica, con visita a lugares de interese nos que os alumnos fixeron tarefas deseñadas por profesores a nivel intercurricular. Familiarizáronse con aspectos da cultura británica e tiveron ocasión de poñer en práctica fórmulas lingüísticas necesarias para desenvolverse en diversos lugares, tales como hoteles, restaurantes, medios de transporte, tendas ou aeroportos.

Entre os lugares visitados figuran emblemáticas prazas (Piccadilly, Leicester, Trafalgar), mercados (Borough Market, Camden Town), monumentos (Catedral de San Pablo, Monumento ao Gran Incendio de 1666, Torre de Londres, Ponte da Torre, Pazo de Buckingham), atraccións (London Dungeon, London Eye), museos (British, Tate Modern, National Gallery, Historia Natural), zonas comerciais (Oxford Street, Carnaby, Regents, Harrods), parques (Hyde Park, Green Park) e paseos por coñecidos barrios da cidade (Soho, Chinatown, Southwark, Knightsbridge, Westminster ou a City).

Todo o esforzo realizado recóllese nun panel a carón da sala de profesores, que pode ser visitado por todos aqueles que o desexen. O álbum de fotos da viaxe é accesible por medio da seguinte ligazón: