FCT

Formación en centros de traballo

Axudas alumnado FCT

Bolsas MEFP para alumnado de ciclos formativos

FP: Aviso IMPORTANTE sobre Bolsas alumnado FCT ou Proxecto - Normas 3º trimestre FP

Xefatura de Estudos quere avisar ao alumnado de estudos EMFP e concretamente ao que está realizando a FCT e/ou Proxecto sobre a seguinte circunstancia relacionada coas bolsas de estudos a partir do 1 de setembro de 2020 da que acaba de advertir a Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa no seu documento de "Preguntas e Respostas" sobre o 3º trimestre deste curso 2020 nas ensinanzas de FP:

En canto ás bolsas de estudos do MEFP, o alumnado que realiza a FCT e/ou o Proxecto a partir do 1 de setembro de 2020 (outro curso) conservará a bolsa?

Tal como se recolle no punto 1.2.b.i) da Resolución do 23 de abril de 2020, para a realización da FCT a partir do 1 de setembro de 2020, na avaliación de xuño o módulo de FCT será avaliado como unha renuncia. A renuncia a realizar a FCT no período ordinario pode provocar que o/a alumno/a non teña dereito á percepción desta bolsa para o próximo curso. O centro deberá informar e deixar constancia de que se informou o alumnado desta circunstancia.

Tamén se remitirá correo electrónico de aviso a todo o alumnado.

Para consultar o resto de indicacións sobre o 3º trimestre en Formación Profesional no documento de "Preguntas e Respostas" pulsar na imaxe seguinte: