Éxito dos estudantes do MGB nos Premios Extraordinarios da ESO

A Comunidade educativa do IES “Manuel GARCÍA BARROS” quere felicitar aos alumn@s de 1º de Bacharelato que se presentaron ao exame de Premio extraordinario da ESO o pasado 9 de decembro, os cales contaban cunha nota media mínima no expediente académico da ESO de 9 puntos:
  • Carbajales Neira, Cristian
  • De la Calle Cuevas, Manuel
  • Picallo Otero, Lara
  • Rodríguez Castro, Marta
  • Vilar Rebolo, Helena
  • Mato Búa, Rocío

Unha vez publicadas as puntuacións provisionais obtidas por cada un, comprácenos  informar que a alumna Rocío Mato Búa figura entre as 20 mellores puntuacións e que, de non haber modificacións, contaría cun Premio Extraordinario da ESO, correspondente ao curso 2008-2009.
Tamén informamos que a alumna Yasmina Vázquez Varela conseguíu, dentro da listaxe provisional, un Premio Extraordinario de ESO ao esforzo e superación persoal correspondente ao curso 2008-2009. Tamén a prensa se fixo eco desta boa nova.

Noraboa a todo@ eles polo seu esforzo.