Tecnoloxía

DEPARTAMENTO DE TECNOLOXÍA

PROFESORES:

• Daniel Conde Lorenzo
  • José Manuel Resúa Fungueiriño (Xefe de Departamento)

MATERIAS:

• Tecnoloxía e dixitalización: 1º ESO
  • Tecnoloxías: 2º e 4º ESO
  • Educación Dixital: 3º ESO
  • Tecnoloxía da información e da comunicación: 4º ESO, 1º e 2º BAC
  • Tecnoloxía e Enxeñería I: 1º BAC
  • Tecnoloxía Industrial II: 2º BAC

PROGRAMACIÓN ANUAL DO DEPARTAMENTO:

Modificacións da programación didáctica. Curso 2019 - 2020

eTwinning 2016: VI concurso europeo de marcapáxinas (Manuel María)

The 6th European competition of bookmarks

Este ano o Día das Letras Galegas adícase a Manuel María.

O obxectivo principal deste proxecto é dar a coñecer a lingua galega e a obra do escritor Manuel María. Os estudantes deseñarán marcapáxinas inspirados na obra en galego deste autor e empregarán as novas tecnoloxías como medio de traballo.
O IES San Clemente de Santiago de Compostela convoca o
VI concurso europeo de marcapáxinas
Sobre a figura de Manuel María

Bases:
1. Será condición indispensable que os traballos sexan orixinais e inéditos. O prazo de admisión será até o 8 de maio e o xurado dará a coñecer a súa decisión a finais do mes de maio.
2. Admitiranse un traballo como máximo por cada participante.
3. Cada marcapáxinas deberá ter dúas caras.
4. Medidas: 18x5 cm.
5. Formato dixital BMP ou PNG, con resolución 300dpi.
6. Haberá un primeiro premio por valor de 100 €, un segundo premio por valor de 75 e un terceiro por valor de 50.
7. Os premios non se poderán declarar desertos.

Blogue sobre enerxías renovables

O alumnado de 3º ESO B (sección bilingüe), con motivo da III Semana Temática "Desenvolvemento Sostible",  realizou  na matería de Tecnoloxías, en colaboración co Departamento de Inglés, un traballo sobre enerxías renovables que se recolle no seguinte blogue: renewablenergiesboiro.blogspot.com.es

eTwining: Letras galegas

(La Voz de Galicia, 26 de maio 2015)

(El Correo Gallego, 26 de maio 2015)

eTwinning 2015: 1º Premio

V Concurso Europeo de Marcapáxinas- Letras Galegas 2015

O xurado do V Concurso Europeo de Marcapáxinas acordou conceder os seguintes premios:

• 1º premio (100 €): Ainoa García-Puertas Pérez – IES Praia Barraña, Boiro, Galiza, España
  • 2º premio (75 €): Lisa Topi – Liceo Classico S. C. Calasanzio, Italia
  • 3º premio (50 €): Héctor Oanes Ferrín – IES San Clemente, Santiago de Compostela, Galiza, España
  • Accésit (30 €): Ana – Escola secundaria Carlos Amarante, Braga, Portugal

Ao concurso, no que participaron 16 institutos de Portugal, Italia, Francia e España, presentáronse case 300 marcapáxinas a través do proxecto eTwinning Letras Galegas 2015 – Rosalía de Castro, que ten outras actividades como gravación de vídeos, curso de galego, cronoloxía e tradución de obras de Rosalía e de outros autores como o portugués Fernando Pessoa e o xenovés Edoardo Firpo.

Enlace aos outros premios aquí.

eTwinning 2015: V concurso europeo de marcapáxinas

The 5th European competition of bookmarks

Alt Image

Aínda que este ano, o Día das Letras Galegas adícase a Xosé Filgueira Valverde, escollemos traballar con Rosalía de Castro no proxecto. Ela foi a primeira autora homenaxeada no Día das Letras Galegas en 1963. Rosalía de Castro é unha autora moi coñecida, recoñecida internacionalmente e ten moitas das súas obras traducidas a diferentes idiomas. Tamén ten moito material didáctico publicado.

O obxectivo principal deste proxecto é dar a coñecer a lingua galega e a obra da escritora Rosalía de Castro. Os estudantes deseñarán marcapáxinas inspirados na obra en galego desta autora e empregarán as novas tecnoloxías como medio de traballo.
O IES San Clemente de Santiago de Compostela convoca o
V concurso europeo de marcapáxinas
Sobre a figura de Rosalía de Castro

Bases:
2. Admitiranse dous traballos como máximo por cada participante.
3. Cada marcapáxinas deberá ter dúas caras.
4. Medidas: 18x5 cm.
5. Formato dixital BMP ou PNG, con resolución 300dpi.
7. Os premios non se poderán declarar desertos.

Bolsa GALPon para o «Campus Tecnológico UGR para Chicas 2015»

GALPon convoca unha bolsa para rapazas estudantes en Galicia para asistir ao «Campus Tecnológico UGR para Chicas 2015» que organiza a Universidade de Granada. Máis información Galpón.

Campus Tecnologico UGR

Este verano te invitamos a que conozcas lo buena que eres utilizando la tecnología: del 29 de junio al 10 de julio de 2015 en la Escuela Técnica Superior de Ingenierías Informática y de Telecomunicación vamos a pasar unos días imaginando y creando: Vamos a enchufar, ejecutar, resetear, desmontar, ensamblar, medir, programar,… y por supuesto vamos a divertirnos un montón. Si tienes entre 14 y 18 años y te gusta la tecnología, no te puedes perder el Campus Tecnológico para Chicas 2015 que organiza la Oficina de Software Libre con el respaldo de la Delegación del Rector para las TIC y de la Escuela Técnica Superior de Ingenierías Informática y de Telecomunicación de la Universidad de Granada. Preinscríbete en este formulario.

Campus_chicas

Pero esto no es todo. Este año, las alumnas que participaron en la edición anterior, y las alumnas de Informática y de Telecomunicación, pueden colaborar en este proyecto. ¿Cómo? Como monitoras voluntarias. Si estás interesada, haz tu preinscripción en este formulario