PROBAS ACCESO CICLOS FORMATIVOS

Taboleiro

Charla de divulgación científica

Charla de divulgación científica impartida pola profesora Thais Pousada García pertencente á Universidade da Coruña á que asistiron aos grupos de Coidados auxiliares de enfermaría e Emerxencias sanitarias.
O título da charla é “Productos y tecnologías de apoyo para personas con discapacidad y personas mayores” e analízase que son os produtos de apoio, como axudan no día a día das persoas con discapacidade, diferentes tipos e  por que son tan necesarios para esta poboación.

VISITA SECCIÓN PARAFARMACIA DA FARMACIA LABELLA

Visita do alumnado de 2º CS Farmnacia e Parafarmacia A á sección de Produtos parafarmacéuticos na FarmaciaLabella (Santiago de Compostela); esta visita resultou moididáctica, con moita atención e seguida con interese!!

O IES LAMAS DE ABADE CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA

MAGOSTO 2023

A Comunidade Educativa do IES Lamas de Abade, xunto co alumnado e persoal de apoio de ASPANAES, como convidados de honra

CELEBRAMOS O MAGOSTO

Castañas fóra!!!

Compartimos castañas asadas, caloriño e arrecendo delicioso, receitas de vida saúdable, visitas guiadas aos castiñeiros do IES Lamas de Abade, obradoiros de maquillaxe e perrucaría, tendais de poemas, refráns, ditos populares e debuxos de castañas. Compartimos tamén xogos tradicionais, música e baile. Elaboramos un mural do “Castiñeiro de Castel”, degustamos doces de tempada…

E… sobre todo, compartimos receitas de relación entre nós, momentos de lecer, convivencia e festa.

XORNADA DE EXPOSICIÓNS 2º CM FARMACIA E PARAFARMACIA A

Xornada de exposicións, con bingo, kahoot,

pirámides interactivas.

MAGOSTO NO LAMAS

FELICES FESTAS

Campaña doazón sangue e medula ósea

Como cada ano, o IES Lamas de Abade participa na doazón de sangue. Este ano, ademais, recibimos información sobre a doazón de medula ósea.

Incluímos enlace para máis información sobre esta doazón.

IV CERTAME “AS VALEDORAS DO PLANETA” do IES Lamas de Abade.

IV CERTAME “AS VALEDORAS DO PLANETA” do IES Lamas de Abade

O Cambio Climático é un feito recoñecido actualmente en tódolos foros, non só nos de carácter científico. Os alumnos que  cursaron CLIMÁNTICA no IES Lamas de Abade poden ofrecernos probas evidentes recoñecibles de forma clara por cada un de nós.

Podemos facer algo para tratar de evitalo?

Hai algo que estea nas nosas mans que poda, a lo menos, contribuír a que ese Cambio Climático non sexa tan inminente?

Pois acostumamos a dicir que, a pesar de non ser importantes gobernantes con autoridade para tomar grandes decisións que podan afectar ó devir  dos acontecementos en materia enerxética, podemos conseguir grandes logros coa nosa actitude.

Cada día, irremediablemente debemos consumir recursos e xerar residuos (en especial Gases invernadoiro) que afectan ó quecemento global. E cada ano, ó longo dos últimos curso, no IES Lamas de Abade fíxose unha campaña de concienciación . No primeiro certame de AS VALEDORAS DO PLANETA  fixéronse curtas que invitaran á comunidade educativa a reducir as emisións de CO2, no que participaron con éxito alumnos e profesores. O seguinte ano tivo que celebrarse confinados e versou sobre contribución que podiamos facer desde os nosos fogares.

Este curso estivo dedicado a traballar en colaboración coa organización TEACHERS FOR FUTURE quen, a nivel mundial, fixeron una campaña de sensibilización: RECREOS RESIDUOS CERO. Sabemos que os residuos no patio non só so esteticamente pouco agradables. Son hixienicamente pouco recomendables. E, AINDA QUE NÓS PODAMOS PERMITILOS, O NOSO PLANETA NON PODE.

Por un planeta más limpo e mais san: trataremos de reducir os nosos residuos nos  nosos recreos , modificando pequenos hábitos como o tipo de merenda que nos traemos ou o tipo de envoltorio que utilizamos.

Os traballos presentados foron vídeos, animacións, infografías, posters, power points, etc. Todos eles con un perfecto rigor científico e con vocación de chegar a cada un dos corazóns dos receptores da nosa mensaxe. Tras longa e arduas deliberacións, o xurado emitiu o seu fallo.

Na gala de fin de curso con alfombra vermella , a Directora, Carolina Varela Caamiña, a Xefa de estudos, Carmen Muruais, e as profesoras de Climántica, Maria Roel e Marina Raíces fixeron entrega d os diplomas de participación a cada un dos alumnos de 2º de ESO do presente curso. E recibiron os seus óscares os galardoados que foron

3º PremioAs Valedoras do planeta” para a curtametraxe de Abdelkodos Nabaoui Hamrich,  Mario Vidal García, Sergio Garabal Jorge e Ramiro Casal Tomé.

2º Premio As Valedoras do planeta”  para a curtametraxe de Iria Bendaña Díaz Robén López Platas e Manuel Moran Moreiras.

1º PremioAs Valedoras do planeta” para a animación de Lucia Sánchez Ferreiro e  Xiana Barreiro Rodríguez.

Parabéns a tódolos participantes e en especial ós gañadores

Recibimos recoñecemento do ministerio pola nosa participación na campaña de Teachers for future: RECREOS RESIDUOS CERO en forma deste diploma .

III XINCANA XEOLÓXICA IES LAMAS DE ABADE

Como cada ano que a Covid nos permitiu, ó rematar o
programa de Xeoloxía de 1º de Bacharelato, desenvolveuse a Xincana Xeolóxica nos
arredores do noso instituto co obxectivo de poñer en práctica os coñecementos
de detalles salientables no propio solo que pisamos de cotío.

Neste curso, por leves motivos de saúde sucesivos de
alumnos e profesora, tívose que pospoñer a entrega dos premios da celebrada III
XINCANA XEOLÓXICA IES LAMAS DE ABADE
ata o mes de maio. Posan na fotografía
case que tódolos participantes cos seus correspondentes diplomas acreditativos.

Nunca máis adecuado o dito para esta ocasión: “Hai
canteira”.