Skip to Content

Información

BOLSAS DE CARÁCTER XERAL PARA O CURSO 2022/2023

 

O Ministerio de Educación e Formación Profesional ven de convocar as bolsas de carácter xeral para o ano académico 2022–2023, para estudantes que cursen estudios postobrigatorios (Bacharelato, ciclos formativos, estudos universitarios,...).

O prazo para solicitar as mesmas adiántase notablemente respecto ao que viña acontecendo en anos anteriores. O prazo de presentación de solicitudes estenderase dende o día 30 de marzo ata o 12 de maio de 2022, ás 24:00 horas, hora peninsular, ambos inclusive.

Os/As interesados/as en solicitar ditas axudas deberán cumprimentar o modelo de solicitude que figura na páxina web do citado ministerio a través do seguinte enlace: 

https://www.educacionyfp.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/general/05/050130/ficha/050130-2022.html

Para máis información sobre este procedemento pódese consultar o seguinte enlace https://www.becaseducacion.gob.es/portada.html

Tamén podedes atopar máis información no documento adxunto.

 

Distribución de máscaras entre o alumnado

Segundo a orde do 28 de outubro de 2021, terá dereito á distribución gratuíta de máscaras:

A) O alumnado da ESO que foi beneficiario do VALE DE MATERIAL ESCOLAR neste curso (recibiránas sen necesidade de presentar solicitude)

B) O alumnado da ESO que cumpra unha destas condicións:

  • Familia con renda per cápita igual ou inferior a 6000 euros.
  • Estar matriculado/a en Educación Especial
  • Estar suxeito/a a tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  • Ter un grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

As solicitudes deben presentarse na Secretaría do centro antes do 26 de novembro de 2021.

Consello Escolar

05/11/2021
Europe/Madrid

Post de Instagram Anuncio de Nueva Cerveza con Fotografía elegante_0.jpg

Presentación e inicio das clases

No documento adxunto pódense consultar os horarios das presentaciós e inicio das clases para o curso 2021/22.

Fondo Solidario de libros de texto. Curso 2021 - 2022

 

 

PROCEDEMENTO DE SOLICITUDE DE AXUDAS

ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

CURSO 2021 - 2022

NORMATIVA APLICABLE

 

ORDE do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/22 (código de procedemento ED330B) 

 

DESTINATARIOS

  • Alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria.
  • Alumnado cunha discapacidade 65 %.
  • Alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.
  • O destinatario das axudas para material escolar é todo o alumnado matriculado en educación primaria e en ESO cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 6.000 euros (ata o de agora o límite era de 5.400 euros), e a contía da axuda mantense a mesma, isto é, 50 euros/alumno.

FORMA E LUGAR PRESENTACIÓN SOLICITUDES

  • As solicitudes serán presentadas polos pais/nais ou titores/as legais do alumnado.
  • Única solicitude para todos os fillos admitidos no Centro.

 

                           FORMA DE PRESENTACIÓN

  • As solicitudes serán cubertas a través da aplicación FONDOLIBROS. A través dela cubrirán os datos solicitados pola Administración, gardarán o documento e así obterán o seu número de solicitude.

 

                       LUGAR DE PRESENTACIÓN

  • Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia (non precisa presentación física da solicitude no Centro) [OPCIÓN PREFERENTE]

 

  • Presentación no Centro entregando, debidamente cuberta, a solicitude xerada pola aplicación FONDOLIBROS e a documentación complementaria necesaria (Anexos I e II)

PRAZO PRESENTACIÓN  SOLICITUDES

Do día 21 de maio ao día 22 de xuño de 2021 (este incluído)

DOCUMENTACIÓN OBRIGATORIA

a)    Solicitude de participación.

b)    Anexo II.

c)    Copia do libro de familia onde figuren todos os membros computables. Nos casos en que non teñan libro de familia ou este non reflicta a situación real a 31 de decembro de 2019, poderán acreditar o número de membros utilizando, entre outros, algún dos seguintes medios:

1º. Sentenza xudicial de separación ou divorcio ou, de ser o caso, convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

2º. Certificado ou volante de convivencia.

