Procedemento de reclamación de cualificacións de 2º de Bacharelato

Premendo na imaxe seguinte pódese obter información sobre o procedemento que cómpre seguir para a reclamación dunha cualificación obtida en  2º de Bacharelato:

reclamacions 2º bach

Parámetros de ponderación das materias para o exame ABAU

A CIUG ven de publicar os parámetros de ponderación das materias para a presente convocatoria da ABAU do curso 2017 - 2018.

Podedes consultar as devanditas ponderacións premendo na seguinte imaxe:

Magosto e Samaín no IES Praia Barraña

O pasado 03 de novembro toda a Comundade Educativa do IES Praia Barraña celebramos un magosto popular onde puidemos degustar castañas, xogar a xogos populares e disfrutar de acompañamento musical durante as dúas últimas horas do venres. Ademais, o Equipo da Biblioteca aproveitou a ocasión para entregar os seus premios aos mellores creadores de relatos de medo e aos que mellor souberon decorar as súas cabazas pola festividade do Samaín.

Información sobre materias pendentes. Curso 2017 - 2018

Neste apartado da páxina da web do Centro xúntanse varios arquivos nos que o alumnado que teña algunha materia pendente pode atopar toda a información que lle resulte de interese para superar a/a materia/s pendente/s que teña.

De non existir arquivo e información concreta sobre o proceso de recuperación de materias pendentes dalgún Departamento débese entender que ese Departamento non ten ningún alumno/a pendente ou que a información sobre o proceso de recuperación das súas materias pendentes lla proporcione o profesor/a de referencia ao alumnado na propia aula (caso do Departamento de Xeografía e Historia) por telo acordado dese xeito.

En calquera caso, dentro deste mesmo apartado da web publícase tamén, xunto á información de cada Departamento sobre as materias pendentes, un calendario de exames oficias para coñecemento do alumnado que se vexa afectado por este proceso de recuperación de materias. Asemade, nos taboleiros de anuncios do IES e nos corchos das aulas tamén estará exposto este calendario oficial con todas as datas de exames para coñecemento público da Comunidade Educativa do IES Praia Barraña.