PUBLICACION DE LISTAXES DEFINITIVAS PARA FONDO LIBROS 2019/20

Calendario de exames de setembro de 2019

Información importante:

1) Entrega de notas: Xoves 05 de setembro ás 10:00 H na aula correspondente. Non haberá transporte escolar

2) Período de matrícula: Xoves 05 de setembro (1º, 2º e 3º ESO), Venres 06 de setembro (4º ESO e 1º Bacharelato)

3) Recollida de libros de texto (ESO): Mércores 04 de setembro no Desdobre 1 a partir das 11:00 H.

ATA SEMPRE COMPAÑEIROS.

Este fin de curso tocou dicir ata sempre a algúns docentes do noso Instituto.

Os nosos compañeriros Ramón, Manuela e Isabel fan un punto e aparte na súa carreira profesional despois de moitos anos no IES Praia Barraña. Cada ún deles co seu estilo propio e sempre  mostrando vocación é entusiasmo.

Por outra lado, tamén nos despedimos de Estrella, que traballou once anos no centro  e que continuará en primeira linea noutro destino.

A todos eles, lle desexamos moita sorte e nos despedimos cun ATA SEMPRE!

O IES Praia Barraña sempre será a vosa casa.

colage xuvilacións.jpg

ACTIVIDADE TITORIAL "O PASO DO TEMPO" EN COLABORACIÓN CO CENTRO DE DIA DE BOIRO

O  alumnado do  grupo  1º ESO C estivo  a  traballar unha  película durante  o  mes  de  xuño,  na que  se  reflicte o  paso  do  tempo  no  ser  humano.  Co  obxectivo  de  contribuir  o  coñecemento  e  o  respeto  cara  os  nosos  maiores  e  grazas  a  increíble  colaboración  do  personal  do  Centro  De  Día  do  Concello  de  Boiro ,  o  alumnado  visitou aos  maiores  de  dito  centro  acompañados  da  súa titora  Pury Vez.  Durante  a  estadía  no  centro,  a  rapazada adolescente  participou en  actividades conxuntas ca  rapazada  maior,  tales  como  carreiras con  andadores (  nas  que  os  xóvenes  levaban os  brazos  e  pes  atados  para reducir a  súa  movilidade) ,  concursos de  bordado ( nos  que  os  xóvenes  levaban luvas  para  simular a  reducción de  movilidade causada  pola artrosis) xogos  con  gafas  que  impiden  a  visión  nunha  simulación  de  cataratas  ou tapóns  nos  oídos  para  simular  pérdida de  audición. A  rapazada  adolescente implicouse  en  todas  as  actividades  amosando  cariño  e  respeto.  A  súa  actitude  foi  impecable  e  a  sensación de  " queremos  voltar".  Noraboa  a  todos.

actividade titoria Puri1.jpg

actividade titoria puri 2_1.jpg

puri 3.jpg

Puri 4.jpg

EXCURSIÓN FIN DE CURSO 4ºESO

Do 12 ao 18 de xuño tivo lugar a tradicional excursión de fin de estudos de 4ºESO que este ano nos levou a terras italianas.

Visitando Roma e Florencia puidemos ver moitos museos (Museos Vaticanos, Museos Capitalinos, Museo Terme Di Diocleziano, Galeria Uffizi, Museo Ara Pacis, Catacumbas de San Calixto,....) e tamén apreciamos grandiosos monumentos históricos pero, sobre todo, disfrutamos convivindo todos xuntos.

Sen dúbida, andar polo mundo é das mellores formas de aprender e adquirir experiencias valiosas para a vida.

Agora toca gozar do verán.

roma florencia 4eso_1.jpg

DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN FÍSICA- RESUMO DAS ACTIVIDADES #MAIONATURALNOBARRAÑA2019.

Despedímonos deste #maionaturalnobarraña2019 encantados de promover os deportes de aventrura e en contacto ca natureza.

Temos claro que ensinar e aprender pode ser algo divertido e enriquecedor para ámbolos dous lados.

Sen dúbida estes días de aventuras e amizade serán vivencias que han perdurar no recordo.

Para o ano prometemos mais.

*Recordade que podedes seguir as actividades deportivas do insti nas redes sociais. barrañadeportiva ou barranadeportiva

ACTIVIDADE PARA 1º ESO: "XOGANDO CO MAR E O VENTO"

ACTIVIDADE PARA 2ºESO: MULTIAVENTURA

AVENTURA 2019.jpg

ACTIVIDADE PARA 3º ESO: RAFTING NO RÍO MIÑO

RAFTING 2019.jpg

ACTIVIDADE PARA 4º ESO: PADDLESURF E KAIAK DE MAR EN BARRAÑA.

PADEL KAYACK 2019_0.jpg

ACTIVIDADE PARA 1º BACHARELATO: INICIACIÓN AO SURF NA LADEIRA.

SURF 2019.jpg

barrañadeportiva logo_0.png

Admisión 2019 - 2020 (listaxes definitivas de admitidos)

As listaxes definitivas de alumnado admitido para cursar os seus estudos no IES Praia Barraña están expostas no taboleiro de anuncios do Centro para a súa consulta pública.

Debemos recordar que todo aquel alumnado que fixo a súa reserva de praza no mes de febreiro e aqueloutro que presentou solicitude de admisión entre os días 01 e 20 de marzo están admitidos no IES.

Charlas do escritor basco Jon Arretxe

O pasado xoves 25 de abril pasou polo noso IES o escritor de novela negra Jon Arretxe no marco da primeira edición do proxecto denominado Barraña Negro, unha actividade que pretende dar a coñecer este tipo de novela á comunidade educativa e establecer vínculos con escritores e escritoras deste tipo de literatura.

Os encontros do autor comezaron a primeira hora da xornada dándolle a coñecer a este os gravados que o alumnado do 2º de Bacharelato de Artes creou para a ocasión, inspirándose na trama da novela 19 Cámaras.

Un pouco máis tarde Jon presentou ao alumnado de Literatura Universal a súa primeira entrega da denominada saga "Touré", unha serie de novelas protagonizadas polo detective - vidente negro, chamado Touré, que desenvolve as súas pescudas na cidade de Bilbao e, máis concretamente, no barrio de San Francisco.

A media mañá o escritor puido coñecer tamén os traballos de investigación e crítica elaborados polo alumnado que participou nos encontros e relacionados cos principais temas que desenvolve 19 Cámaras.

A xornada de encontros concluíu coa charla - tertulia que se produciu entre o creador da saga literaria e todo o alumnado e profesorado que forma parte do Clube de Lectura do IES Praia Barraña.

Sen dúbida resultou ser un día moi fructífero e ameno e no que, tanto escritor como asistentes ás súas charlas, gozaron intercambiando impresións e opinións sobre literatura negra.