VENRES 21 DE FEBREIRO (11:20h-14:10h)

CARTEL ENTROIDO 2020.jpg

Presentación da Bolsa "JUAN LAMPÓN" 2020

PRESENTACIÓN BOLSA JUAN LAMPON_0.jpg

José Luis Nogueira Varela, profe de Educación Física do Insti da Pobra veu presentarnos a nova edición da Bolsa "JUAN LAMPÓN" aos nosos alumnos de 1ºESO.

Foi unha charla enriquecedora e emotiva, don de se recordou a pegada que deixou Juan entre todo aquel que o coñecía, e do importante que é andar pola vida facendo gala de valores como o respecto, o compañeirismo, e a empatía cos demais.

Como todo deportista sabe, tamén é esencial esforzarse por facer as cousas o mellor que poidamos independentemente do noso nivel de destreza ou das dificultades que poidamos ter.

Aquí deixamos un link sobre isto último que de seguro nos fará reflexionar a todos.

Xa sabedes que para mais información sobre esta Bolsa seredes informados polos membros do Departamento de Educación Física do centro.

PARTICIPANTES CAMPO A TRAVÉS PROGRAMA XOGADE. FASE COMARCAL.

EQUIPO CAMPO A TRAVES RIVEIRA 2019.jpg

Calendario de exames de setembro de 2019

Información importante:

1) Entrega de notas: Xoves 05 de setembro ás 10:00 H na aula correspondente. Non haberá transporte escolar

2) Período de matrícula: Xoves 05 de setembro (1º, 2º e 3º ESO), Venres 06 de setembro (4º ESO e 1º Bacharelato)

3) Recollida de libros de texto (ESO): Mércores 04 de setembro no Desdobre 1 a partir das 11:00 H.

ATA SEMPRE COMPAÑEIROS.

Este fin de curso tocou dicir ata sempre a algúns docentes do noso Instituto.

Os nosos compañeriros Ramón, Manuela e Isabel fan un punto e aparte na súa carreira profesional despois de moitos anos no IES Praia Barraña. Cada ún deles co seu estilo propio e sempre  mostrando vocación é entusiasmo.

Por outra lado, tamén nos despedimos de Estrella, que traballou once anos no centro  e que continuará en primeira linea noutro destino.

A todos eles, lle desexamos moita sorte e nos despedimos cun ATA SEMPRE!

O IES Praia Barraña sempre será a vosa casa.

colage xuvilacións.jpg

Xornadas de nais e pais, educar en igualdade

A Secretaría Xeral da Igualdade está organizando as XV XORNADAS DE NAIS E PAIS, EDUCAR EN IGUALDADE: COEDUCACIÓN E PREVENCIÓN DA VIOLENCIA DE XÉNERO DESDE AS FAMILIAS para as nais e pais e as súas fillas e fillos.

Xuntamos toda a información nos arquivos que se achegan máis abaixo.