CHARLA SOBRE DEPORTE DO DEPARTAMENTO DE INGLÉS PARA O ALUMNADO DE 4ºESO.

O  Departamento de Ingés ven de preparar unha  unidade  didáctica  sobre  deporte para o alumnado de 4ºESO,  facendo  mais visible  os  deportes  "menos  publicitarios", o  deporte  feminino  e  o  deporte  para  persoas con  discapacidade.

Todo o alumnado xunto  ca súa  profesora Pury Vez puideron  disfrutar  da  visita do  atleta galego Celso Comesaña,  quen  é  tamén guía da  atleta galega Susana Rodríguez.

Ámbolos dous van  participar nos  próximos  Xogos  Paralímpicos 2020.

Celso foi  quen de transmitir ó  alumnado a  sua  paixón  polo  deporte e  o  seu  respeto  polos  deportistas  que  superan  barreiras  e  en especial por  Susana Rodríguez.
Dun  xeito  moi  claro  explicou  o  seu  día  a  día  entrenando e  compitindo xuntos.
Animou ó alumnado  a practicar  deporte  e  a  contribuir  na  inclusión das  perosas  con  discapacidade.

Parabéns Celso  e Susana por todos  os  vosos  logros e moita sorte para os futuros retos.

De seguro o faredes fenomenal.
GUIA PARALIMPICO.jpg

guia paralímpico grupo 4ESO_0.jpg