Admisión de alumnado no IES Praia Barraña. Curso 2021 - 2022

Prazo de presentación de solicitudes.

O prazo de presentación de solicitudes de admisión será do día 1 ao 22 de marzo, ambos os dous incluídos.

Lugares e formas de presentación das solicitudes.

Información xeral sobre o proceso de admisión e vacantes ofertadas.

Poden lela na seguinte ligazón:

Información xeral

Prazas vacantes

Documentación  necesaria que se deberá entregar:

a) Formulario de admisión ED550B (proporcionado co impreso de solicitude de materias solicitado polo Centro)

b) DNI do/a alumno/a.

c) Se é o caso, convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio.

d) Co obxecto de contribuír a unha mellor organización por parte do Centro, os/as solicitantes deberán indicar as materias que desexan cursar no nivel para o que solicitan praza. Con este obxectivo, na táboa seguinte recóllense os impresos organizados por cursos:

ESO BAC

Prazos de publicación das listaxes de admitidos durante o procedemento de admisión:

A) Listaxe provisional de admitidos/as: 16 de abril de 2021.

Prazo de reclamacións contra as listaxes provisionais: entre o 19 e o 23 de abril.

B) Listaxe definitiva de admitidos/as: 12 de maio de 2021.

Prazo de presentación de recurso de alzada: un mes.

As listaxes deste alumnado admitido polo procedemento de admisión exporanse no taboleiro de anuncios interior do Centro para a súa consulta pública.

Nota: todo o alumnado procedente dos centros adscritos (CEIP Praia Xardín e IESP A Cachada) que fixo a reserva de praza escolar entre o 11 de xaneiro e o 8 de febreiro está admitido para continuar os seus estudos no IES Praia Barraña na etapa correspondente.

As listaxes deste alumnado admitido polo procedemento de reserva de praza están expostas no taboleiro de anuncios interior do Centro para a súa consulta pública.