Documento de autorización para as folgas do alumnado

Nas seguintes ligazóns podemos descargar os documentos para autorizar as folgas do alumnado.

Calendario Setembro - Outubro

As cualificacións de 2º de Bach. publicaranse o martes 5 ás 20:00 horas no taboleiro do instituto.

A entrega de cualificacións de ESO e 1º Bach. será o xoves 7 ás 11:00 horas.

O prazo de matrícula extraordinario remata o día luns 11 de setembro.

Setembro  -  Outubro

Venres 1, Luns 4 e

Martes 5

Exámenes de setembro

Martes 5

Ás 20Hs. publicación das notas de 2º de Bacharelato

Mércores 6

Prazo de reclamación ás notas de 2º de bacharelato, ata as 14 hs.

Mércores 6

Prematrícula para as probas ABAU, no Centro, para o alumnado que superou 2º de bacharelato en setembro

Xoves 7

Entrega de notas ás 11:00 para o alumnado da ESO e 1º de bacharelato

Xoves 7, Venres 8 e

Luns 11

Datas de matrícula extraordinaria para o alumnado da ESO, 1º e 2º de bacharelato

Xoves 7

Matrícula ABAU por parte do Centro no Lerd

Martes 12, Mércores 13 e Xoves 14

Realización dos exercicios da ABAU

Venres 15

Data de comezo do curso ás 11:00 hrs. Haberá transporte escolar.

Venres 15

Recollida dos vales de axudas libros e material escolar

Xoves 21

Xeración e publicación das notas das probas da ABAU

Xoves 28

Remate do prazo para presentar solicitudes de axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

Martes 3 de Outubro

Remate do prazo para presentar solicitudes de axudas para o alumnado de bacharelato e  niveis postobrigatorios

Mércores 11 de Outubro

Remate do prazo para a solicitude de axudas de libros e material escolar para o alumnado de  4º da ESO que repita curso durante o ano académico 2017/18

Becas Bacharelato

O Ministerio de Educación convocou día 11 de agosto as becas para o alumnado de estudios postobrigatorios (bacharelato).

Tedes toda a información premendo aquí.

Becas e axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo

O Ministerio de Educación convocou as becas e axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo, tanto para secundaria como para bacharelato.

Para máis información preme aquí ou ben a partir do 1º día de setembro dirixirvos ao Departamento de Orientación do Instituto.

Fondo solidario de libros de texto e material escolar

Ven de publicarse no DOG do día 22 de maio de 2017, a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

O prazo remata o día 23 de xuño.

No arquivo adxunto está a solicitude do Fondo solidario

RELACIÓN DE SOLICITUDES ADMITIDAS PARA O CURSO 2017/18

No arquivo adxunto está a relación de alumnado admitido para o vindeiro curso 2017/18

Admisión de alumnado para o curso 2017/18

Toda a información sobre a admisión do alumnado para o próximo curso 2017/18: principais novidades, lexislación, calendario, documentación, formularios.

ADMISIÓN ESO E BACHARELATO 2017-2018

Datas de Matrícula

O prazo de matrícula para o curso 2016/17 do alumnado que aprobou tódalas materias en xuño, remata o día 12 de xullo.

Listaxe de persoas admitidas para o vindeiro curso 2016/17

Estan a disposición das persoas interesadas, as listaxes provisionais de alumnado admitido para o vindeiro curso 2016/17, tanto para secundaria como para bacharelato. Estas listaxes poderán consultarse nesta mesma páxina ou nos taboleiros de información do centro. Ao non ter solicitudes NON admitidas non se publica a listaxe correspondente.

As persoas que o desexen, poderán formular a súa reclamación a partir de mañá e ata o  día 7 de abril, ámbolos dous incluídos, na secretaría do centro.

Formación en linguas estranxeiras

Informamos a todo o alumnado e as súas familias, que o pasado día 27 de febreiro, convocáronse as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras.

• O prazo para a presentación de solicitudes será dun mes, contado a partir do día seguinte ao da publicación da orde no Diario Oficial de Galicia

Máis información aquí.