Educación Física

DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN FÍSICA

PROFESORES:

• Pilar Barros Castro (Xefa de Departamento)
  • Gustavo López Fernández

MATERIAS:

• Educación Física: 1º,2º,3º,4º de ESO, 1º BAC

PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO

Proxecto de vida activa e deportiva

SECCIÓN NA WEB: prema na imaxen

INSTAGRAM: @barranadeportiva

FACEBOOK: @barranadeportiva

AULA VIRTUAL: Actívate en casa

PROGRAMACIÓN ANUAL DO DEPARTAMENTO:

Barraña Deportiva. Maio natural

Como vén sendo habitual, os nosos profes de Educación Física, Pilar e Gustavo, organizaron, dentro do Proxecto Barraña Deportiva, as actividades do Maio Natural: saídas para gozar do deporte ao aire libre. Nesta ocasión todas a maioría das sesións desenvolvéronse arredor de deportes acuáticos: paddle surf, piragua-dragón, Kayak de mar, aventura nas árbores, remo e surf. Todos os alumnos e alumnas que participaron volveron encantados e desexando repetir. Estas actividades pretenden aproximar ao alumnado a deportes menos coñecidos e que poden resultar moi atractivos. Hai centos de actividades deportivas, todos e todas podemos atopar algunha que nos "enganche" e nos axude a levar unha vida máis saudable e disfrutar do noso tempo de lecer. Parabéns polo traballo, compañeiros, e esperamos repetir o vindeiro curso.

Campionato Intercomarcal de Bádminton Xogade

O pasado mércores 20 de abril un grupo de alumnas e alumnos de 1º e 2º de ESO acudiron a Serra de Outes para participar no Campionato Intercomarcal de Bádminton organizado por Xogade. O alumnado, clasificado na fase anterior, gozou dunha xornada de deporte e convivencia acompañado dos profes de Educación Física, Gustavo e Pilar. Parabéns a todos e todas polo esforzo e a participación!

Torneo de Badminton. Programa Xogade

O luns 20 de decembro un grupo de alumnos e alumnas de 1º e 2º de ESO desplazáronse a Serra de Outes para participar na fase comarcal do torneo de bádminton organizado polo Programa Xogade.

Pasaron unha mañán estupenda e algúns deles conseguiron clasificarse para a seguinte fase. Parabéns!

Programa Xogade. Carreira de Orientación.

O mércores 24 de novembro un grupo de alumnos e alumnas achegáronse coas profesoras Pilar Barros e Carolina Fernández a Porto do Son, para participar nunha carreira de orientación organizada polo Programa Xogade. A carreira desenvolveuse no Campamento Virxe de Loreto, cunha organización que merece os nosos parabéns e nunha paraxe do máis axeitada. O noso alumnado puxo en práctica as súas habilidades e todos e todas foron quen de completar a proba. Pasaron unha mañán estupenda ao aire libre e activándose. Agardamos a seguinte convocatoria do programa con moitas ganas.

Modificacións da programación didáctica. Curso 2019 - 2020.

Presentación da Bolsa "JUAN LAMPÓN" 2020

PRESENTACIÓN BOLSA JUAN LAMPON_0.jpg

José Luis Nogueira Varela, profe de Educación Física do Insti da Pobra veu presentarnos a nova edición da Bolsa "JUAN LAMPÓN" aos nosos alumnos de 1ºESO.

Foi unha charla enriquecedora e emotiva, don de se recordou a pegada que deixou Juan entre todo aquel que o coñecía, e do importante que é andar pola vida facendo gala de valores como o respecto, o compañeirismo, e a empatía cos demais.

Como todo deportista sabe, tamén é esencial esforzarse por facer as cousas o mellor que poidamos independentemente do noso nivel de destreza ou das dificultades que poidamos ter.

Aquí deixamos un link sobre isto último que de seguro nos fará reflexionar a todos.

Xa sabedes que para mais información sobre esta Bolsa seredes informados polos membros do Departamento de Educación Física do centro.

Campións do mundo de vídeo submarino

Dende o IES Praia Barraña queremos felicitar á nosa querida compañeira Pilar Barros, profesora de Educación Física do noso IES, e á súa parella de mergullo, o tamén aprezado e recoñecido videógrafo submarino Jorge J. Candán, por acadar o primeiro posto do Campionato Mundial de fotografía e vídeo submarino CMAS 2019,  na modalidade de vídeo submarino, celebrado entre os días 17 e 21 de setembro nas Illas Canarias. Parabéns, campións, por este novo éxito deportivo do que estamos moi orgullosos no IES.

*Premendo na imaxe pode verse o video gañador do Mundial de Jorge e Pilar.

DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN FÍSICA- RESUMO DAS ACTIVIDADES #MAIONATURALNOBARRAÑA2019.

Despedímonos deste #maionaturalnobarraña2019 encantados de promover os deportes de aventrura e en contacto ca natureza.

Temos claro que ensinar e aprender pode ser algo divertido e enriquecedor para ámbolos dous lados.

Sen dúbida estes días de aventuras e amizade serán vivencias que han perdurar no recordo.

Para o ano prometemos mais.

*Recordade que podedes seguir as actividades deportivas do insti nas redes sociais. barrañadeportiva ou barranadeportiva

ACTIVIDADE PARA 1º ESO: "XOGANDO CO MAR E O VENTO"

ACTIVIDADE PARA 2ºESO: MULTIAVENTURA

AVENTURA 2019.jpg

ACTIVIDADE PARA 3º ESO: RAFTING NO RÍO MIÑO

RAFTING 2019.jpg

ACTIVIDADE PARA 4º ESO: PADDLESURF E KAIAK DE MAR EN BARRAÑA.

PADEL KAYACK 2019_0.jpg

ACTIVIDADE PARA 1º BACHARELATO: INICIACIÓN AO SURF NA LADEIRA.

SURF 2019.jpg

barrañadeportiva logo_0.png