Procedemento de reclamación de cualificacións de 2º de Bacharelato

Premendo na imaxe seguinte pódese obter información sobre o procedemento que cómpre seguir para a reclamación dunha cualificación obtida en  2º de Bacharelato:

reclamacions 2º bach

Admisión alumnado. Curso 2018 - 2019

Prazo de presentación de solicitudes.

O prazo de presentación de solicitudes de admisión será do día 1 ao 20 de marzo, ambos os dous incluídos.

Lugares e formas de presentación das solicitudes.

Información xeral sobre o proceso de admisión

Poden lela na seguinte ligazón:

Información xeral e prazas vacantes

Documentación  necesaria que se deberá entregar:

a) Impreso admisión ED550B

b) DNI d@ alumn@.

c) Se é o caso, convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio.

d) Co obxecto de contribuír a unha maior e mellor organización por parte do Centro, os/as solicitantes deberán indicar as materias que desexan cursar no nivel para o que solicitan praza. Con este obxectivo, na táboa seguinte recóllense os impresos organizados por cursos:

Admisión Alumnado Curso 2017/18

O prazo de presentación de solicitudes de admisión será do día 1 ao 20 de marzo, ambos os dous inclusive, e poderán facelo por internet https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ (entregando no centro unha copia do impreso), ou ben de xeito presencial na secretaría do centro.

Toda a información atopase no seguinte enlace:

Información xeral e prazas vacantes

Documentación a entregar:

a) Impreso admisión ED550B

b) DNI d@ alumn@.

d) Co obxecto de contribuír a unha maior e mellor organización por parte do centro, os/as solicitantes deberán indicar as materias que desexan cursar no nivel para o que solicitan praza. Na táboa seguinte recollense os impresos ordeados por cursos:

Curso 2016/17

ESO E BAC: MARTES 6 E MÉRCORES 7

BAC: ás 11:30 h

ESO: ás 12 h

Entrega de Notas e Recollida de libros

ENTREGA DE NOTAS polos titores

. LUNS 5:  2º BAC ás 10 h

. MARTES 6: 1º BAC e ESO ás 10 h

* RECLAMACIÓNS: 48 h

* O Luns 5 ás 11h no desdobre 1 terá lugar a recollida de libros de texto da ESO que foron comprados con cargo ao vale do pasado curso.

Matrícula curso 16-17

A continuación os impresos de matrícula para o curso 2016-17 ordeados por cursos:

Proceso de admisión do alumnado Curso 2016/17

O prazo de presentación de solicitudes de admisión será do día 1 ao 29 de marzo, ambos os dous inclusive. A partir do 1 de marzo poderán recoller a información e os impresos en Secretaría, ou ben imprimilos nesta páxina e entregalos en Secretaría.

Os impresos de solicitude de admisión son os seguintes:

- 1º ESO

- 2º ESO

- 3º ESO

- 4º ESO

- 1º Bacharelato

- 2º Bacharelato

- Información xeral para cumprimentar os impresos

A relación de prazas vacantes é a seguinte:

CURSO 2016/17

PRAZAS IES PRAIA BARRAÑA