Programa Xogade. Carreira de Orientación.

O mércores 24 de novembro un grupo de alumnos e alumnas achegáronse coas profesoras Pilar Barros e Carolina Fernández a Porto do Son, para participar nunha carreira de orientación organizada polo Programa Xogade. A carreira desenvolveuse no Campamento Virxe de Loreto, cunha organización que merece os nosos parabéns e nunha paraxe do máis axeitada. O noso alumnado puxo en práctica as súas habilidades e todos e todas foron quen de completar a proba. Pasaron unha mañán estupenda ao aire libre e activándose. Agardamos a seguinte convocatoria do programa con moitas ganas.

CHARLA SOBRE DEPORTE DO DEPARTAMENTO DE INGLÉS PARA O ALUMNADO DE 4ºESO.

O  Departamento de Ingés ven de preparar unha  unidade  didáctica  sobre  deporte para o alumnado de 4ºESO,  facendo  mais visible  os  deportes  "menos  publicitarios", o  deporte  feminino  e  o  deporte  para  persoas con  discapacidade.

Todo o alumnado xunto  ca súa  profesora Pury Vez puideron  disfrutar  da  visita do  atleta galego Celso Comesaña,  quen  é  tamén guía da  atleta galega Susana Rodríguez.

Ámbolos dous van  participar nos  próximos  Xogos  Paralímpicos 2020.

Celso foi  quen de transmitir ó  alumnado a  sua  paixón  polo  deporte e  o  seu  respeto  polos  deportistas  que  superan  barreiras  e  en especial por  Susana Rodríguez.
Dun  xeito  moi  claro  explicou  o  seu  día  a  día  entrenando e  compitindo xuntos.
Animou ó alumnado  a practicar  deporte  e  a  contribuir  na  inclusión das  perosas  con  discapacidade.

Parabéns Celso  e Susana por todos  os  vosos  logros e moita sorte para os futuros retos.

De seguro o faredes fenomenal.
GUIA PARALIMPICO.jpg

guia paralímpico grupo 4ESO_0.jpg

PARTICIPANTES CAMPO A TRAVÉS PROGRAMA XOGADE. FASE COMARCAL.

EQUIPO CAMPO A TRAVES RIVEIRA 2019.jpg

DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN FÍSICA- RESUMO DAS ACTIVIDADES #MAIONATURALNOBARRAÑA2019.

Despedímonos deste #maionaturalnobarraña2019 encantados de promover os deportes de aventrura e en contacto ca natureza.

Temos claro que ensinar e aprender pode ser algo divertido e enriquecedor para ámbolos dous lados.

Sen dúbida estes días de aventuras e amizade serán vivencias que han perdurar no recordo.

Para o ano prometemos mais.

*Recordade que podedes seguir as actividades deportivas do insti nas redes sociais. barrañadeportiva ou barranadeportiva

ACTIVIDADE PARA 1º ESO: "XOGANDO CO MAR E O VENTO"

ACTIVIDADE PARA 2ºESO: MULTIAVENTURA

AVENTURA 2019.jpg

ACTIVIDADE PARA 3º ESO: RAFTING NO RÍO MIÑO

RAFTING 2019.jpg

ACTIVIDADE PARA 4º ESO: PADDLESURF E KAIAK DE MAR EN BARRAÑA.

PADEL KAYACK 2019_0.jpg

ACTIVIDADE PARA 1º BACHARELATO: INICIACIÓN AO SURF NA LADEIRA.

SURF 2019.jpg

barrañadeportiva logo_0.png

EQUIPO DO IES PRAIA BARRAÑA NA CARREIRA DE ORIENTACIÓN -FASE PROVINCIAL-

O martes 9 de Abril celebrouse na Coruña a Fase Provincial de Orientación. Os integrantes do equipo IES PRAIA BARRAÑA previamente clasificados na Fase Comarcal fixeron un gran traballo representándonos con gañas e ilusión.

Mención especial para o alumno Alejandro Valiño Rodríguez que co seu 4º posto conseguiu clasificarse para o Campionato Autónomico de Orientación.

equipo orientación provincial_0.jpg

CARREIRA DE ORIENTACIÓN, FASE COMARCAL- DEPORTE ESCOLAR XOGADE.

Algúns dos alumnos de 1º e 3º da ESO do IES PRAIA BARRAÑA participaron na "Fase Comarcal de Orientación" disputada no parque da Cachada do noso concello o pasado xoves 21 de Marzo.

Noelia Vilarnovo Suárez acadou o segundo posto na categoría Infantil Feminino, e Alejandro Valiño Rodríguez subiu ao primeiro posto na categoría Cadete Masculino.

Parabéns a todos os participantes por haber gozado dunha grata experiencia deportiva e por apostar por un estilo de vida activo e saudable.

Andorra, branca ilusión.

Cando somos de mar eso da neve é tan poético como alonxado. Sabemos de oleaxe, bateas, mexilón e area. Soñamos con navidades brancas e emocionámonos cando o frío pinta de branco as mañás dalgún inverno, poucos.  Así que ese sábado 27 de xaneiro a expedición á Andorra partiu con tanta ilusión como descoñecemento. Sabiamos que iamos pasar frío, que nos vestiriamos de astronoutas para equiar ou facer snow...Pero Andorra, Grandvalira, foi máis que iso. Foi unha aventura e unha lección de vida impulsada por Pilar e Gustavo dende Educación Física.

Despois de oito días apredimos uns, confirmamos outras, que con tenacidade, ilusión e  traballo en equipo podemos conseguir case todo. Que despois de eses primeiros días coa dor insoportable nas canelas, a moral e o cú desfeito; días onde a frustración e o cansancio querían facerte abandonar, cando sentías que non podías e vías que ao teu redor todo eran filigranas e conquista; cando todo era negro chegaban unhas palabras de ánimo dun monitor arxentino, unhas risas paliativas, unha terapia nun telesilla cos Pirineos como horizonte, unha bágoas, moitas bágoas e abrazos.  E volta a empezar, e dalle, e volve a darlle.  E entón depois de horas e horas...subidón!! Comezas  a deslizarte a máis de 2000 metros de altura sobre aquel mar que deixamos atrás, a berrar e sorrir a sentir a montaña. Seguía habendo dor, cansancio e desencontros pero daba igual. Todo era branco. Hotel, cea, risas, balneario...Compartir e compartir e loitar coa ilusión como bandeira. Conseguido.

Despedimos Andorra nevando. De branco tinguiremos as feridas da batalla e intentaremos conservar aquela ilusión que nos facía invencibles e que tanto risco corre nas nosas rutinas e aulas. Algo haberá que facer para mantela. Pensemos.