Campións do mundo de vídeo submarino

Dende o IES Praia Barraña queremos felicitar á nosa querida compañeira Pilar Barros, profesora de Educación Física do noso IES, e á súa parella de mergullo, o tamén aprezado e recoñecido videógrafo submarino Jorge J. Candán, por acadar o primeiro posto do Campionato Mundial de fotografía e vídeo submarino CMAS 2019,  na modalidade de vídeo submarino, celebrado entre os días 17 e 21 de setembro nas Illas Canarias. Parabéns, campións, por este novo éxito deportivo do que estamos moi orgullosos no IES.

*Premendo na imaxe pode verse o video gañador do Mundial de Jorge e Pilar.

PUBLICACION DE LISTAXES DEFINITIVAS PARA FONDO LIBROS 2019/20

Apertura do prazo de solicitudes de bolsas do MEFP para o curso 2019 - 2020.

Publicadas as convocatorias do MEFP para a solicitude de bolsas para o vindeiro curso 2019 - 2020:

• Destinatarios: estudantes que, cumprindo os requisitos establecidos na convocatoria, cursen estudos postobrigatorios (1º ou 2º de Bacharelato) ou con necesidades específicas de apoio educativo.
  • Órgano responsable da convocatoria: MEFP.
  • Prazo de solicitudes:do 01 de agosto ao 01 de outubro de 2019 para estudantes de estudos postobrigatorios e do 28 de xullo ao 26 de setembro de 2019 para estudantes con necesidades específicas de apoio educativo.

No caso de solicitudes de bolsa para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo poderán facerse tamén no noso Centro sen necesidade de presentación telemática.

ACTIVIDADE TITORIAL "O PASO DO TEMPO" EN COLABORACIÓN CO CENTRO DE DIA DE BOIRO

O  alumnado do  grupo  1º ESO C estivo  a  traballar unha  película durante  o  mes  de  xuño,  na que  se  reflicte o  paso  do  tempo  no  ser  humano.  Co  obxectivo  de  contribuir  o  coñecemento  e  o  respeto  cara  os  nosos  maiores  e  grazas  a  increíble  colaboración  do  personal  do  Centro  De  Día  do  Concello  de  Boiro ,  o  alumnado  visitou aos  maiores  de  dito  centro  acompañados  da  súa titora  Pury Vez.  Durante  a  estadía  no  centro,  a  rapazada adolescente  participou en  actividades conxuntas ca  rapazada  maior,  tales  como  carreiras con  andadores (  nas  que  os  xóvenes  levaban os  brazos  e  pes  atados  para reducir a  súa  movilidade) ,  concursos de  bordado ( nos  que  os  xóvenes  levaban luvas  para  simular a  reducción de  movilidade causada  pola artrosis) xogos  con  gafas  que  impiden  a  visión  nunha  simulación  de  cataratas  ou tapóns  nos  oídos  para  simular  pérdida de  audición. A  rapazada  adolescente implicouse  en  todas  as  actividades  amosando  cariño  e  respeto.  A  súa  actitude  foi  impecable  e  a  sensación de  " queremos  voltar".  Noraboa  a  todos.

actividade titoria Puri1.jpg

actividade titoria puri 2_1.jpg

puri 3.jpg

Puri 4.jpg

Parabéns ao noso alumno Pablo Manuel Piñeiro

A Comunidade Educativa do IES Praia Barraña quere felicitar ao noso alumno Pablo Manuel Piñeiro Insua por ter sido o alumno que obtivo a mellor nota na ABAU deste ano en toda Galicia. Ademais, foi invitado  pola CIUG para facer o discurso en representación de todo o alumnado galego no acto que a Comisión Interuniversitaria celebrará nos próximos días cos alumnos con mellores expedientes de toda Galicia. Parabéns Pablo Manuel polo excelente traballo feito e a seguir traballando así de ben!!