Francés

DEPARTAMENTO DE FRANCÉS

PROFESORES:

• Patricia Fernández Llamas (Xefa de Departamento)

MATERIAS:

• 2ª Lingua extranxeira - Francés: 1º,2º,3º e 4º ESO
  • 2ª Lingua extranxeira - Francés: 1º e 2º BAC

PROGRAMACIÓN ANUAL DO DEPARTAMENTO:

Modificacións da programación didáctica. Curso 2019 - 20207

VIAXE A PARÍS DOS ALUMNOS DE 3º DA ESO E 1º BACHARELATO

DO 27 ao 31 de maio, 31 alumnos e alumnas de 3º da ESO e 1º de Bacharelato tiveron a oportunidade de coñecer os lugares máis emblemáticos da capital francesa. Descubriron a Torre Eiffel, o Louvre, Montmartre, a Ópera Garnier, a Sainte Chapelle, Notre Dame, o Arco do Triunfo; pasearon polos Campos Elíseos, visitaron Versalles, navegaron en bateau-mouche polo Sena... Tamén se divertiron nun mundo de conto en Disneyland ... Todo isto en 5 días agotadores nos que aproveitaron para empaparse da cultura e civilización do país veciño.

Fin de saison de théâtre en français!

Le 3 février on fera une sortie au théâtre pour assister à la représentation  Le fantôme de l’opéra”, au collège La Salle,  adaptée par la compagnie Eina d’escola.

Lisez l’adaptation théâtrale de l’œuvre de Gaston Leroux dans le fichier ci-inclus.

Podedes leer o guión da adaptación teatral da obra de Gaston Leroux no ficheiro adxunto.

Scénario/Guión:

Sortie au théâtre en français!

LES TROIS MOUSQUETAIRES

O 19 de xaneiro as 10:30h asistiremos á representación teatral Les Trois Mousquetaires da compañía teatral Transeduca, no Colexio La Salle de Santiago de Compostela.

D’Artagnan réussira-t-il à vaincre le Cardinal Richelieu avec l’aide des Mousquetaires ? Découvrez-le lors de ce spectacle cent pour cent en français.

On peut écouter l'adaptation de la pièce de A. Dumas et lire le scénario dans notre site web.

Podedes escoitar  a adaptación da obra de A. Dumas e leer o texto dende esta páxina.

Bonne journée!

On est tous Chalie Hebdo!

Pour la liberté d'expression!

Contre l'intolérance!

Avaliacións

BACHARELATO

DATES DES ÉPREUVES FINALES DE DÉCEMBRE

1º bacharelato_Segunda lingua estranxeira Francés I (Optativa) :

Luns 1 decembro (contidos e gramática traballados na clase)
Venres 12 decembro ( comprensión e expresión oral)
Martes 16 decembro ( proba de procedementos “savoir-faire”)
Lecturas durante as sesións lectivas do 1 ao 12 de decembro

2º bacharelato_Segunda lingua estranxeira Francés II (Optativa) :
Luns 1 decembro ( proba de procedementos “savoir-faire”)
Venres 5 decembro (comprensión e expresión oral)
Martes 17 decembro (contidos e gramática traballados na clase)
Lecturas durante as sesións lectivas do 1 ao 12 de decembro

Saída ao teatro

LES TROIS MOUSQUETAIRES                             LE fANTÔME DE L'OPÉRA

el-fantasma

O próximo 19 de xaneiro e o 2 de febreiro o Departamento de Francés organiza saídas didácticas a Santiago de Compostela para asistir as representacións teatrais en lingua francesa "Les trois mousquetaires" da compañía Transeduca e "Le fantôme de l'opéra" da compañía Eina d'escola e unha visita guiada ao museo do pobo galego.