Extraescolares e complementarias

VIAXE FIN DA ESO A ROMA

Os alumnos de 4º de ESO foron de viaxe de fin de curso a Roma, unha viaxe cultural pero tamén de lecer. Visitaron os monumentos máis emblemáticos da cidade e fixeron unha gran camiñata pola Vía Apia que rematou nunha visita ás catacumbas. Todo dentro dun ambiente moi divertido no que disfrutaron moito.

APADRIÑAMENTO LECTOR

O pasado 1 de xuño o alumnado de 2º da ESO apadriñaron lectores e lectoras de infantil, de 5 anos, no colexio Praia Xardín. Grandes e pequenos gozaron da lectura e pasaron unha hora moi divertida.

Esta actividade é o segundo curso que se realiza e consideramos a experiencia moi positiva. Dende a Biblioteca Escolar seguiremos traballando polo fomento da lectura e pola relación e comunicación con outras bibliotecas da contorna.

CONCURSO CIENCIA CLIP

O noso alumno JAVIER TUBÍO BRIÓN de 3º ESO B participa este ano no concurso CIENCIA CLIP, estando xa seleccionado na categoría M-youtuber co seu vídeo "Las leyes de los gases".

Precisa do voso apoio para gañar, así que, xa sabedes, a partires do 18 de maio animámosvos a visitar a web, ver o vídeo e votar por Javier!!!

Pulsa na imaxe para ver o vídeo.

V SEMANA TEMÁTICA

O Ies Praia Barraña celebrou estes días a V edición da Semana Temática que este ano se centrou na investigación da vila, Boiro.

Como podemos nestas fotos e vídeos, os estudantes realizaron distintas investigacións sobre a contorna, disfrutaron dunha charla do historiador local Antón Rodríguez Gallardo, fixeron unha andaina ata o Castelo de Vitres, deleitánronse cun concerto do grupo de rock noise "Agorafobia" e, como broche final, a semana clausurouse coa celebración dunha mostra deportiva e coa actuación do grupo "The Lákazans" que namoraron ao público co mellor soul do Barbanza.