Programa Comenius

Participación en Proxectos Comenius

O IES Praia Barraña ven de participar en varios Proxectos Comenius nestes últimos anos e no presente curso está inmerso na segunda fase do terceiro Programa.

1. Proxecto Comenius "Energy for Tomorrow" nos cursos 2010-2012 coordinado pola profesora do Departamento de Inglés Purificación Vez. Participaron os alumnos de 3º e 4º ESO. Os paises participantes foron: Polonia, Lituania, Bulgaria, Turquía, Italia, Finlandia e Rumanía. Para máis información pinche aquí.
  2. Proxecto Comenius "Voyage à travers la poètique des sons, des mots et de e'expression corpoelle" nos cursos 2010-2012 coordinado pola profesora do Departamento de Francés Ana Taboada. Participou o alumnado de bacharelato. Para máis información pinche aquí.
  3. Proxecto Comenius "The teenager investment fund - How to take care of the future" nos cursos 2012-2014 coordinado pola profesora do Departamento de Bioloxía e Xeoloxía Ana Urbieta. Participan os alumnos de 3º e 4º de ESO.

Para máis información sobre os Programas Europeos visitar o siguiente enlace.

Proxecto Comenius: Intercambio con Holanda

Entre os días 16 e 21 de marzo, un grupo de 8 alumn@s de 4º ESO viaxaron a Bélxica e Holanda, denro do proxecto Comenius "The teenager investment fund - How to take care of the future", no que o IES Praia Barraña participa dende o curso pasado. Nesta ocasión o centro organizador foi o Zeldenrust-Steelantcollege da cidade holandesa de Terneuzen. Enlace á nota de prensa aquí

Para acceder á galería de fotos da viaxe preme na imáxen.

"The teenager investment fund - how to take care of de future"

O centro iniciou  no curso 2012-2013 un novo proxecto Comenius en Inglés onde participaron os alumnos/as de 3º ESO. Este proxecto continua durante o presente curso académico 2013-2014 co alumnado de 4º ESO.

O proxecto Comenius leva por título "The teenager investment fund - how to take care of de future" ten como eixo  o sistema de orientación e como os adolescentes deben elixir os seus estudos futuros. Participan 8 países: Lituania, Polonia, Dinamarca, Italia, Bulgaria, Holanda, Turquía e España.  Varios profesores das materias de Historia, Inglés, Eduación Plástica e Visual, Bioloxía e Tecnoloxías realizaron diversas actividades cos alumnos/as enmarcadas no desenvolvemento de dito proxecto. Durante o pasado curso académico varios destes profesores e alumnos de 3º ESO viaxaron a Polonia, Turquía, e Dinamarca para desenvolver parte do traballo e intercambiar ideas e opinións. Todos os desprazamentos foron cualificados moi positivamente tanto por parte do alumnado coma do profesorado.  Tamén durante o  pasado mes de marzo se recibiron en Boiro a alumnado e o profesorado do proxecto procedentes dos diferentes países. Realizáronse varias excursións e actividades. Durante o presente curso realizouse un intercambio cun instituto italiano e na actualidade estase organizando a visita a Holanda. O proxecto que ten unha duración de dous cursos académicos rematará co presente curso académico 2013/2014.

Alumnado e profesorado visitante no concello de Boiro, marzo 2013

Alumnado durante a visita a Copenhague, Maio 2013