Debuxo

DEPARTAMENTO DE DEBUXO

PROFESORES:

• Francisco Blanco Alcaide (Xefe de Departamento)
  • Daniel Recamán Viéitez
  • Pascual Jesús Vidal González

MATERIAS:

• Educación Plástica e visual: 1º, 3º e 4º ESO
  • Cultura audiovisual: 1º BAC
  • Debuxo artístico: 1º e 2º BAC
  • Debuxo técnico: 1º e 2ºBAC
  • Volume: 1º BAC
  • Deseño: 2º BAC
  • Técnicas de expresión gráfica: 2º BAC
  • Obradoiro teatro: 1º BAC
  • Cultura audiovisual II: 2º BAC

PROGRAMACIÓN ANUAL DO DEPARTAMENTO:

• Enlace ao documento en PDF

Exposición dos Alumnos do Bacharelato de Artes

O alumnado do Bacharelato de Artes do IES Praia Barraña ten o pracer de convidarvos á inauguración da súa exposición que terá lugar no Centro Social de Boiro o día 25 de abril ás 19:00.

A temática da exposición ven a coincidir co Proxecto da Biblioteca de Centro, Ética e Dereitos dos Animais.

A exposición permanecerá no Centro Social durante un mes.

II Premio Concurso de Murais

(La Voz de Galicia, 13 de junio 2016)

Enlace á noticia aquí

EXCURSIÓN A PONTEVEDRA

• OS GRUPOS DE 1º E 2º DE BACHARELATO DA MODALIDADE DE ARTES, NO MES DE MARZO DESTE ANO 2015, REALIZAMOS UNHA EXCURSIÓN A PONTEVEDRA, EN CONCRETO ÁS FACULTADES DE CIENCIAS SOCIÁIS E BELAS ARTES ASÍ COMO AO "EDIFICIO SEXTO" DO MUSEO SARMIENTO.

Concurso Murais de Azulexo da Costa da Morte

O IES Praia Barraña resulta gañador da VI Edición do proxecto sociocultural de LAR.

(La Voz de Galicia, 6 de xuño 2014)

Alumnado de Plástica do IES Praia Barraña obtén o Primeiro Premio do VI Concurso de Murais de Azulexos da Costa da Morte co mural “Explotación-Conservación: Navalla e Longueirón”

O pasado xoves 5 de xuño tivo lugar en Cee o acto de entrega de premios do VI Concurso de Murais da Costa da Morte, patrocinado por Suministros LAR S.A.

Alumnos de 4º de ESO do IES Praia Barraña de Boiro participaron dende a asignatura de Educación Plástica e Visual, impartida por D. Pascual Vidal González.

O tema proposto nesta sexta edición eran os mariscos da Costa da Morte. Sendo que ao IES Praia Barraña tocoulles por sorteo ante notario representar “navallas” e “longueiróns”.

Ante o reto de representar dous mariscos prácticamente iguais e non demasiado estéticos, e como a forma de monolito do mural obligaba a desenvolver dúas esceas. tomuse a decisión de representar unha delas amosando o marisco vivindo no seu entorno natural en liberdade, e noutra a típica estampa dunha mariscadora apañando marisco, como forma de actividade de explotación humana, amosando así una dicotomía como punto de partida do discurso.

O mural estaba feito con anacos de azulexos de cores colocados con técnicas de mampostería.

O tribunal que fallou o resultado estaba composto por Dona Beatriz González, Directora da Ciudade da Cultura de Santiago, Don Anton Castro, escritor, ex director da escola Cervantes de Milan, e profesor de historia do arte na Facultade de Belas Artes de Pontevedra, e Dona Covadonga Carrasco, Arquitecta na Coruña, con numerosos recoñecementos á súa profesión.

Esta esta é a segunda vez que o IES Praia Barraña participa, como instituto invitado que xa tiña participado na IV edición, e a primeira vez que obtén un galardón.

Preme a seguinte LIGAZÓN se queres visitar a galería completa de fotos