Euroscola

Concurso Euroscola

Concurso organizado pola oficina de Información do Parlamento Europeo en España en colaboración ca Representación en España da Comisión Europea e a Secretaría de Estado para a Unión Europea. Para máis información pincha aquí.

Todo o traballo realizado para Euroscola 2013 atopase neste blogue TicBoiro.

Para a edición Euroscola 2014 o traballo está neste blogue VidaSaudableBoiro.

Euroscola 2015: Desenvolvementoboiro

Euroscola 2015: Recepción no Concello de Boiro

Recepción do alumnado de 1º Bacharelato participante en Euroscola 2015 polo Sr. Alcalde de Boiro.

Enlace a noticia: Noticieirogalego.

(La Voz de Galicia, 9 de Abril 2015)

(La Voz de Galicia, 14 de Abril 2015)

Torneo de badminton solidario

Enlace ao xornal dixital Noticieiro galego que recolle unha das actividades realizada polo alumnado para o certame Euroscola 2015.

Finalistas do torneo de bádminton

Euroscola 2015: O Correo Galego

(O Correo Galego, 18 de marzo de 2015)

Xornais dixitais: Euroscola 2015

Varios xornais dixitais galegos recollen hoxe, 16 de marzo de 2015,  a nosa participación no concurso Euroscola 2015. Aquí o enlace a noticias galicia.

E a continuación o enlace ao noticieiro galego.

Euroscola: "Ano Europeo do desenvolvemento 2015"

O alumnado de 1º de Bacharelato do IES "Praia Barraña" que cursa a materia TIC's está de novo inmerso na actual edición do certame Euroscola 2015.  Nesta ocasión o concurso está adicado ao Ano Europeo do Desenvolvemento 2015.

Centrados no lema do concurso- "O noso mundo, a nosa dignidade, o noso futuro"-  o alumnado propón levar a cabo unha iniciativa que pretenderá dar a coñecer os programas europeos de cooperación ao desenvolvemento e as estratexias europeas de loita contra a pobreza dentro e fóra da UE. Faráse así mesmo, un estudo de diveras ONGs que traballan na nosa comarca e realizaremos tamén unha actividade deportiva nas instalacións do noso instituto  para recadar fondos para algunha destas ONGs.

Dita iniciativa leva por título "Por un futuro máis xusto e sostible". Toda a información que se recabará, as entrevistas que se realizarán e o proxecto final que se levará a cabo para  esta iniciativa atóparase no seguinte blogue: desenvolvementoboiro

Dada a importancia do tema de estudo, dito proxecto pora en práctica a interdisciplinaridade e a colaboración entre varios departamentos do noso instituto. Enlace á nota de prensa.

Euroscola: Ano Europeo do desenvolvemento 2015

AÑO EUROPEO DEL DESARROLLO 2015

¡Ya podéis acceder a los contenidos de la Fase Inicial de la competición!

Todavía puedes inscribir a tu equipo o a más equipos porque el periodo de inscripción en el concurso está abierto hasta el 2 de marzo.

PREPARAD LA ACTIVIDAD DE LA FASE FINAL

Tenéis que iniciar la planificación y labores de comunicación necesarias para preparar vuestro blog para la Fase Final con la(s) actividad (es) o la iniciativa (s) solidaria (s) que contribuya/n a la construcción de un futuro más justo y sostenible para la humanidad. Y también dar a conocer los programas europeos de cooperación al desarrollo y las estrategias europeas de lucha contra la pobrezadentro y fuera de la UE.

Toda la información aquí

Euroscola 2015

¡BIENVENIDOS A EUROSCOLA 2015!

AÑO EUROPEO DEL DESARROLLO 2015

"Nuestro mundo, nuestra dignidad, nuestro futuro"

• El increíble reto de la cooperación por un mundo futuro más justo y sostenible para la humanidad.
  • La participación en proyectos solidarios de los jóvenes y de los centros escolares.
  • Información sobre los programas europeos de cooperación al desarrollo.

En el siguiente enlace encontrarás  toda la información relativa al Concurso Euroscola 2015.

Euroscola 2014: Vida Saudable Boiro

Hoxe, 3 de abril, diferentes xornais publican o noso traballo:

O noticieiro Galego

(La Voz de Galicia, 3 de abril 2014)