PDC: Barraña Deportiva

Barraña Deportiva

PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO

Proxecto de vida activa e deportiva

INSTAGRAM: @barranadeportiva

FACEBOOK: @barranadeportiva

AULA VIRTUAL: Actívate en casa

Activate en casa

Pincha en la imagen para acceder

En estos días excepcionales de emergencia sanitaria, desde el equipo de EDUCACIÓN FÍSICA hemos creado esta web para animaros a cuidar vuestro cuerpo y a seguir realizando actividad física a diario sin salir de casa.

Es importante realizar al menos de 45 a 60 minutos de actividad física diaria, sobre todo ahora que pasaréis más tiempo en casa como manera responsable de controlar el virus que nos acecha y que es labor de todos el erradicarlo, pues nuestros actos son la mejor VACUNA.

Para ello os ofrecemos una serie de recursos, tareas y rutinas para mantenerte en forma, en la medida de lo posible invita a cualquier miembro de la familia a que se ejercite contigo.

¡Actívate y cuídate!

CHARLA SOBRE DEPORTE DO DEPARTAMENTO DE INGLÉS PARA O ALUMNADO DE 4ºESO.

O  Departamento de Ingés ven de preparar unha  unidade  didáctica  sobre  deporte para o alumnado de 4ºESO,  facendo  mais visible  os  deportes  "menos  publicitarios", o  deporte  feminino  e  o  deporte  para  persoas con  discapacidade.

Todo o alumnado xunto  ca súa  profesora Pury Vez puideron  disfrutar  da  visita do  atleta galego Celso Comesaña,  quen  é  tamén guía da  atleta galega Susana Rodríguez.

Ámbolos dous van  participar nos  próximos  Xogos  Paralímpicos 2020.

Celso foi  quen de transmitir ó  alumnado a  sua  paixón  polo  deporte e  o  seu  respeto  polos  deportistas  que  superan  barreiras  e  en especial por  Susana Rodríguez.
Dun  xeito  moi  claro  explicou  o  seu  día  a  día  entrenando e  compitindo xuntos.
Animou ó alumnado  a practicar  deporte  e  a  contribuir  na  inclusión das  perosas  con  discapacidade.

Parabéns Celso  e Susana por todos  os  vosos  logros e moita sorte para os futuros retos.

De seguro o faredes fenomenal.
GUIA PARALIMPICO.jpg

guia paralímpico grupo 4ESO_0.jpg

Presentación da Bolsa "JUAN LAMPÓN" 2020

PRESENTACIÓN BOLSA JUAN LAMPON_0.jpg

José Luis Nogueira Varela, profe de Educación Física do Insti da Pobra veu presentarnos a nova edición da Bolsa "JUAN LAMPÓN" aos nosos alumnos de 1ºESO.

Foi unha charla enriquecedora e emotiva, don de se recordou a pegada que deixou Juan entre todo aquel que o coñecía, e do importante que é andar pola vida facendo gala de valores como o respecto, o compañeirismo, e a empatía cos demais.

Como todo deportista sabe, tamén é esencial esforzarse por facer as cousas o mellor que poidamos independentemente do noso nivel de destreza ou das dificultades que poidamos ter.

Aquí deixamos un link sobre isto último que de seguro nos fará reflexionar a todos.

Xa sabedes que para mais información sobre esta Bolsa seredes informados polos membros do Departamento de Educación Física do centro.

PARTICIPANTES CAMPO A TRAVÉS PROGRAMA XOGADE. FASE COMARCAL.

EQUIPO CAMPO A TRAVES RIVEIRA 2019.jpg

EXCURSIÓN FIN DE CURSO 4ºESO

Do 12 ao 18 de xuño tivo lugar a tradicional excursión de fin de estudos de 4ºESO que este ano nos levou a terras italianas.

Visitando Roma e Florencia puidemos ver moitos museos (Museos Vaticanos, Museos Capitalinos, Museo Terme Di Diocleziano, Galeria Uffizi, Museo Ara Pacis, Catacumbas de San Calixto,....) e tamén apreciamos grandiosos monumentos históricos pero, sobre todo, disfrutamos convivindo todos xuntos.

Sen dúbida, andar polo mundo é das mellores formas de aprender e adquirir experiencias valiosas para a vida.

Agora toca gozar do verán.

roma florencia 4eso_1.jpg

DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN FÍSICA- RESUMO DAS ACTIVIDADES #MAIONATURALNOBARRAÑA2019.

Despedímonos deste #maionaturalnobarraña2019 encantados de promover os deportes de aventrura e en contacto ca natureza.

Temos claro que ensinar e aprender pode ser algo divertido e enriquecedor para ámbolos dous lados.

Sen dúbida estes días de aventuras e amizade serán vivencias que han perdurar no recordo.

Para o ano prometemos mais.

*Recordade que podedes seguir as actividades deportivas do insti nas redes sociais. barrañadeportiva ou barranadeportiva

ACTIVIDADE PARA 1º ESO: "XOGANDO CO MAR E O VENTO"

ACTIVIDADE PARA 2ºESO: MULTIAVENTURA

AVENTURA 2019.jpg

ACTIVIDADE PARA 3º ESO: RAFTING NO RÍO MIÑO

RAFTING 2019.jpg

ACTIVIDADE PARA 4º ESO: PADDLESURF E KAIAK DE MAR EN BARRAÑA.

PADEL KAYACK 2019_0.jpg

ACTIVIDADE PARA 1º BACHARELATO: INICIACIÓN AO SURF NA LADEIRA.

SURF 2019.jpg

barrañadeportiva logo_0.png

EQUIPO DO IES PRAIA BARRAÑA NA CARREIRA DE ORIENTACIÓN -FASE PROVINCIAL-

O martes 9 de Abril celebrouse na Coruña a Fase Provincial de Orientación. Os integrantes do equipo IES PRAIA BARRAÑA previamente clasificados na Fase Comarcal fixeron un gran traballo representándonos con gañas e ilusión.

Mención especial para o alumno Alejandro Valiño Rodríguez que co seu 4º posto conseguiu clasificarse para o Campionato Autónomico de Orientación.

equipo orientación provincial_0.jpg

CARREIRA DE ORIENTACIÓN, FASE COMARCAL- DEPORTE ESCOLAR XOGADE.

Algúns dos alumnos de 1º e 3º da ESO do IES PRAIA BARRAÑA participaron na "Fase Comarcal de Orientación" disputada no parque da Cachada do noso concello o pasado xoves 21 de Marzo.

Noelia Vilarnovo Suárez acadou o segundo posto na categoría Infantil Feminino, e Alejandro Valiño Rodríguez subiu ao primeiro posto na categoría Cadete Masculino.

Parabéns a todos os participantes por haber gozado dunha grata experiencia deportiva e por apostar por un estilo de vida activo e saudable.

Equipo de Bádminton infantil do IES PRAIA BARRAÑA. Fase comarcal do programa XOGADE.