Admisión de alumnado para o curso 2017/18

Toda a información sobre a admisión do alumnado para o próximo curso 2017/18: principais novidades, lexislación, calendario, documentación, formularios.

ADMISIÓN ESO E BACHARELATO 2017-2018

Formación en linguas estranxeiras

Informamos a todo o alumnado e as súas familias, que o pasado día 27 de febreiro, convocáronse as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras.

• O prazo para a presentación de solicitudes será dun mes, contado a partir do día seguinte ao da publicación da orde no Diario Oficial de Galicia

Máis información aquí.

Documento de autorización para as folgas do alumnado

Nas seguintes ligazóns podemos descargar os documentos para autorizar as folgas do alumnado.

Calendario Setembro - Outubro

As cualificacións de 2º de Bach. publicaranse o luns 5 ás 19:30 horas no taboleiro do instituto.

A entrega de cualificacións de ESO e 1º Bach. será o mércores 7 ás 11:00 horas.

O prazo de matrícula remata o día 9 de setembro.

Setembro  -  Outubro

1, 2 e 5

Exámenes de setembro

5

Ás 19:30 hs. publicación das notas de 2º de bacharelato

6

Prazo de reclamación ás notas de 2º de bacharelato, ata as 14 horas.

6 e 7

Prematrícula para a PAU, no Centro, para o alumnado que superou 2º de bacharelato en setembro.

7

Entrega de notas ás 11:00 para o alumnado de ESO e 1º de bacharelato

7, 8 e 9

Datas de matrícula para o alumnado da ESO, 1º e 2º de bacharelato.

8

Matrícula PAU por parte do Centro no Lerd

14, 15 e 16

Realización dos exercicios da PAU

15

Data de comezo do curso

15

Recollida dos vales de axudas libros e material escolar

22

Publicación na CIUG, nos LERD e na Internet das cualificacións provisionais da PAU

3 de outubro

Remate do prazo para a solicitude de beca, tanto a de necesidades educativas especiais como a de estudios postobrigatorios.

9 de outubro

Remate do prazo para solicitar axudas libros e material escolar para o alumnado de 4º da ESO que repita curso durante o ano académico 2016/17

Becas Bacharelato

O Ministerio de Educación convocou día 16 de agosto as becas para o alumnado de estudios postobrigatorios (bacharelato).

Tedes toda a información premendo aquí.

Becas e axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo

O Ministerio de Educación convocou as becas e axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo, tanto para secundaria como para bacharelato.

Para máis información preme aquí ou ben a partir do 1º día de setembro dirixirvos ao Departamento de Orientación do Instituto.

Datas de Matrícula

O prazo de matrícula para o curso 2016/17 do alumnado que aprobou tódalas materias en xuño, remata o día 12 de xullo.

Fondo solidario de libros de texto, adquisición de libros e material escolar

Ven de publicarse no DOG do 16 de maio, DOG Núm. 92, a Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/2017.

O prazo remata o día 23 de xuño.

No arquivo adxunto está a solicitude do Fondo solidario

Listaxe de persoas admitidas para o vindeiro curso 2016/17

Estan a disposición das persoas interesadas, as listaxes provisionais de alumnado admitido para o vindeiro curso 2016/17, tanto para secundaria como para bacharelato. Estas listaxes poderán consultarse nesta mesma páxina ou nos taboleiros de información do centro. Ao non ter solicitudes NON admitidas non se publica a listaxe correspondente.

As persoas que o desexen, poderán formular a súa reclamación a partir de mañá e ata o  día 7 de abril, ámbolos dous incluídos, na secretaría do centro.

Aplicación abalarMóbil

Posta en marcha do abalarMóbil no IES Auga da Laxe.

As familias do noso alumnado xa poden descargar a aplicación abalarMóbil para relacionarse cos titores/as dos seus fillos/as e para recibir información do intituto. Está dispoñible para dispositivos Android no seguinte enlace:

e na APP Store no link https://itunes.apple.com/es/app/abalarmobil/id660608502.

No seguinte arquivo adxunto poden consultar unha guía básica de funcionamento da aplicación.

Dende o centro animámosvos a descargala e a utilizala para facilitar a relación co instituto.