EXAME FINAL de DESEÑO para os grupos (A)2º Bacharelato B e 2º Bacharelato D. (Xavier Mandado)

Convócase ao alumnado que non supere por curso (mediante a entrega de traballos) a materia de Deseño, a un exame final telemático que terá lugar o martes 26/05/20 ás 18:30 h. A proba terá unha duración de 100 minutos + 10 min. para o seu envío, e ás 20:20 h. deberá estar presentada no correo do profesor. Non se admitirá ningún exame que sexa entregado despois desa hora.

É preciso que contedes co material empregado ó longo do curso nesta materia (non se admite técnica dixital), así como folios e láminas DIN A3. Eu vos comunicarei, por correo electrónico,  aos alumnos/as suspensos  que deban presentarse.

O exame será TELEMÁTICO: se enviarán, con antelación, as intruccións ó correo personal do alumnado.