Extraescolares e complementarias

Aprendendo a ser bos condutores e condutoras

O pasado martes 06 de febreiro os alumnos de 1º de Bacharelato do IES asistiron na quenda da tarde a un simulacro de accidente automobilístico con feridos e ao proceso de excarcelación dos mesmos.

Esta acción educativa foi organizada pola Policía Local do Concello de Boiro e contou coa colaboración dos Servizos de Emerxencia e Sanitarios da comarca, da Asociación Stop Accidentes -a través da súa presidenta Jeanne Picard- e dun coñecido boirense que sufriu un grave accidente hai uns anos  e cuxos duros e impactantes testemuños emocionaron ao auditorio presente. Os alumnos do IES Praia Barraña tamén foron participantes e testemuñas de excepción  do devandito simulacro.

A experiencia vivida polo alumnado do IES Praia Barraña foi enriquecedora e serviu para conciencialos dunha condución responsable como condutores que serán nun futuro inminente.

Agradecemos ao Concello e á Policía Local de Boiro o ternos escollido para a realización deste primeiro simulacro de educación vial así como a presenza e impactantes testemuños de Jeanne Picard e de Moncho, e tamén a colaboración do resto de Servizos que colaboraron no mesmo.

Velaquí un vídeo do simulacro realizado:

CELEBRACIÓN DO NADAL

O pasado 21 de decembro, con motivo das vacacións do Nadal, organizouse unha chocolatada solidaria no centro gratamente amenizada por un concerto de música e canto a cargo dalgúns alumnos e dirixido por Mónica, a nosa compañeira de Música.

Os rapaces de 4º da ESO tamén aproveitaron o evento para recadar fondos para a excursión de fin de curso vendendo doces que acompañaban moi ben ao chocolate.

Agradecemos a participación de toda a comunidade educativa xa que a recadación solidaria foi cuantiosa e pasamos unha xornada moi agradable.

Máis abaixo podedes ver algunhas fotos da celebración. (Por problemas técnicos non podemos incluir máis).

En breve poderedes disfrutar tamén dun vídeo que o profesor Pascual de Debuxo gravou ese día.

Moitas grazas a todos pola vosa colaboración!!!

MAGOSTO E SAMAÍN NO IES PRAIA BARRAÑA

O pasado 03 de novembro toda a Comundade Educativa do IES Praia Barraña celebramos un magosto popular onde puidemos degustar ricas castañas, divertirnos cunha chea de xogos populares e disfrutar de acompañamento musical durante as dúas últimas horas do venres. Ademais, o Equipo da Biblioteca aproveitou a ocasión para entregar os seus premios aos mellores creadores de relatos de medo e aos que mellor souberon decorar as súas cabazas pola festividade do Samaín. Aquí tendes algunhas fotos que mostran o ben que o pasamos...

MOSTRA DE CURTAS EN NOIA

O pasado 7 de novembro os alumnos de Bacharelato tiveron a oportunidade de asistir á XVIII Mostra de Curtas en Noia no Teatro Coliseo Noela. Este evento abarcaba a proxección de máis dunha treintena de curtas, tanto de ficción como de animación, chegadas dende diferentes puntos da xeografía española e de países coma Francia, Arxentina, Reino Unido ou Ecuador. O alumnado saiu encantado e de seguro que repetirán.

Carreira de Campo a través. Fase Comarcal: resultados

O pasado venres 2 de decembro os alumnos de 1º, 2º e 3º da ESO participaron na primeira fase do Campeonato escolar de Campo a través organizado dentro do Programa XOGADE da Xunta de Galicia. Os resultados acadados foron moi satisfactorios destacando o primeiro posto de Juan González Lojo e o segundo de Jesús Ares Maneiro en categoría Cadete Masculino e as clasificacións en primeiro lugar do equipo Cadete Masculino e en segundo lugar dos equipos Infantil Masculino e Cadete Feminino. Noraboa a todos os participantes!

E para acceder ao arquivo cos resultados preme aquí

E para acceder ao arquivo cos clasificados para a fase intercomarcal que se celebrará en Serra de Outes o 27 de xaneiro preme aquí.

Viaxe de fin de curso de 4º de ESO a Berlín

Os alumnos e alumnas de 4º de ESO viaxamos a Berlín para celebrarmos a fin de curso e de ciclo xuntos.

Alí, durante cinco días, percorremos e gozamos da cidade, explorando a súa historia, arte, cultura, espazos sociais e de lecer, natureza, lingua e gastronomía.

Entre os lugares visitados están Postdamer Platz, Alexanderplatz, o Reichstag, Nicolaiviertel, a porta de Brandenburgo e a avenida Unter den Linden, Tiergarten, Gendarmenmarkt, a illa dos museos, Checkpoint Charlie, East Side Gallery e outros moitos máis. Mais o mellor da visita foi estarmos todos xuntos nesa descuberta.

Viaxe fin de estudos 4º ESO : Berlín

15/06/2016 08:30
20/06/2016 23:00
Europe/Madrid

Viaxe fin de estudos de 4º ESO: Berlín

Os alumnos de 4º de ESO realizarán a súa viaxe de Fin de estudos este curso con destino Berlín entre o 15 e o 20 de xuño.