Skip to Content

Novidades

Participación do alumnado de Artes no II catálogo Ilustradas

O II Catálogo Ilustradas é un interesante proxecto promovido pola Deputación da Coruña e desenrolado pola empresa Promove a través do Programa de Axudas para a produción de proxectos singulares de especial interese cultural (2020) destinado a favorecer iniciativas que fomenten o desenvolvemento cultural da nosa comunidade e un fermoso xeito de visibilizar o traballo, en moitos casos silenciado, das mulleres galegas e un xeito máis de traballar pola igualdade.

 

Na elaboración deste catálogo participaron a totalidade dos centros educativos relacionados coas artes plásticas da provincia da Coruña e serviu como ferramenta de intervención pedagóxica en materia de igualdade entre o alumnado participante no proxecto, favorecendo non só a aprendizaxe técnica, senón tamén a reflexión e a investigación sobre mulleres para coñecer o

seu legado.

O II Catálogo Ilustradas está centrado en mulleres que naceron ou desenvolveron a súa actividade en Galicia, e que non estaban recollidas no primeiro catálogo. Mulleres do pasado ou do presente, máis ou menos coñecidas, todas elas foron fonte de inspiración para o alumnado, e este catálogo é unha homenaxe para darlles a visibilidade que merecen.

 

Das ilustracións que presentou o alumnado de 1º e 2º de bacharelato de Artes do noso centro, foron seleccionados oito traballos para formar parte do catálogo final. Rita Sánchez Dosil de 1º bacharelato E, acadou un dos premios dos patrocinadores polo seu retrato da escritora María Reimóndez.

 

Esta semana fixemos entrega do premio, os diplomas e os agasallos ao noso alumnado alumnado.

 

Os traballos presentados xunto co catálogo estarán expostos no centro. Tamén podedes consultar os catálogos I e II na biblioteca.

 

 

Reserva de praza para o curso 2021 - 2022

 

Procedemento de reserva de praza para o curso 2021 - 2022

Código procedemento: ED550A

 

1) Destinatarios: alumnado procedente dun centro adscrito ao noso IEs (CEIP Praia Xardín ou IESP A Cachada) que queira continuar os seus estudos no IES Praia Barraña.

2) Prazo de solicitude: do 11 de xaneiro ao 08 de febreiro.

 

3) Lugar de presentación da solicitude:

 

      A) Centro de procedencia: CEIP Praia Xardín ou IESP A Cachada. A solicitude non se presenta no IES Praia Barraña.

 

     B) Telematicamente na aplicación admisionalumnado.

 

4) Solicitude de reserva: Anexo I e Anexo I bis

 

O alumnado do IES Praia Barraña non ten que facer ningunha solicitude de reserva.

Ensino virtual IES Praia Barraña

 

PROCEDEMENTO DE ACTUACIÓN PARA O ENSINO VIRTUAL
 
 
 
1) Entrar na conta de correo electrónico persoal para acceder a todos os recursos necesarios para o ensino dixital.
 
 
2) Acceder á Aula Virtual do centro diariamente no espazo denominado "Zona do alumnado" para poder entrar en tódolos cursos nos que estades matriculados polo voso profesorado durante o confinamento.
 
 
3) Acceder tódolos días á web interna onde estarán, organizadas por grupos, as videoconferencias ás que o alumnado terá obrigatoriamente que asistir a xeito de clases virtuais e que conforman os chamados horarios espello planificados para tal situación. Nestes horarios haberá que fixarse ben en que existen clases "presenciais", identificadas cun "D", e horas de traballo individual, identificadas cun "T". As que leven a letra "D" significa que será obrigatorio asistir a unha videoclase e aqueloutras identificadas coa lenda "T" implican que non se debe estar conectado a internet senón realizando as tarefas que solicite o  profesorado de xeito individual.
 
É moi importante recordar que a  conta de correo debe estar aberta durante as sesións de traballo se non non se poderá acceder aos recursos dispoñibles en internet.
 
Nesta web interna tamén se poderá atopar información sobre as horas de atención do profesorado e do dos titores ao laumnado e ás familias así como os seus correos electrónicos.
 
 
4) Durante o desenvolvemento do ensino virtual rexerán unhas normas específicas que aparecen recollidas no documento de actualización das NOFC do centro (punto 2.6) e que deberán respectarse como se respectan as normas no ensino presencial.
 
5) No caso de que se teñan consultas xenéricas para o Equipo Directivo poderanse enviar ao correo oficial ies.praia.barrana@edu.xunta.gal. E se as dúbidas ou consultas son técnicas estas deberán ser remitidas a admin@praiabarrana.gal.
 
 
Resulta decisivo que se actúe con seriedade e responsabilidade durante o tempo que poida durar o confinamento e se teña que traballar dende a casa.
 
Deberanse seguir todos os pasos aquí descritos cando se trate tanto dun confinamento parcial como dun confinamento xeral por mor da COVID 19.
 

Procedemento de solicitude de máscaras protectoras contra a COVID 19

 

 

INSTRUCIÓNS PARA O REPARTO DE MÁSCARAS DE PROTECCIÓN

NORMATIVA:

Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E). Diario Oficial de Galicia nº 230, do 13.11.2020.

 

DESTINATARIOS:

Alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial:

 

a) Non ten que presentar solicitude:

 

O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021.

 

b) Ten que presentar solicitude:

 

O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algunha das seguintes condicións:

 

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

 

• Alumnado matriculado en educación especial.

 

• Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

 

• Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

Impreso de solicitude

 

SOLICITUDES:

FORMA DE PRESENTACIÓN: presencial no IES Praia Barraña.

 

PRAZO DE PRESENTACIÓN: do 16 ao 27 de novembro de 2020.

 

 


AVISO IMPORTANTE


 

 

1) A listaxe definitiva de alumnado que ten dereito a que se lle entreguen máscaras de protección está exposta no taboleiro interior do centro.

 

2) O reparto de máscaras realizarase á volta das vacacións de Nadal. A Vicedirección do centro informará a este alumnado sobre a forma e o momento de recollida das máscaras de protección.

 

Actuacións setembro 2020

Procedemento de devolución de libros de texto Curso 2019 - 2020

 

LUNS 08 XUÑO MARTES 09 XUÑO MÉRCORES 10 XUÑO XOVES 11 XUÑO

    1ºESO A

16:30 A 17:30

     2ºESO A

09:30 A 10:30

     3º ESO A

  16:30 A 17:30

    4º ESO A

16:30 A 17:30

   1º ESO B

17:30 A 18:30

     2º ESO B

10:30 A 11:30

   3º ESO B / PMAR

17:30 A 18:30

     4º ESO B

17:30 A 18:30

 

      2ºESO C

 11:30 A 12:30

   

 

 

 

Recorden cumprir as seguintes medidas de seguridade:

 

 

 

  • Respectar a distancia de seguridade entre as persoas.

 

  • Uso obrigatorio de máscara protectora.

 

  • Lavar as mans na entrada con xel hidroalcólico.

 

  • Seguir as indicacións do persoal do centro para a circulación das persoas durante o proceso de entrega.

 

Distribuir contido


by Dr. Radut