HORARIOS MODULAR

CONVOCATORIA SERGAS

Taboleiro

PREMIO GALICONS-NET

O IES Lamas de Abade foi premiado no concurso Galicons-Net na categoría de Bacharelato, ciclos formativos de grado medio e grado superior de formación profesional e de educación de persoas adultas. Parabéns ao noso alumnado.

Prema na fotografía para ler o artigo

Entrega premios Consumopolis e Galicons-Net

AGRADECEMENTO CAMPAÑA DE DOAZÓN DE SANGUE

GRADUACIÓN 2º BACHARELATO CURSO 2023-2024

O alumnado de 2º de bacharelato celebrará a súa graduación o día 14 de xuño no IES Lamas de Abade. Moitos parabéns.

Charla de divulgación científica

Charla de divulgación científica impartida pola profesora Thais Pousada García pertencente á Universidade da Coruña á que asistiron aos grupos de Coidados auxiliares de enfermaría e Emerxencias sanitarias.
O título da charla é “Productos y tecnologías de apoyo para personas con discapacidad y personas mayores” e analízase que son os produtos de apoio, como axudan no día a día das persoas con discapacidade, diferentes tipos e  por que son tan necesarios para esta poboación.

VISITA SECCIÓN PARAFARMACIA DA FARMACIA LABELLA

Visita do alumnado de 2º CS Farmnacia e Parafarmacia A á sección de Produtos parafarmacéuticos na FarmaciaLabella (Santiago de Compostela); esta visita resultou moididáctica, con moita atención e seguida con interese!!

O IES LAMAS DE ABADE CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA

MAGOSTO 2023

A Comunidade Educativa do IES Lamas de Abade, xunto co alumnado e persoal de apoio de ASPANAES, como convidados de honra

CELEBRAMOS O MAGOSTO

Castañas fóra!!!

Compartimos castañas asadas, caloriño e arrecendo delicioso, receitas de vida saúdable, visitas guiadas aos castiñeiros do IES Lamas de Abade, obradoiros de maquillaxe e perrucaría, tendais de poemas, refráns, ditos populares e debuxos de castañas. Compartimos tamén xogos tradicionais, música e baile. Elaboramos un mural do “Castiñeiro de Castel”, degustamos doces de tempada…

E… sobre todo, compartimos receitas de relación entre nós, momentos de lecer, convivencia e festa.

XORNADA DE EXPOSICIÓNS 2º CM FARMACIA E PARAFARMACIA A

Xornada de exposicións, con bingo, kahoot,

pirámides interactivas.

MAGOSTO NO LAMAS