Barraña Deportiva

EQUIPO DO IES PRAIA BARRAÑA NA CARREIRA DE ORIENTACIÓN -FASE PROVINCIAL-

O martes 9 de Abril celebrouse na Coruña a Fase Provincial de Orientación. Os integrantes do equipo IES PRAIA BARRAÑA previamente clasificados na Fase Comarcal fixeron un gran traballo representándonos con gañas e ilusión.

Mención especial para o alumno Alejandro Valiño Rodríguez que co seu 4º posto conseguiu clasificarse para o Campionato Autónomico de Orientación.

equipo orientación provincial_0.jpg

CARREIRA DE ORIENTACIÓN, FASE COMARCAL- DEPORTE ESCOLAR XOGADE.

Algúns dos alumnos de 1º e 3º da ESO do IES PRAIA BARRAÑA participaron na "Fase Comarcal de Orientación" disputada no parque da Cachada do noso concello o pasado xoves 21 de Marzo.

Noelia Vilarnovo Suárez acadou o segundo posto na categoría Infantil Feminino, e Alejandro Valiño Rodríguez subiu ao primeiro posto na categoría Cadete Masculino.

Parabéns a todos os participantes por haber gozado dunha grata experiencia deportiva e por apostar por un estilo de vida activo e saudable.

Equipo de Bádminton infantil do IES PRAIA BARRAÑA. Fase comarcal do programa XOGADE.

RecreActivos Deportivos

No Departamento de Educación Física neste curso comezamos cun novo proxecto para ofertar actividades físico-deportivas aos alumnos e profesores no tempo dos recreos.

Proximamente mostraremos os carteis das competicións deportivas que comenzarán a mediados de outubro.

Animádevos todos a participar e a levar unha vida o máis saudable posible.

Calza as tuas deportivas

Benvidos ao novo curso 2018-19. Fora pereza!!! En breve vos falaremos dos RecreActivos Deportivos e de todas a novidades que estamos a maquinar para esta nova tempada. Ti vaite preparando...