Formación e orientación laboral

CONVENIOS COLECTIVOS

Nos seguintes documentos pódese aceder aos convenios colectivos en vigor de:

- Sanidade, da provincia de A Coruña

- Perruquería e salóns de beleza, para  Galicia.

- Oficinas de farmacia, estatal.

EXAME FINAL DE FOL

Exame final de FOL para alumnado con perda de dereito de avaliación continua ou suspenso.

O alumnado dos ciclos: CS Documentación e administración sanitaria, CS Saúde ambiental, CM Peiteado e cosmética capilar e CM Estética e beleza, que teña o módulo de FOL suspenso ou con perda de dereito de avaliación continua deberán realizar o exame final o día 14 de xuño, ás 9:00 horas, no Salón de actos do centro.

DEPARTAMENTO DE FOL. PROBAS LIBRES 2017/2018

Probas libres 2017/2018, módulos de formación e orientación laboral e empresa e iniciativa emprendedeora.

Programación, datas e horarios das probas para todos os ciclos formativos.

POR QUE A CELEBRACIÓN DO 1 DE MAIO

O día 1 de maio celébrase o Día internacional do traballo. Esta é unha xornada de homenaxe aos Mártires de Chicago, sindicalistas anarquistas que foron executados en Estados Unidos por participar en xornadas de loita reclamando unha xornada laboral de 8 horas ( " oito horas de traballo, oito horas de ocio e oito horas de descanso"). Actualmente esta xornada de reivindicación obreira celébrase en moitos países pero en Estados Unidos e Canadá non.

XORNADAS DE ORIENTACIÓN LABORAL-FOL

Ao longo dunha semana pasaron polo centro economistas, reclutadores de recursos humanos, emprendedoras, docentes e sindicalistas que achegaron ao alumnado de ciclos formativos á realidade do mercado laboral e á problemática das profesións dos seus respectivos sectores.

No seguinte documento adxunto podes consultar toda a información sobre cada unha das charlas.

Departamento de FOL. Programacións PROBAS LIBRES LOE 2016-17.

Programacións, datas e horarios, das probas LIBRES LOE dos módulos de:

- FORMACIÓN E ORIENTACIÓN LABORAL

- EMPRESA E INICIATIVA EMPRENDEDORA