Club de lectura

Encontro literario con Teresa Moure: Álbum de fotos

O debate desenvolvido con Teresa Moure o pasado xoves 24 de xaneiro de 2019 por parte do alumnado do Club de Lectura "O Scriptorium do Abade" resultou absolutamente proveitoso. Compartimos cos lectores e lectoras da nosa web o álbum de fotografías da actividade

Cartel da actividade con Teresa Moure

Encontro literario con Teresa Moure

Co obxectivo de fomentar a lectura e propiciar un enriquecedor debate cunha autora recoñecida no mundo das letras, o alumnado do Club de Lectura do Instituto terá un encontro literario coa coñecida escritora Teresa Moure o vindeiro 24 de xaneiro de 2019 na hora posterior ao recreo (11:50 a 12:40). Os cursos nos que se encadra este alumnado son o 3º e 4º da ESO e o 1º de Bacharelato de Ciencias Sociais e Humanidades (afectando polo tanto ás clases que deberían ter nese horario). De seguro será unha grande experiencia :)

RECUNCHO DE LECTURA

Invitámosvos a que aproveitedes os momentos de lecer para ler no voso novo recuncho de lectura.

CARTEL DESEÑADO POLO GRUPO DE 1º ESOB COORDINADO POLA SÚA PROFESORA DE EPV.