Programa XOGADE

EQUIPO DO IES PRAIA BARRAÑA NA CARREIRA DE ORIENTACIÓN -FASE PROVINCIAL-

O martes 9 de Abril celebrouse na Coruña a Fase Provincial de Orientación. Os integrantes do equipo IES PRAIA BARRAÑA previamente clasificados na Fase Comarcal fixeron un gran traballo representándonos con gañas e ilusión.

Mención especial para o alumno Alejandro Valiño Rodríguez que co seu 4º posto conseguiu clasificarse para o Campionato Autónomico de Orientación.

equipo orientación provincial_0.jpg

CARREIRA DE ORIENTACIÓN, FASE COMARCAL- DEPORTE ESCOLAR XOGADE.

Algúns dos alumnos de 1º e 3º da ESO do IES PRAIA BARRAÑA participaron na "Fase Comarcal de Orientación" disputada no parque da Cachada do noso concello o pasado xoves 21 de Marzo.

Noelia Vilarnovo Suárez acadou o segundo posto na categoría Infantil Feminino, e Alejandro Valiño Rodríguez subiu ao primeiro posto na categoría Cadete Masculino.

Parabéns a todos os participantes por haber gozado dunha grata experiencia deportiva e por apostar por un estilo de vida activo e saudable.

Programa XOGADE 2018-2019

O IES Praia Barraña a través do Departamento de Educación Física participará en algunhas das actividades do Programa XOGADE 2018-2019.

A campaña de actividade lúdico deportiva XOGADE (xogos galegos deportivos en idade escolar), é unha iniciativa promovida e financiada pola Xunta de Galicia, co obxectivo de levar a actividade a todos os concellos galegos e brindarlles aos escolares a posibilidade de practicar e competir cos clubs e colexios de toda a comunidade autónoma, dáselle así resposta a un dos obxectivos principais da política deportiva da Xunta de Galicia: fomentar e estender o deporte educativo e saudable a toda a sociedade dende as idades máis temperás.

xogade

Para máis información sobre o Programa XOGADE pinche na imaxen.

Carreira de Campo a través. Fase Comarcal: resultados

O pasado venres 2 de decembro os alumnos de 1º, 2º e 3º da ESO participaron na primeira fase do Campeonato escolar de Campo a través organizado dentro do Programa XOGADE da Xunta de Galicia. Os resultados acadados foron moi satisfactorios destacando o primeiro posto de Juan González Lojo e o segundo de Jesús Ares Maneiro en categoría Cadete Masculino e as clasificacións en primeiro lugar do equipo Cadete Masculino e en segundo lugar dos equipos Infantil Masculino e Cadete Feminino. Noraboa a todos os participantes!

E para acceder ao arquivo cos resultados preme aquí

E para acceder ao arquivo cos clasificados para a fase intercomarcal que se celebrará en Serra de Outes o 27 de xaneiro preme aquí.