3º. Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.

Nos casos especiais, en que a composición da unidade familiar non se axuste ao sinalado no artigo 4.1 desta orde, achegarase un certificado ou volante de convivencia en que deberán figurar o/a alumno/a e todos os familiares que convivan con el/ela, ou un certificado dos servizos sociais do concello que acredite a situación familiar.

d)Certificado do grao de discapacidade do/da alumno/a ou calquera membro da familia recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.

e) Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar, en calquera das formas que enumera o artigo 5 da Lei 11/2007, do 27 de xullo, galega para a prevención e o tratamento integral da violencia de xénero.

f)     Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada.

g)   Resolución administrativa ou xudicial acreditativa da situación de acollemento ou do certificado do centro de menores, para o alumnado en situación de tutela ou garda da Xunta de Galicia.

h)  Certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia, no caso de que o pai e a nai ou o titor o titores carezan de DNI e NIE.

PUBLICACIÓN DE ACTOS

Publicaranse no taboleiro de anuncios do Centro docente: a listaxe provisional e definitiva de persoas beneficiarias de libros de texto do fondo solidario; a listaxe provisional e definitiva de solicitudes excluídas, indicando a causa de exclusión; e a relación provisional e definitiva de solicitudes de axudas para adquirir libros de texto e material escolar en  que se detecten deficiencias, indicando a deficiencia detectada ou a documentación da que carezan, nas seguintes datas.

  • Publicación das listaxes provisionais:

                   07/07/2021.

  • Reclamación contra as listaxes provisionais:

                   08 e 09 de xullo de 2021.

  • Publicación das listaxes definitivas:

                     14/09/2020.

Admisión de alumnado no IES Praia Barraña. Curso 2021 - 2022

 

 


 

Prazo de presentación de solicitudes.

 

O prazo de presentación de solicitudes de admisión será do día 1 ao 22 de marzo, ambos os dous incluídos.

 

Lugares e formas de presentación das solicitudes.

 

 

Información xeral sobre o proceso de admisión e vacantes ofertadas.

 

          Poden lela na seguinte ligazón:

Información xeral

Prazas vacantes

 

Documentación  necesaria que se deberá entregar:

 

a) Formulario de admisión ED550B (proporcionado co impreso de solicitude de materias solicitado polo Centro)

 

b) DNI do/a alumno/a.

 

c) Se é o caso, convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio.

 

d) Co obxecto de contribuír a unha mellor organización por parte do Centro, os/as solicitantes deberán indicar as materias que desexan cursar no nivel para o que solicitan praza. Con este obxectivo, na táboa seguinte recóllense os impresos organizados por cursos:

 

ESO BAC
 
 

 

 Prazos de publicación das listaxes de admitidos durante o procedemento de admisión:

 

            A) Listaxe provisional de admitidos/as: 16 de abril de 2021.

                Prazo de reclamacións contra as listaxes provisionais: entre o 19 e o 23 de abril.

           B) Listaxe definitiva de admitidos/as: 12 de maio de 2021.

                Prazo de presentación de recurso de alzada: un mes.

 

As listaxes deste alumnado admitido polo procedemento de admisión exporanse no taboleiro de anuncios interior do Centro para a súa consulta pública. 

 


 

 

Nota: todo o alumnado procedente dos centros adscritos (CEIP Praia Xardín e IESP A Cachada) que fixo a reserva de praza escolar entre o 11 de xaneiro e o 8 de febreiro está admitido para continuar os seus estudos no IES Praia Barraña na etapa correspondente.

As listaxes deste alumnado admitido polo procedemento de reserva de praza están expostas no taboleiro de anuncios interior do Centro para a súa consulta pública.

 

Distribuir contido


by Dr. Radut