Normalización Lingüística

II Concurso de Booktrailers

O II Concurso de Booktrailers, convocado polo Departamento de Dinamización Lingüística, para todo o alumnado do IES Lamas de Abade xa ten ganadores, mellor dito, xa ten ganadoras.

Na categoria de menores de 15 anos, a ganadora é Lis Castro Vázquez de 1º ESO A que elaborou un precioso video sobre O misterio dos fillos de Lúa de Fina Casalderrey.

Na categoría de maiores de 16 anos, a ganadora é, outra vez, Rita Domínguez Lores de bacharelato do grupo de 1º A polo Booktrailer sobre o libro Sen piedade de Pedro Feijoo.

Malias ás circunstancias tan adversas, preséntaronse case unha vintena de booktrailers  aínda que moitos se elaboraron en plena corentena. Nesta ocasión, o xurado estivo  composto polos membros do Equipo de Dinamización Lingüística do propio instituto e escolleu os ganadores despois de intensas deliberacións.

Podedes ver aquí os booktrailers premiados nun álbum de google photos. Parabéns por este marabilloso traballo

Gañadoras do "Concurso de Guións contra a Violencia de Xénero" con «Memorandum»

O guión desenvolvido por Xiana Villaverde, Ainoha Caamaño e Elisa Nieves no corto "Memorandum", baixo a dirección de Maricarme García Ares, ten sido elixido como gañador do "Concurso de guións contra a Violencia de Xénero da Deputación da Coruña".

Compartimos link da gran nova que quedou recollida na prensa de hoxe (preme na imaxe):

E pulsando neste vínculo podedes volver a gozar desta excepcional obra:

Entrega Premios Booktrailers 2019

O venres foi o día dos premios dos booktrailers. Ás nove da mañá entregáronse os dous premios do I Concurso de Booktrailers celebrado no noso instituto. O segundo premio recaeu no booktrailer sobre o libro "Made in Galiza" de Séchu Sende realizado por Sergio Dacal de 4º B. O primeiro premio foi para o booktrailer do libro "Poetízate", antoloxía poética de Fran Alonso, que foi elaborado por Rita Domínguez, tamén de 4ºB.
E ás 12:00 h asistimos no IES Pontepedriña á entrega de premios do III Concurso de Booktrailers que convoca este instituto en colaboración coa Secretaria Xeral de Política Lingüística, e aberto a todos os intitutos. O segundo premio da categoria de 12 a 15 anos foi para o booktrailer do libro "Made in Galiza" de Séchu Sende, creado por Noa Codesido, de 4º B. Tamén un segundo premio foi o obtido por Rita Domínguez, tamén de 4º B, pero na categoría de 15 a 17 anos, co booktrailer sobre o mesmo libro Made in Galiza de Séchu Sende.
Podedes ver aquí as fotos dos actos de entrega e tamén todos os booktrailers premiados. Veredes que non é tal dificil e quizais vos animades a participar para o próximo curso.

Conferencia Antón Fraguas

Este xoves 16, con motivo de comezar a celebración do Día das Letras Galegas 2019 do día seguinte, o alumnado de 3º e 4º da ESO gozará dunha conferencia sobre Antón Fraguas a cargo do profesor Antonio Tizón. Terá lugar entre as 12:40 e as 13:30 horas. A actividade está organizada polo Departamento de Dinamización Lingüística.

CENTENARIO DAS IRMANDADES DA FALA, de CESTOLA NA CACHOLA

Polo 100 aniversario das Irmandades da Fala realizáronse en Compostela diferentes actividades. A nosa cooperativa, Cestola na Cachola, encargouse de ilustrar un dos capítulos do discurso de Porteiro Garea, pintando en directo unha táboa na praza de Cervantes. A obra foi creada conxuntamente polas mans de Xoana Almar e Miguel Peralta.

A pintura representa a fraternidade e a unión galega-americana: o tema do capítulo V, "A nosa posición no mundo", ensalza a boa situación e relación xeográfica e histórica de Galicia con América Latina. Visibiliza o porto de Vigo como un dos máis importantes de Europa e un punto estratéxico nas relacións americanas. A lingua galega abre as portas na interlocución co Brasil e os países de fala portuguesa, polo que Galicia, en relación ao resto do territorio español, conta cunha maior vantaxe nas relacións interoceánicas ademais dos lazos que a unen pola masiva inmigración galega a América Latina

CARLOS CASARES

Este ano adicámolo a Carlos Casares Mouriño. Ao longo do mes de maio faremos no centro unha serie de actividades para celebralo. Se queres participar fala con nós.

Polo de agora  podes comezar visitando o seguinte enderezo http://fundacioncarloscasares.org/ e informarte sobre a súa vida e obra, tamén podes ver unha pequena galería de fotos e mesmo escoitar a súa voz en varios arquivos de son.

Tamén podes visitar a galeria da nosa páxina web http://www.edu.xunta.gal/centros/ieslamasabade/galeria/thumbnails.php?album=35 e mirar unha parte da súa obra para escoller un dous seus libros e logo pedilo na nosa biblioteca.

MONICREQUES 2016

Ao longo do curso 2015-2016, o alumnado de primeiro da ESO fixo varias representacións de monicreques tanto no instituto como fóra. Se queres ver os monicreques que fixemos para as diferentes obras debes ir á galería de fotos e buscalos, ou popiar o seguinte enderezo http://www.edu.xunta.gal/centros/ieslamasabade/galeria/thumbnails.php?album=33.

ELA

Inés Khalloufi, alumna de bacharelato, acaba de gañar o IV Premio Literario do Centro Galego de Frankfurt, categoría infantil de menos de 17 anos.

Podes ler o seu relato no seguinte enderezo.

Calendario de aula 2013 - 2014